- 1110 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
MEDENİYET(!) = VAHŞET!
MEDENİYET(!) NAM-I DİĞER: VAHŞET!
Geçmişi andım şimdi..Nazi katliamlarında yahudilere tek kucak açan kimselerin Müslümanlar özellikle de türkler olduğunu düşündüm. Ki tarih boyunca Yahudilere yapılan bütün haksızlıkların karşısında Osmanlı hep destek vermiş ve yol göstermiş kucak açmıştır... Şimdi bu insansızlık gruhu ne kötüdür ki müslümanları katletmekte, vicdansızlığını ve vahşetini beşikteki bebekleri öldürmeye kadar vardırmaktadır... Nitekim Allahin Kelami Olan Kuran-i Kerimde Yahudilerin lanetlenmesi tesadüfi degildir:
Andolsun, insanlar icinde mü,minlere en siddetli düsman olarak yahudileri ve müsrikleri bulursun. (Maide Suresi 82)
Yahudiler ne zaman savas amacıyla bir ates alevlendirdilerse, Allah onu söndürmüstür.Yer yüzünde bozgunculuga caba harcarlar. Allah ise bozguncuları sevmez, (Maide 64)
Onlar üzerine horluk ve yoksulluk (damgasi) vuruldu ve Allah tan bir gazaba ugradilar.
Bu kuskusuz Allah ın ayetlerini tanımamazlıkları ve peygamberleri haksız yere öldürmelerindendi,bu isyan etmeleri ve sınırları haksiz yere cignemelerindendi. (Bakara 61)
Yahudilerin yaptıklari zulüm ve bircok kisiyi Allahın yolundan alıkoymaları nedeniyle kendilerine helal kılınmıs güzel seyleri onlara haram kıldık. (Nisa 160)
Ve Allah, muhakkak müminlerle beraberdir. Ancak müminler de bu beraberliği kayıtsız şartsız zannetmemeliler ve unutmamalılar ki, bu beraberlik başta kamil bir iman ile onun gerekli kıldığı şartlara bağlıdır
Fakat uyanın artık ey insanlık! Türkiye Cumhuriyetinin ve bu aziz milletin bekası için;
Uyanın! ! ! ! ! ! ! ! !
SIRA BİZE GELMEDEN
AH FİLİSTİN
Yüzünde tomurcuklar, mermiler kollarında
Kimsesiz misin bebek, ah sen, vuruluyorsun!
İmansız darbelerin en iğrenç yollarında
Tomurcuğun gülmeden her gün kırılıyorsun
Paslanmış sinelerde, feryadın duyulmuyor
Zulüm saltanat kurmuş, kimliğin sayılmıyor!
Utanmazın alası, kalleşlik tahtı mısın?
Sen din kardeşlerimin, o kara bahtı mısın?
Lanetli ecdadının, zamane ahtı mısın?
Yedi başlı canavar, kanla diriliyorsun!
Rabbim seni görüyor, elbet sıran gelecek
Üzülme sen ey bebek, bir gün yüzün gülecek
Sen Siyonizmin tacı, çağa veba saçarsın
İnsanlığın celladı, çıldırmış canavarsın
Fitneye kucak açıp, nefretinle yaşarsın
İmanlı kalkanlarla, neden geriliyorsun
Ey Lübnanlı kardeşim, dualarım çilene,
Sabır dile Rabbimden, sus düşürme diline,
Duyulmaz Filistin’de annelerin feryadı
Yıllardır “Müslüman”mış orda mazlumun adı
Ne zaman biter bilmem bu gafletin miadı
Ağla Filistin ağla, hakir görülüyorsun
Ey din kardeşim uyan, gelmeden sıra sana
Dirilmek zorundasın, artık uyumasana! (SEVİM YAKICI)
YORUMLAR
YAZIKLAR OLSUN!!!!!!...İNSANLIĞA!!!!!!!...
Bu vahşeti durdurmak için,dünya ayağa kalkmalı!!!!!!(ydı),çocuklar ölüyor!!!!!!,NERDESİN İNSANLIK!!!!!!
Bir çocuk kucağında ufak bir bebekle oradan oraya savruluyor,sokaklarda canı ve canından bir parçayla,analar,babalar çaresiz geriye kalan çocuklarını koruyabilmek için,gözlerindeki korkuyla,suskun,yüreklerinin feryatları gözlerinden okunan...KORKU!!!!!...
Dünya seyrediyor bu vahşeti,ne insanlığa ne müslümanlığa sığmayacak,İNSANLIK AYIBI!!!!!
YETER!!!!!!...YETER!!!!!!...YETER!!!!!!...YETER!!!!!!...
Bireysel olarak hiç bir şey yapamıyoruz,göz yaşlarımızla kan ağlıyan yüreklerimizin feryadını yazılara dökmekten ve kınama yazıları mailler atmaktan başka,dünya devletlerinin birleşerek bu... "İNSANLIK AYIBINA"...son verme çabalarını göremediğim için,insanların öldürülmesine seyirci kalmaları,tarih hesaplaşmasını,sorunları masaya yatırıp çözmek yerine,çoğu..."KADIN VE ÇOCUK"...ların ölmesinde bulan...İNSANLIĞA YAZIKLAR OLSUN!!!!!!
dikkat etmemiz gereken bir nokta varki, onları lanetleyen asıl kur'an-ı Kerim değil; kendi kendileridir...
Musevilik değil, kendi inançlarını çarpıtmalarıdır onlardan dünyanın nefret etmesine neden olan...
ve suçlu da, güçlü olamayan, her gün 5 kere aynı yere döner gibi gözükürken hepsinin kalpleri başka yönlere dönük olan İslam alemiidir, nifaktır, şeytandır, kandırmacadır, aldatmadır.
ve bir gerçek dile getirilmiş, Türk Müslümanları her zaman daha farklı olmuştur, şimdi ya da ileride de olacaksa böyle olacaktır ki, iki büyük olgu birbirine çok yakışmıştır. biri beden biri kıyafet ve araç- gereç...
teşekkürler hocam, paylaşımınız için...
GAZZE KATLİAMI ve ORTADOĞU GERÇEĞİ
Dünyada Meşruluğu tarışılan TEK ÜLKE // İSRAİL...
Tarihler 27 Aralık 2008 Filistin’e/Arafat’ın Çocuk askerlerine vahşet yağıyor.Gazze kan kokusundan geçilmiyor.
Hamas’la yapılan ateş kes 6.ayını doldurduğundan,İsrail tek taraflı Füze atışlarına ve kara tacizlerine derhal başlıyor.Hiç zaman geçirmeksizin hemde, öğrencilerin Okul çıkışı saatlerini kollarcasına,bombalar yağdırılan Gazze’de ne yazık ki,ölü sayısı 24 saatte
350/yaralı sayısı 800’ü geçiyor.Yani tam bir katliam.
-O’ysa ki Gazze/Batı Şeria/Kudüs var olduğu günden bu yana Filistin’in ve Filistin’lilerin.
Aynı zamanda tüm dinlerde kutsallığı ön planda tutulan ve Hz.İsa’nın da MS 27/30 yılları arasında reform diye adlandırılan/Hıristiyanlık çalışmaları işte bu topraklarda hayata geçirilmiştir.Bunun yanısıra/müminlerin KIBLESİ olarak belirlenen KUDÜS tüm dinler için en kutsal yerleşim birimidir.
-O halde yakın tarihten bir özetle,Filistin’e dönelim
-Nisan 1946 da manda yönetiminin devamı ,100.000 göçmenin kabulü ve mevcudu 65.000 tahmin edilen İsrail Gizli Ordusu’nun silahsızlandırılması hususlarında karar almışsa da, bu girişim başarısızlıkla sonuçlanmış ve konu 1947 yılında İngiltere tarafından BM’ye götürülmüştür.Filistin Özel Komisyonu,Filistin’in Yahudiler ile Araplar arasında ikiye bölünmesini, Kudüs’ün ise uluslararası bir statüye kavuşturulmasını önermiştir.29 Kasım 1947’de Filistin topraklarının en verimli bölümlerini oluşturan % 56.47’si Yahudilere,verimsiz ve çöl alanlarından oluşan diğer kısmı da Araplara bırakılmıştır.Yahudiler kendilerine verilen bölgeleri derhal işgale başlarken,her türlü şiddete başvurmaktan da geri durmamışlardır.BM tarafından yürürlüğe konan ve o sıralar Filistin’de % 31’lik bir nüfusa sahip olan Yahudilere % 56 oranında toprak veren bu karar Arap ülkeleri tarafından kabul edilemezken...1897 de Siyonist hareketle başlayan
İsrail’in kurulmasıyla, yeni bir oluşum kazanan Filistin topraklarına,Yahudileri yerleştirme süreci, bugün toprakların asıl sahibi Filistin’lileri ülkeleri dışında mülteci olarak yaşamak zorunda bırakmıştır.Filistin toprakları ile tarihi/ dini bağları olduğunu iddia ederek yola çıkan Siyonist hareket Abd/İngiliz ve Fransızlardan aradığı dış desteği de sağlayarak Filistin’lilere ait topraklarda bir İsrail devleti kurmuştur.
-YANİ İSRAİL ARAP ve İSLAM TOPRAKLARINDA İLLEGAL BİR ÜLKEDİR…….
-İllegal olmasının dahi hesapları ne yazık ki sorulamamaktadır.Çünkü İsrail Abd’nin veliahtıdır/ aynı zamanda Koruması altındadır.
-Buna rağmen işgal ettiği toprakları Filistin’e yaşanmaz kılmıştır.
-Peki sormazlarmı bu minicik yavruların /Arafat’ın bebelerinin ne günahı var..?
-Katil İsrail’e,neden BM/Abd/Arap Birliği/İslam toplulukları hiçbir yaptırımda bulunmuyor ya da bulunamıyor.
-Peki sormazlar mı adama/İsrail’in 60 yıldır uyguladığı alenen soykırım değilmi...? Ya da Katliam…EVET KATLİAMIN TA KENDİSİ.
-Ama aksini yapıyor Abd...Hamas ateşi kessin diyor../Ab/BM..SUSUYOR.
-Bakın daha yeni AB /İsrail’i sağ kolu yaptı.İşbirlikçi Devlet diye 2009 ana proğramına aldı,hemde İsrail’i yerlere/göklere sığdıramayarak.
-Abd İran’a nüklüer silahlanma konusunda gözdağı vermeğe çalışadursun/İsrail’li bilim adamı M.Vanunu:İSRAİL nüklüer silahlanmanın başkentidir açıklamalarında bulunuyor.Dünyanın selameti için,devleti aleyhinde gerçekleri konuşuyor 20 yıl hapis cezasını göze alarak.
-İsrail nüklüer silahlanmasını tamamlamış /sırtını da o emperyalist/islam karşıtı Abd ye dayamış.Abd nin veliahtı.Ortadoğu da/Irak’ın işgali dahil yapılan tüm savaşlar/genişletilmiş bölgeye İsrail’i yerleştirmek adına......
-Sen daha çok uyursun müslüman din kardeşi...
-Nerede namı büyük İslam devletleri/utanıyorum hepinizden
-Nerede Filistin’e yandaş.....
-Nerede bu kalleşliğe/katliamlara dur diyebilecek yiğitler..
-Nerede İslam ve Arap Devletlerinin O/NURU....?
-Bekleyin o muhteşem demokrasi size de gelecek.
İnsanlıktan nasibini almamış, faşist ve gaddar İsrail yönetimi kirli yüzünü Gazze’ de bir kez daha göstermiştir.
İsrail savaş uçaklarının yaptığı saldırılarda yaklaşık 225 Filistinli sivil hayatını kaybetmiş, yüzlercesi de yaralanmıştır.
İsrail yönetiminin ‘bu daha başlangıç’ şeklindeki pişkin ve vurdumduymaz açıklamalar ise tek kelimeyle ‘ alçaklıktır’…
Orantısız güç göstererek, yıllardır uyguladığı şiddet yöntemiyle asrın zulmünü sergileyen İsrail’i nefret ve şiddetle kınıyoruz. Bütün dünyayı olayları sadece seyretmekle yetinmemeye ve en sert şekilde tepki göstermeye davet ediyoruz.
Filistin, yeryüzünün mazlumlar coğrafyası, islam dünyasının da turnusol kâğıdıdır.
MAALESEF İSLAM DÜNYASI FİLİSTİN DAVASINDA SINIFTA KALIYOR. Filistin, onurlu bir insan neslinin çağdaş haçlıların desteği ve çağdaş dünyanın gözleri önünde siyonistlerce yok edilmek istendiği bir yer...
Devlet olma hüviyetinden çok çeteci ve terör yöntemleriyle kendini gösteren İsrail politikalarını, Terör devleti İsrail’ in Filistin`e yönelik haince ve kalleşçe saldırılarını VE BU HAİNCE KATLİAMI GAZETELERİNDE YAZMAYAN VE TELEVİZYONLARINDA SAKLAYIP GÜNDEME GETİRMEYEN SİYONİSTLERİN YANDAŞI MEDYA MENSUPLARINI da nefretle kınıyoruz.
Bu zulme essiz kalmakla, vahşete ortak olmanın bir farkı yoktur.
Başbakan’ı uyarıyoruz; Türk insanının vicdanına ses vererek İsrail devletini en sert şekilde kınamalı, uluslararası platformda İsrail’e yönelik diplomatik temaslarda bulunmalı ve Türkiye ile İsrail arasındaki anlaşmaları askıya almalıdır. Müslüman masum kardeşlerimizin kanı yerde kalmamalıdır. Bu terörist devlete haddi bildirilmelidir. Artık bu zulüm bitmelidir.
Öte yandan Müslüman ülkeler ise, gerek BM nezdinde gerekse İslam Konferansı Örgütü gibi kurumlarda ortak hareket ederek İsrail’i terörist devlet olarak ilan ettirmeli ve bütün ilişkilerini askıya almalıdır.
TBMM’ye sesleniyoruz; Muhalefeti ve iktidarı ile derhal olağanüstü gündemle toplanıp bu vahşeti özel gündem ile görüşüp, kınama kararı alıp, bütün dünyaya ilan etmelidir.
Hain İsrail saldırıları sonucu hayatını kaybeden Filistinli kardeşlerimize Yüce Allah’tan rahmet, bütün Müslümanlara başsağlığı dilerken herkesi bu insanlık dışı saldırılara karşı tavır almaya ve protesto etmeye davet ediyoruz.
FİLİSTİNLİ ÇOCUK
Filistin’ in kara gözlü çocuğu
bahtın gözlerinden kara.
ağıt yakacak kimsen de kalmamış ardında.
can vermişler korkmadan,
vicdansız tanklar altında
çağdaş firavunlara korku salan
taş atan küçücük ellerine kurban
cüssene bakmadan
öyle bir taş daha at ki
uyandırsın bizi derin uykudan
Mescid-i Aksa parçalanmadan.
Hüseyin Gazi
KargülüALMILA tarafından 12/29/2008 1:14:34 PM zamanında düzenlenmiştir.