- 3596 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili sana teşekkür ederim...
sevgili /sana çok teşekkür ederim..
--------------------------------------------------------------------------------
SEVGİLİ....
Canınım canı...gözümün nuru..."yazma okumam dedin "ama gene duramadım..
sormuyorum nasılsın diye biliyorum iyisin...ben iyiysem sen daha iyisin..
Sana ne çok şey yazdım değil mi ? bugüne dek ne çok kere anlattım sana kendimi ..istedim duygularıma ve bana.inanmanı...ne çok ispatlamak istedim sevgimi ..değil mi?
Oysa ne gerek varmış bunlara ..bazen sözler değil davranışlar yeterli çağrılara..
ama ne yapayım sevgili,göremiyordum ki seni...sende inanmıyordun ki..bana..hem başka sevgilim olmamıştı ki ..nasıl davranılır bilmiyordum ki..!’
Sen bana sevgili..sen bana hani demiştim ya ta..! ilk gün Rabbimden hediyesin diye...işte öyle...sen bana balık tutmayı öğrettin...belki bilinçli belki öylesine...
belki de ben öğrenmek istedim..bana ..az ve öz konuştun sevgili..ama her tümcen öyle anlamlı öyle derin mana’ lıydı ki.. üzerimde..Ben anladım sevgili...o kısacık cümlelerindeki anafikirleri..mesajları ben anladım..
Artık yalnız yürüyorum yollarda sevgili,tutunmuyorum değneklere,sığınmıyorum tenhalara ,boğazımda yumru olan yaşları silmiyorum rüzgara..artık yürüyorum..yollarda..
Çünkü biliyorum ki sen varsın ..sen orada olsan da benimlesin...uzanıp tutamasam da..sesini duymasam da biliyorumki sen burada işte tam burada benimlesin...
Sevgili ! sen bana seni sensiz sevmeyi öğrettin ,hani ben zaten seni seviyor ve kendim bile bilmiyordum ya..sen bunu bilmemi ve seni sensizliğe rağmen sevebilmeyi öğrettin..
Ellerime her zaman uzanamayabilirim sevgili...gözümü ,kaşımı ,ağzımı ,burnumu ,aynaya bakmassam göremeyebilirim..ayaklarımı tutamayabilirim..hatta ..üzerimde olan her şeyi çıkarıp atabilirim...takılarım ,yüzüklerim..tokalarım...kılık kıyafet .herşeyim..
Ama ben seni Oraya koydum sevgili....hani derler ya şarkılar da şiirlerde ..
işte Sol yanım diye...seni Oraya yerleştirdim...istediğim an uzanabiliyorum...başımı eğince bak görebiliyorum , gözlerimi bile aynasız göremezken seni görebiliyorum her daim...dokunanabiliyorum...
sevgili...O’ra benim kalbim...O’ra benim yüreğim....üzerimdeki herşeyi sıyırıp atabilirim..ama O’ra benim en değerli hazinem...ve kalbimde gizli tüm çehizlerim....en kıymetlilerim....bohçalar içinde..kimi kaneveçe..
kimi mekik oyalı ,kimi dantel,kimi delikiş,kumaş boyamalı ,rengarenk kelebekler gibi el değmemiş tertemiz en mahrem bohçalarda..ve SEN sevgili...bilirsin kımızıyı ne çok severim SEN kırmızı bir bohça içinde...bak işte orada..kalbimde en güzel yerimde..
SENi şimdi kendimle istediğim yere götürüyorum...artık üzülmüyorum nerde ,nasıl ? diye..
Sevgili SEN var ya SEN..bana sensizliği de sevmeyi..sensizken bile ayakta durabilmeyi...nefes alabilmeyi öğrettin. Elbette ki...dokunmak koklamak sevdiğini..elbetteki uyumak yanında...
ama bunlar..olmasa DA Sevgili....ben razıyım SEN mutlusun ya...!
Yanında olmak keyif almamı sağlardı elbet...ama önemli olan seni sessizlikte
bile sevebilmek..
Sana çok teşekkür ederim sevgili...isyanlarıma ahhhh’larıma katlandığın için...
Sana çok teşekkür ederim..sevgili...seni bu kadar çok sevmeme izin verdiğin için...
Sana çok teşekkür ederim sevgili...yüreğimde başka sevgilerinde filizlenmesini sağladığın için..
Sana çok teşekkür ederim sevgili...bana koltuk değneyi olmak yerine ,yürümeyi öğrettiğin için...
Sana çok teşekkür ederim sevgili...dünü yarını bırakıp,yalnızca bugünü doğru kullanmam gerektiği bilincini verdiğin için...
Sana çok teşekkür ederim sevgili...beni yalnız ben olarak sevdiğin ve ..bana dualarında yer verdiğin için...
Seni ömrün oldukça hep seveceğim sevgili...lütfen unutma...
ben ettim sen de hakkını helal et sevgili...
esra leyla ORUÇ 05.03.2008
YORUMLAR
mutlu günler için sevgiyle,
canım benim nasılsın
canım benim nasılsın
iyi misin oralarda
kimse sana söylemedi mi
başa gelen çekilir demedi mi
bir yürüdüm bir durdum
denize bir kıyı buldum
bıraktığın biçimde
geceyle kardeş oldum
ne gözdeyim ne kaşta
bir ordayım bir burada
tatlı acı anılarla
merhamet apartman'ında
bir sen varsın aklımda
kedim bile farkında
canım benim nasılsın
daha daha nasılsın
ikimizin adı yan yana
duvarlara yazılsın
istanbul dolaylarında
taksim olaylarında
bildiklerimi unuttum
çukurcuma'larında
bir yerdeyim bir gökte
bir sendeyim bir bende
tatlı acı anılarla
merhamet apartman'ında
bir sen varsın aklımda
pamuk bile farkında
canım benim nasılsın
daha daha nasılsın
ikimizin adı yan yana
duvarlara yazılsın
gülüm benim nasılsın
daha daha nasılsın
ikimizin resmi yan yana
şu duvara asılsın
kibrit kutusu
eldiven şapka
ayva rendesi
inci küpesi
iki anahtar
süs köpeği
mavi çarşaflar
ayakkabının teki
yağmurluk
şemsiye
küllük
daktilo
yüksük
kartpostal
üçtekerli bisiklet
elinin değdiği her şeyi topladım
aşkın olduğu yerde
mantık ne gezer
nazan öncelin bu şarkısın çok severim siznle paylamk istedim dinleyin ve o iç huzura erişin kutlarım
maviemek tarafından 5/4/2009 1:53:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Artık yalnız yürüyorum yollarda sevgili,tutunmuyorum değneklere,sığınmıyorum tenhalara ,boğazımda yumru olan yaşları silmiyorum rüzgara..artık yürüyorum..yollarda..
Yanlızlık kaderinse onu sevmeyide dene Aklıma geldi birden bu söz . Yazınızda duygu yoğunlu fazla her yüreğe seslenmişsiniz. ve her yürek kendini bulur. tbrkler