- 406 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZÜR DİLERİM EY TÜRK MİLLETİ!
Evet! Özür diliyorum Büyük Türk Milleti. Senden özür diliyorum. Senin ekmediğini yemiş, suyunu içmiş, senin imkânlarınla Aydın sıfatına bürünmüş insanların bu kadar küçülmelerine sebep olduğum için özür diliyorum.
Özür diliyorum; çünkü senin hoş görüne dayanarak, vatanın bölünmesi için, ihanet için gayret sarf edenlere engel olamadığım için.
Özür diliyorum; Senin gibi necip bir millete vefa borcu olduğu halde, senin ana karnında doğmamış yavrularını katleden Ermenilerden özür dileyen aydınların bu ülkede yetişmesini önlemediğimiz için. Özür Binlerce özür sana…
Öğretim üyeleri Prof. Dr. Baskın Oran, Prof. Dr. Ahmet İnsel ve Dr. Cengiz Aktar’ın ve Yeni şafak gazetesi yazarlarından Ali Bayramoğlu’nun öncülüğünde başlatılan Ermenilerden Özür dileme kampanyasına binlerce kişi katılmış. Doğrudur. Hrant Dink’in öldürülmesinde de bir saat içinde İstanbul’da “Hepimiz Hrant Dink’iz, hepimiz Ermeni’yiz diyen beş bin insan toplanmıştı. Hem de Hrant Dink’in posterleri ile…
İçimizdeki, adı Ali, Ahmet, Mehmet olan insanlar; “Biz 1915 de tehcir sırasında Ermenileri kestik, katlettik, soykırım yaptık(!)” deyin diyorlar. Düşmanlarımızda bizden bunu istiyorlar. Hatta bazıları Soykırımı yapmadık demeyi suç haline getirip, cezalandırmak için kanun bile çıkarıyorlar.
Ermeniler, bizim olan, yüzyıllardır bize ait olan Kars, Ardahan ve Van illerimizi bizden istiyorlar. Bunun için dünyada ne kadar Müslüman Türk’ten canı yanan, kuyruk acısı olan varsa, hatta yüzyıllarca bizim attığımız kemiklerle beslenmiş, kendilerine devlet kuruduklarımız ve içimizde bizim sandığımız adı aydına çıkmış insanlarımız da bizim Ermeni Soykırımı’nı kabul etmemizi ve istiyorlar. Hem de kendi soykırımlarını unutarak(!?)
İnsan düşünüyor, içimizdeki özür dilememizi isteyenler ve dün kadınlarımızın namusuna tecavüz eden Ermeniler, böyle bir cüreti nereden buluyorlar? Müslüman Türk milleti çok mu saf ve aciz görünüyor?
Karşılıklı arşivlerimizi açma teklifine cevap bile vermeyenler nasıl oluyor da “mal bulmuş mağribi” gibi bağrımızdaki hainlerin özür dileme teklifine yapışıyorlar?
Pek çok insanın metnin altına imza attığını iddia edenlerin atıldığını iddia ettikleri pek çok imzanın da asılsız olduğu gazete haberlerinden anlaşılıyor.
“İçimizdeki beyinsizler yüzünden bizi helak eder misin Allah’ım.” Ayeti tecelli etmeyecek. Millet helak olmayacaktır. Millet uyanıp hem kendisine ihanet edenlerden, hem de hainlere izin verenlerden sandıkta hesabını verecektir. Bazılarının sandığı gibi kendisine yapılan iyilikleri de kötülükleri de asla unutmaz. Haksızlıkta yapmaz.
Rusya’nın desteğinde Azerbaycan’ın nerede ise %30’unu işgal eden ve yıllardır işgal altında tutan Ermelere arka çıkan batı dünyası, Ermenileri işgal ettikleri yerlerden çıkmaya zorlamazken, hem kendisi parlamentolarında Türkiye aleyhine soykırım için kararlar alıyor hem de içimizdeki bir kısım kendini bilmezler vasıtası ile özür beyannameleri yayınlatıyor.
Bu millet Vakti zamanın da Ermenistan’a buğday gönderenleri de, Karabağ’ı unutup, maç bahanesi ile batının Ermenistan ile ilişki kurma arzularını yerine getirenleri de unutmayacaktır. Hem tarih sayfalarında hak ettikleri yeri kendilerine verecektir.
Devleti idare edenlerin, milletin kırmızıçizgilerini pembeleştirmeye, hatta silmeye hiç ama hiç hakları yoktur. Irakta silinen kırmızıçizgilerimiz şimdide bizzat devleti idare edenler tarafından, yöneticiler tarafından Ermeni meselesinde rengi açılmaya hatta silinmeye çalışılıyor.
Siz; her ne kadar tarihten gelen hassasiyetlerinizi görmezden gelirseniz. Çevrenizdeki muhataplarınız tarafından asla ciddiye alınmazsınız. Her yaptığınız blöf, her hareketiniz gayri ciddi algılanır.
YORUMLAR
Sanatçı ve yazarlar milletinin dili gönlü, sesi ve hissine tercüman oldukları takdirde millet onlara sahip çıkar ve milli sanatçımız diyerek bağrına basarlar. Bu yazar ve sanatçılar için bundan büyük ödül yoktur.Ödül sahibi olan sahtekar ve ihanet mimarı yazar ve çizerleri de dolarlarının içinde boğacaktır zamanı gelince bu millet.
Kaleminize sağlık. İyi ki varsınız Mustafa Abiler ve üstadlarımız. TURGUT YILDIZAN