- 1427 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yokluğun bile GÜZEL SEVGİLİ...!
Yokluğun bile GÜZEL SEVGİLİ...!
Merhaba gözümün ruhu,merhaba ebedi hasretim,
merhaba eksiğim ,gurbetim,
merhaba!
Bir yokluğun kaldı bana birde düşlerim.Yokluğun bile güzel sevgili...vardın ki yok oldun ya hiç olmasaydın,ya seni tanımasaydım?YOKLUĞUN BİLE GÜZEL SEVGİLİ...
Yokluğuna dayadım sırtımı,yokluğunu içiyor ruhum.Tırmanıyorum yokluğuna
ter içinde kalıyorum ,susuzluğum gidiyor yokluğunda dinleniyorum.Gizleniyorum herkesten peçe yapıp takıyorum yokluğunu yüzüme, yokluğunla konuşup yokluğunla dertleşiyorum.Akşam sefaları gibi açıyor yokluğun bende,tam da istediğim renkte.YOKLUĞUN BİLE GÜZEL SEVGİLİ...
Yokluğun yürüyor damatlıklarıyla gözlerimin önünde,açtığım her kapıda yokluğun duruyor karşımda.Şehirler geziyorum yokluğun valizimde,şiirler yazıyorum yokluğun mısralarımda.Her gece yokluğunla başımı koyup yastığa,
her sabah yokluğunla yıkıyorum yüzümü.Her gün başka bir renk elbise olarak yokluğunu giyiyorum bedenime.
Başka adresler arıyorum yokluğun izin vermiyor gidemiyorum.Sabahları gül dudaklı prenses ve prenslerimle oynadığımız oyunlarda elimi tutmak için yarışıyorlar ya nedense sağ elimi veremiyorum o hep boş çünkü yokluğunu tutuyorum...
Yokluğun ömrüme en güzel hediye sevgili.YOKLUĞUN BİLE GÜZEL SEVGİLİ...
Ya hiç olmasaydın, ya hiç tanımasaydım seni!Adını değiştir artık sevgili artık yalnız değilsin ki..tüm saatlerin tüm günlerin gönlünce olsun al ömrüm sana armağan olsun.Senin diyarlarında artık geceleri soğuk olur dikkat et emi, şeftali kayısı bahçelerinde gezerken dikkat et emi!
Bana yokluğun yeter sevgili,yokluğun bana can yoldaşı...
ben zaten seni daima yokluğunda sevmedim mi? Bana yokluğun yeter sevgili...YOKLUĞUN BİLE GÜZEL TIPKI SEN GİBİ...
Esra Leyla Oruç
05.09.2008