- 765 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KIRMIZI AŞK RENGİ YANIMDA YOKSUN DİYE KIRMIZIYI KULLANMADIM
Her şeyin hakkını vermek lazım diye düşünüyorum.Renklerde benim için çok önemlidir.Önemli
olan birşey daha var tabiki istesem kırmızıyı heryerde kullanırdım ama yapmadım işte çünkü kırmızı özeldir bu özelliğinide kırmızı gülden almıştır rengini.Anlamı aşktır sevgidir.Yanımda
olmadığın zamanlarım vardı işte kırmızıyı bile giymedim,aşkı aradım hiç biri senin gibi olmadı,elma şekeri bile yemedim,arkadaşlar hediye niyetine elma şekeri getirirlerdi yerdim ama senle aldığım şekerin tadını başkalarında bulamadım ve ummadığım bir anda çıkıp gelince o kadar mesudoldum ki anlatamam.
Hayatıma tekrardan gelince kırmızıyı ve elma şekerini yine sende sevdim.Herşeyinle sevginle aşkınla hoşgeldin hayatıma ayrılıklar uzak olsun bizden artık...
Hatta neerdiyse mutluluğun ve kavuşmaların kaf dağında olduğuna inancaktım benim hatıra defterim yok ama edebiyat defterim var onuda sen bil diye senin içimde neler taşıdım anla diye yaptım ve artık herşeyi sende biliyorsun bizim hatıra defterimiz, edebiyat defterimiz iyiki varsın seni seviyorum........
Bİlirmisin kırmızı aşk rengidir yanımda yoksun diye kırmızı kullanmadım ama artık kırmızıya koşuyorum,sen yokken kırmızı tek düşmanımdı,artık onunlada dost oldum ve yokluğunda yıldızlardan bile kaçtım ve slow dinlemedim.Aşk şiirlerinden bile kaçtım hiç bir aşk şiirini hayatımda yokken dinlemedim Artık varsın ve yanımdasın gerçi uzakta bile olsak varlığınla sesinle yanımdasın iyiki varsın bütün kırmızı kalpleri sana gönderiyorum seni çok seviyorum hiç bir şey mutlu edemezdi benim hayatımda olduğun kadar işte ben seni bu kadar çok seviyorum.(iyiki varsın herşeyim) seni kırmızıdan daha çok seviyorum herşeyim...........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.