Serçekuşuma Mektuplar 4
Öpücük Çiçeğim…
Baktım yıldızlar konmuş penceremin pervazına, dışarısı aydınlık, ayışığı vurmuş bahçelere, göz kırpıyor yıldızlar durmadan… Baktım mevsim bahar mevsimi; gül, sümbül, menekşe mevsimi, her taraf rengarenk çiçeklerle süslenmiş. Apak, taptaze ışıklar ısıtıyor evleri, sokakları, yürekleri...
Yüreğimde burukluk, gözlerimde hüzün sürsede, sen geldin bahar geldi hayatımıza. Apaydınlık umut dolu günlere dönderdik yüzümüzü… Sen geldin güzel günler geldi, mutlu, umutlu yarınlar… Sen geldin bak ilkbahar bütün görkemiyle güzel kokularını yayıyor etrafa…
Dağlara da bahar gelmiştir simdi. Sen geldin, canımıza can geldi bahar gülüm, öpücük çiçeğim… Yorgun gönlümüz sevgi ağacının gölgesinde dinlendi, sevgi çeşmesinin suyuyla yundu yıkandı… Yaşamımızı anlamdıran tek şey oldun…
Sabahları kırlarda açan nazlı bir çiçek gibi uyanırsın içimizde, bir güvercin yavrusu gibi sıcak… Şafağın körpe güneşi gibi aydınlık, şavkın vurur aynalara, camlarda ışıklı bir sevinç olursun günümüze…
Her sabah incecik bir dal gibi sevgin yeşeriverir içimizde, acır, sıcacık olur içimiz…Başını omuzuma yasladığında bir güvercin yavrusu gibi, nasıl da sevgiyle çarpar Yüreğim, nasıl da sevgiyle kıpırdar içimdeki duygular, munzur suyu gibi akıp gider zaman…
Güneşin her sabah alnını öptüğü narin küçüçük pembe çiçeklere benziyor gülüşün, umut çiçeğim… Anladım ki, umut sevinçlerle yapraklanır her bahar, sevgi çiçekleri acar… Mavi bir göğün altında…
Bana dünyayı, hayatı ve yaşamayı sevdirdin yeniden; yaşama bağlanmayı… Yaşadığımın farkına varmayı, yeniden şiirler yazmayı, türküler söylemeyi sevdirdin …Isınan yüreğime sevgi tohumları ektin yeniden, bir umut ışığı gibi işledin içime serçekuşum…
Hayatın renkleniyor olması ne güzel, sevgili serçekuşum. Ne güzel dostluğun yeşeriyor olması, savaşların bitmesi, barışın gelmesi ve insanların sevmesi biribirini ne güzel...
Karların erimesi, suların çağıldaması, uçması kelebeklerin, çiçeklerin açması ne güzel… Ne güzel güneşin doğuşu, baharın kokusu, sevinci kuşların, yüreklerin sevgiyle, sevinçle çarpması ne guzel…
Hoş geldin dünyamıza serçekuşum, evimize, yüreğimize hoş geldin …
_________________
Nuri CAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.