- 1323 Okunma
- 39 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEK TÜRK AYDINLARI/ozurdilemiyoruz (A.D)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bu Mesele Vatan Meselesidir/SARI ŞAFAKLAR
1915’te Osmanlı Ermenileri’nin maruz kaldığı ‘Büyük Felaket’e duyarsız kalınmasını, bunun inkâr edilmesini vicdanım kabul etmiyor. Bu adaletsizliği reddediyor, kendi payıma Ermeni kardeşlerimin duygu ve acılarını paylaşıyor, onlardan özür diliyorum.”
Kampanyanın öncülüğünü yapan malum isimlere bir bakın.Koynumuzda yılan besliyoruz.
Prof. Baskın Oran, Prof. Ahmet İnsel, Dr. Cengiz Aktar.Ali Bayramoğlu..
Yıllarca ekmeğini yediği Osmanlı’nın savaşa girmesini fırsat bilip Rus ordusuna gönüllü yazılan,vatandaşımızı kadın, yaşlı,çocuk demeden hunharca katleden, hamile kadınlarımızın karınlarını delik/deşik ederek daha doğmamış bebekleri diri diri yakanlar mı....
Yoksa, D.ve G.doğu’da gerçekleşen katliamların ardından, taşkınlıkları önlemek için tehcir kararı alanlar mı?
ABD/İngiliz/ Fransız emperyalizminin desteğiyle Osmanlı hükümetine baskı yapıp Boğazlıyan Kaymakamı Kemal Bey, Urfa Mutasarrıfı Nusret Bey, Diyarbakır Valisi Reşit Bey hakkında idam kararı çıkarıp, Talat ve Cemal Paşa’yı arkadan kurşunlayanlar mı?
ASALA’yı kurup, hiçbir suçu ve günahı olmayan Türk hariciyesine mensup onlarca diplomatımızı kalleşçe şehit edenler mi ?
Dahası, Ermeni çocuklarını himayelerine alıp, devletin en saygın eğitim kurumlarına yerleştirenler mi?
Hocalı baskınları ile binlerce insanın ölmesine, bir milyondan fazla insanın yurtsuz kalmasına sebep olanlar mı ?
Dünyanın dört bir yanında para ile satın aldıkları işbirlikçiler vasıtasıyla ‘soykırımı tanıma’ kararı aldıranlar mı ?
-Gelin tarihçilerden oluşan bir komisyon kuralım, arşivleri açalı çağrısı yapanlar mı ?
Devletimizin sınırlarını tanımayıp tarihte asla haklılığı bulunmayan bu sözde meseleyi ölüm fermanı haline getirenler mi ?
-ESAS MESELE 1-Cbaşkanının gereksiz Ermenistan ziyareti/ bu sözde aydınların cesaretlenmesinde ki en önemli etken...
-ESAS MESELE 2-İSRAİL’i ORTADOĞUYA hakim kılmak.İsrail’de Ermenistana sahip çıkacak/sonra Yunanistan’dan da özür dilesinler yarın toprak ta isterler ehhh..IRAK’ta 1.5 milyonu öldüren DEMOKRASİ geliyor ya...
KARŞI AYDINLAR/ Gerçek Türk Aydınları bizler de buradayız ve hizmetteyiz tıklayın linkimizi yanımızda olmanız bize güç verecek...
www.ozurdilemiyoruz.com A.DANIŞ
BİZLER TÜRK AYDINIYIZ!
ÜSTELİK AYDIN KİMLİĞİMİZİ EMPERYALİST SOYTARILARA HİZMET İÇİN DEĞİL,
TÜRK HALKININ HAKLARINI KAN EMİCİLERE KARŞI KORUMAK İÇİN KULLANIYORUZ.
BİZİM KİMSEYE VERECEK BİR ÖZÜRÜMÜZ YOK.
ANCAK, ATALARIMIZA VE KARDEŞLERİMİZE KATLİAM YAPANLARDAN SORACAK BİR HESABIMIZ VAR.
BU HESAP IRKÇI-FAŞİST BİR SÖYLEMİN UZANTISI DEĞİLDİR.
BU HESAP; ÇANAKKALE SAVAŞINDA YARALADIĞI DÜŞMANINI SIRTINA ALIP SAHRA HASTANESİNE YETİŞTİRMEYE ÇALIŞAN
BİR İNSANLIK İBRETİNİN YANSIMASIDIR.
BİZLER, BÖYLE ATALARI OLDUĞU İÇİN UTANÇ DEĞİL GURUR DUYAN
BİR MİLLETİN ÇOCUKLARIYIZ.
İNSANLIK ADINA PEK ÇOK İYİ DİLEKLERİMİZ VAR.
ANCAK, BU KONUYLA İLGİLİ İSTEDİĞİMİZ TEK ŞEY;
BÜTÜN MİLLETLERİN DÜŞMANLARINA TÜRK GİBİ MERHAMETLİ YAKLAŞMASIDIR.
Gerçek Türk AydınLarı adına / SARI ŞAFAKLAR....(A.DANIŞ)
www.ozurdilemiyoruz.tr.com.tr/default.asp?pg=guestbook&lng=1
YORUMLAR
Özür dilemek gibi bir erdemi,
hainliklerine kılıf yapan "içimizdeki ermenileri"
kendime bile anlatamadığım için
ÖZÜR DİLERİM!
Bir ihanet yarışıdır gidiyor.
Kürsülerden, "düşünce özgürlüğü" kisvesi altında bir ülke satılıyor.
Ellerine tutuşturulan ödüllerle, yüzleri kızarmadan, geri dönüyorlar!
Gündem yaratıyorlar.
Kahraman oluyorlar.
Yukarda isimleri anılan aydın!ları, kısa bir süre sonra ellerinde ödül, ceblerinde euro ile manşetlere taşınmış olarak göreceğimizden eminiz değil mi?
Nasıl da uyuşturuyorlar, nasıl da alıştırıyorlar; bize böyle neler oluyor!?
Bu çok hassas konuda düşüncelerimizi ifade etme fırsatı veren hanımefendiye, duyarlılığı için, bütün içtenliğimle şükranlarımı iletirim.
Sağolunuz..
ABD-İsrail-Ermenistan. müselles. üzerimize oyun oynanmadı daha, senaryosunun provaları yapılıyor. Büyük Ortadoğu Proje adı altında bu vatan aynen 1918 deki gibi kuşatılmaya çalışılıyor.
Yakında ekonomi ancak toprak küçültmekle düzelir diyerek, bu topraklar da peşkeş çekilecektir.
sadece Mısır'da yaşanmadı katliam. daha niceleri var. az daha bekleyelim dersek toptan yok olacağız. herkes üzerine düşeni yapmalı. çiftçimize verilen İsrail'den getirilen tohumlara bakın, daha net anlaşılacaktır.
velhasıl, kendimize sahip çıkma zamanı geldi ve geçiyor.
Atiye hanım kutluyorum yaklaşım ve bilgilendirmeniz için..
Cumhur Karaca
HEPİMİZ ŞU CU BU CU !
ASLI DÖNME ÇOĞUNUN,
BORAZANI YAĞI'NIN,
YEL NEYİNİ APARIR?
KOCA TANRI DAĞININ!
ÖZÜR DİYE ÇIKMIŞLAR,
KÎNLERİNİ DÖKMÜŞLER,
BİZİM SAFLAR BAKMIŞLAR;
BUYRUN ŞİMDİ DÖĞÜNÜN!
EY TÜRKOĞLU OKURSUN,
BU KADAR MI HÂKİRSİN?
İÇİNE İT TÜKÜRSÜN;
SOLU İLE SAĞININ!
TEFRİKAYLA BÖLDÜLER,
DİLİM DİLİM DİLDİLER,
MAHREMİNE DALDILAR;
SİZLER HÂLÂ SEVİNİN!
SEN SÜNNÎ, BEN ALEVÎ,
KİM YAKAR BU ALEVİ?
PLÂN GAYET KALLÂVİ;
TAM GEREĞİ ÇAĞININ!
OLMADI BAK, BEN KÜRDÜM,
SEN LAZSIN, SENİ GÖRDÜM!
AZINLIK SİRKİ YURDUM;
PARÇALANDIK, ÖĞÜNÜN!
HELE SİLKİN TİTRE BİR,
SAL SÂDANI CANDAN GÜR,
PANZEHİRİ SENDE SÜR;
SUNDUKLARI AĞI'NIN!
OZAN İLO'M, ÇOK ACI,
HEPİMİZ; ŞU CU, BU CU,
ÂKİBET GÂYET FECÎ;
DALGALANMAZ TUĞUMUZ!
18.12.2008/05.05
TAVRINIZ TAVRIMIZDIR
BU MİLLETİN EVLÂTLARININ UYUMADIKLARINI,
OYNANAN OYUNUN NASIL BİR OYUN OLDUĞUNU
VE BU OYUNDA ROL ALAN FİGÜRANLARIN NEYE VE DÂHİ KİMLERE HİZMET ETTİKLERİNİ ÇOK ÇOK İYİ BİLDİKLERİNİ
BU EMBESİLLERİNDE BİLMESİ GEREKİR ARTIK.
HÜRMETLE
Her 26 Şubat günü Türk dünyası ve Azerbaycan için en acılı günlerden biri olmanın yanısıra aynı zamanda insanlık tarihi için de kelimenin tam anlamıyla siyah bir sayfadır. Bundan 12 yıl önce, yani 26 Şubat 1992'de Azerbaycan'ın Hocalı kentinde sivil halka karsı Ermeniler tam anlamıyla bir katliam yapmışlardır. Bugün sözde soykırım iddialarıyla Türkiye'yi suçlayan Ermenistan'ın Devlet Başkanı Robert Koçaryan'ın direktifleri doğrultusunda Ermeniler Azerbaycan'ın Karabağ bölgesinde 7 bin kişilik nüfusa sahip ve coğrafi konumu itibariyle bölge için stratejik önemi olan Hocalı kentini ele geçirmek için 25 Şubat gecesi katliam gayesiyle harekete geçmiştir. Hocalı'nın işgali sonucu sivil, eli silahsız, Azerbaycan Türkleri çocuk, kadın, ihtiyar ve genç ayrımı yapılmadan Ermeniler tarafından katledilmiştir. Resmi verilere göre, o gece 613 kişi hunharca katledilmiş; bunlardan 83 çocuk, 106 bayan acımasız yöntemlerle işkence yapılarak öldürülmüştür. Ayrıca, 487 kişi ağır yaralanmış ve 1275 kişi ise rehin alınmış, geri kalan nüfus da bin bir zorlukla canını kurtarmıştır. 26 çocuk tamamen ve 130 çocuk ise kısmen öksüz kalmıştır. Ermeniler şehitleri özel acımasızlıkla, gözlerini oyularak, kafataslarının derisini soyarak ve vücutlarının farklı organlarını keserek öldürmüştür. Küçücük çocukların gözleri oyulmuş, hamile kadınların karınları yırtılmış ve insanlarımız diri diri toprağa gömülmüştür. Hatta şehitlerin bir çoğunun cesetleri yakılmıştır.
YİRMİNCİ ASRIN GÖBEĞİNDE YAPILAN BU SOYKIRIM İÇİN KİM ÖZÜR DİLEYECEK????????????
BUYRUN AYDINLIKSIZ AYDINLARIMIZ!
BEN SADEC KENDİM İSTEMEYEREK YAPTIĞIM ŞEYLER YÜZÜNDEN ÖZÜR DİLERİM. BAŞKALARININ YAPTIĞI HATALAR ADINA ÖZÜR DİLEMEM.
VE BEN HİÇ BİR KİMSEYİ YAPMIŞSA SIRF BENİM ÜLKEM OLSA DAHİ SAVUNMAM YAZAR ÇİZER ELEŞTİRİRİM.
YAPANLA R UTANSIN
"YALNIZ KENDİNE , AİLESİNE, SEVDİKLERİN, ÜLKESİNE
ZARAR VERİLDİĞİ ZAMAN DEĞİL
DÜNYADAKİ TÜM CANLILARA YAPILAN HERTÜRLÜ VAHŞET
ŞİDDET VE BASKIYA SOYKIRIMA, KARŞI ASLA AYRIM YAPMADAN
KARŞI ÇIKANLAR ÖVÜNMELİDİR."
necva kıyak tarafından 12/18/2008 7:49:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
"’VATANIM’ DEDİĞİMİZ, GÜVENDE OLDUĞUMUZ TOPRAKLAR,
BİR ANDA SAVUNULACAK CEPHE OLARAK ÇIKIYOR KARŞIMIZA,
DÜN GÜLÜMSEYEN YÜZLER, BUGÜN DÜŞMANCA FİKİRLERLE DOLDURULMUŞ, NİŞAN ALIYOR AKLINIZA,
AKLINIZ VURULSADA YÜREĞİNİZ’DEMİ YOK, BU KADARMI NANKÖRSÜNÜZ SİZİ VAR EDEN ATAYA,ANAYA”
BENİM BİR ÖZÜRÜM VAR,
“YAPILAN TÜM NANKÖRLİKLER ADINA, ‘ATAMA’.”
Yazınızın her satırına imzamı atıyorum.
Saygılarımla.
Nurcan. H.
BÖYLEMİ BİR EYLEMİ BAŞLATAN KİŞİLERİN SOYLARINI ARAŞTIRMAK GEREKİR. SOYU TÜRK OLAN HİÇ KİMSE BUNU KABUL EDEMEZ. ÇÜNKÜ TARİHİMİZİ ARAŞTIRANLAR BU OLAYLARIN BİR SOYKIRIM OLMADIĞINI VE O ZAMANLARDAKİ SAVAŞLARDA TÜRKLERİN KENDİLERİNE EZİYET EDİLMESİ SONUCUNDA BİR SAVAŞTA BU OLAYLAR YAŞANMIŞTIR. EĞER ÖZÜR DİLENECEKSE ÖNCE BİZLERDEN ÖZÜR DİLENMELİDİR. BU KAMPANYAYI BAŞLATANLARINDA BİR SİYASİ OYUN İÇİNDE OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM!
MUTLAKA BİR PLANLARI VAR Kİ BUNU YAPIYORLAR! BUNU BAŞLATAN SÖZDE AYDINLAR ÖNCE ARŞİVLERİ KARIŞTIRSIN KİMİN KİMDEN ÖZÜR DİLEYECEĞİNİ KAMU OYUNA AÇIKLASIN!
SAYGILAR!
http://www.duzcedamla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8898&Itemid=123
BİZLER TÜRK AYDINIYIZ!
ÜSTELİK AYDIN KİMLİĞİMİZİ EMPERYALİST SOYTARILARA HİZMET İÇİN DEĞİL,
TÜRK HALKININ HAKLARINI KAN EMİCİLERE KARŞI KORUMAK İÇİN KULLANIYORUZ.
BİZİM KİMSEYE VERECEK BİR ÖZÜRÜMÜZ YOK.
==========================================
Türk Halkı Türk Askeri,Başkaları gibi zülüm etmez Katliam etmez .... Türk Aydını Türk gibi düşünür ...
Başkalarına uşaklık etmek için değil ..
Duyarlı yüreğinize kutlarım ..
Charles Darwin tarafından 3 Temmuz 1881 tarihinde W. Graham adlı bir bilim adamına yazılan mektupta ''geri ırk'' olarak ifade edilen Türkler,yani bizler öldürüldüğümüz vakit kimsenin sesi çıkmıyor...
Fakat bir başka milletten insan öldürüldüğünde herkes ayakta...
Neden?Türkler insan değil mi yoksa?Ya da şöyle sorayım en iyisi,ben insan değil miyim?
Elbette ki her insan kıymetlidir.Fakat sizin de değindiğiniz gibi hiç kimseden özür dilemeyeceğim...Hiç kimseye saygı göstermek zorunda değilim.Neden mi?Bunca saygın davranışa karşı hep saygısızlık görüyoruz.Aydın olduklarını iddia eden beyinsizler tarafından...
Kaldı ki,dönemin gerek siyasi gerekse toplumsal kritiği hiç ele alınmıyor.Savaş hali görmezden geliniyor...Ve sonra da kalkıp özür diliyor birileri birilerinden...
Tebrik ederim hanımefendi...
Saygılarımla
1915’te Osmanlı Ermenileri’nin maruz kaldığı ‘Büyük Felaket’e duyarsız kalınmasını, bunun inkâr edilmesini vicdanım kabul etmiyor. Bu adaletsizliği reddediyor, kendi payıma Ermeni kardeşlerimin duygu ve acılarını paylaşıyor, onlardan özür diliyorum.”
Kampanyanın öncülüğünü yapan malum isimlere bir bakın.Koynumuzda yılan besliyoruz.
Prof. Baskın Oran, Prof. Ahmet İnsel, Dr. Cengiz Aktar.Ali Bayramoğlu..
BU KAMPANYA YA ÖNCÜLÜK YAPANLAR YA DA O BİLDİRGENİN ALTINA İMZA ATANLAR;
DEĞİL TÜRK AYDINI...
OLSA OLSA...
SOROS'UN EL FENERİ OLURLAR...
Hassasiyetinizi kutlar, saygılar sunarım Hocam...
ANCAK, ATALARIMIZA VE KARDEŞLERİMİZE KATLİAM YAPANLARDAN SORACAK BİR HESABIMIZ VAR.
BU HESAP IRKÇI-FAŞİST BİR SÖYLEMİN UZANTISI DEĞİLDİR.
BU HESAP; ÇANAKKALE SAVAŞINDA YARALADIĞI DÜŞMANINI SIRTINA ALIP SAHRA HASTANESİNE YETİŞTİRMEYE ÇALIŞAN
BİR İNSANLIK İBRETİNİN YANSIMASIDIR.
yapılan iyiliği değilde kötülüğü unutmaya çalışan bir milletiz biz..inancı gereğide aman dileyene el kalmaz düşüncesinde olup,arkadan vurulan milletiz biz.. yazınız duıyarlı yüreklerin sesi..sizi candan kutluyorum değerli dostum saygılarımla..
yıllar yılı bu vatanın ekmeğini yiyip suyunu içen,beyni karanlık kendini aydın sanan hainler her zaman olmuştur.mutlaka ağababaları böyle istediği için böyle davranıyorlardır.özür dilenecekse bütün dünya milletlerinin asil Türk Milletinden özür dilemesi gerekir.Bu milletin evlatlarına normal bir insanın yapamayacağı,hayvanların dahi utandığı akıl almaz işkence ve zulmü yapan taşnak ne idiğü belirsizleri şimdide içimizdeki satılık beyinlerle böyle bir kampanyaya girmişlerdir.oyunları kendi başlarına yıkılacaktır.
günün yazısını ve bu yazıyı kaleme alan yüreği selamlıyor saygılarımı sunuyorum.
can kardesimi yurekten kutlarim. buyuk haksizlik karsisinda haykiran sesimiz olmussunuz. Allah raiz olsun sizden..
ermeni halkininda huzurunu bozdugunda inaniyorum bu aydin dedikleri kepaze adamalrin faaliyetleri. tasnak ve hincak katilleri ile birlikte olup iki toplumun huzr ve asayisini bozmak, kiskirtilcilik yapip turk milletini guya tuzaga cekmek! sanmiyorum bu okunu milletimiz yutacak!
bizleri, devletimizi ve ordumuzu savas icine cekmeye ugrasiyorlar ve suclu duruma dusurup topraklarimizin isgaline zemen hazrilamak! bu oyunlarin devami gelecek!
sabir ve hukuken bu tur ihanetin ve oyunlarin ustesinden gelecek olgunluktayiz. tercubelerimiz oldukca buyuk bu konularda...
aslinda sunu yapmaliyiz; ulkemizde ve dunyada bizlere karsi sevgi ve saygisini yitirmemis ermeni dostlari ile bunlarin yaptiklari kepazeliklere birlikte karsi konursa daha anlamli olacaktir. nasil pkk kurtleri temsil etmiyorsa, hincak ve tasnakcilarda akli selim ermenileri temsil etmiyor. bunu dikkate almamiz lazim diye dusunuyorum.
saygilar sunuyorum mert asena yuregimize
yükselen benim vatanım
alçalan imza atan aydınlar...
hangi vicdanla hesap vercekler merak ettiğim tek konu bu...
sızım sızım sızlar kemikleri kalmamış şehitlerimizin.
aydınlıkta görünen karanlık beyinler sadece kendinize ihanet ediyorsunuz farkında değilsiniz, siz bu vatan evladı olamayacak kadar şanssız, asılamıyacak kadar şanslısınız...
Atiye Danış'ın yazısı ve yapılan yorumlarla bilgilendiren yararlı bir platform oluştu, okuyanlar doğruları öğrenecek.
Her bir yorumda ayrı bilgiler var, bu duyarlık kutlanması gerekir. Türk (!) aydını ne hale gelmiş.
*Rom@ntik'in belirrtiği gibi Çanakkale ve Kurtuluş savaşı için bizden neden özür dilerler mi? Asla dilemezler.
*Kardelen26'nın sözettiği, gizli çıkarlar uğruna başka dinden müslümanlığa geçen dönmelerin çalışmaları korkutucu bir sahfaya gelmiş durumda. Soyağacı kökenleri ürkütücüdür herhalde.
Atiye Danış'ın yazısı ve yapılan yorumlarla bilgilendiren yararlı bir platform oluştu, okuyanlar doğruları öğrenecek.
Her bir yorumda ayrı bilgiler var, bu duyarlık kutlanması gerekir. Türk (!) aydını ne hale gelmiş.
*Rom@ntik'in belirrtiği gibi Çanakkale ve Kurtuluş savaşı için bizden neden özür dilerler mi? Asla dilemezler.
*Kardelen26'nın sözettiği, gizli çıkarlar uğruna başka dinden müslümanlığa geçen dönmelerin çalışmaları korkutucu bir sahfaya gelmiş durumda. Soyağacı kökenleri ürkütücüdür herhalde.
A.DANIŞ.............................................................:
Arkadaşım yine güzel bir konu getirdin sayfana öncelikle seni kutlamak isterim.Yazınıza harfiyen katılıyorum ve kendilerini Aydın Sayan Hainleri kınıyorum
orhan pamuk denen bir adam var amerikan mamasıyla peslenen bu kendilerinii aydın diye tanıtan aslında hain olan Baskın Oran,Ahmet İnsel,Cengiz Aktar,Ali Bayramoğlu da orhan pamuk denen adamın uzantıları bence bu hainlerde ermeni mamasıyla mamalanıyorlar galiba
....Ben atalarımla öğünüyorum atalarımın yaptıkları içinde kimseden özür dilemiyorum dileyenleride nefretle kınıyorum.
....Ermenilerden özür diliyelim diyen kendilerşini aydın zanneden hainler aslında ermeni kökenli olmaları muhtemel araştırılmalı.
....Ateşelerimizi,Konsoloslarımızı şehit eden asala ermeni örgütüyse ermenilerden özür diliyelim asalayıda alkışlayalım.
....Anadoluda Analarımıza işkence yapan Ermenilerden Güneydeki ingiliz ve fıransız askerlerinden nefret ediyorum
.....ermenileri haklı gösteren herkesten her yayın organından tıksınıyorum
.....Bu topraklar bu ülkeye hainlik yapanlara haram olsun...
Bence bu ülkenin ekmeğini yiyerek bu ülkeye hainlik yapanlar bu ülkenin aydını olamaz olsa olsa yüz karası plur
Bu ülkenin aydını bu ülkeye sahip çıkandır
Bu ülkenin sahipleri yabancı uşaklığı yaparak Türk düşmanlığı yapanlar değildir.
..........Sayın Başbakan dediki '' ben kimseden özür dilemem bu ülkenin ataları özür diliyecek bir şey yapmadı''
...........Çok doğru söylemiş inşallah sonradan çark edmez sözüne sahip çıkar ve geçmişdekilerin yapdıkları beni ilgilendirmez demez.
Bu Ülkeye sahip çıkan helal süt emmiş ülke evlatlarını saygıyle selamlıyorum................................
Bu Ülkenin savunmasında karnındaki bebesiyle,Fıransız,İngiliz,Ermeni köpeklerinin süngüsüyle öldürülen Analarımızın önünde saygıyla eğiliyorum.
A.Danış hanımefendi sizleri yürekli yüreğinizi kutluyorum.
lazuşağı tarafından 12/18/2008 9:56:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
BU UNUTULUR MU?
(Unuttuk Maalesef…
Birinci Dünya Savaşı'nda
İngilizlere,
150 bin askerimiz esir düştü.
Bu askerlerden bir kısmı da Mısır'ın
İskenderiye şehri yakınlarında bulunan Seydibeşir Usare Kampı'na
Hapsedildi.
Kampın tam adı,
'Seydibeşir Kuveysna Osmani Useray-I Harbiye Kampı' idi.
Bu kampta,
1918'de
Filistin Cephesinde esir düşen 16. Tümen'in 48. Alayı'na bağlı
Osmanlı Askerleri
Tutuluyordu.
12 Haziran 1920'ye kadar
iki yıl boyunca
Her türlü işkence, eziyet, ağır hakaretler ve aşağılamaya maruz kaldılar.
İnsanlık dışı muamelenin nedeni ise Ermeniler idi…
Kamptaki, Türkçe bilen Ermeni tercümanların
Yalan yanlış çevirileri ve
kışkırtmaları nedeniyle,
kampların İngiliz komutanları,
azılı Türk Düşmanı haline
gelmişlerdi.
Savaş bitmişti.
Ancak,
Kamptaki ağır koşullar nedeniyle
ölenler dışındaki askerleri
Teslim etmek,
İngilizlerin işine
Gelmiyordu.
Çünkü,
olası yeni bir savaşta,
Bu askerlerin
Yeniden karşılarına çıkabilecekleri, Ermeniler tarafından,
İngilizlerin beyinlerine işlenmişti.
Çözüm
Toplu katliamdı…
Askerlerimiz,
Mikrop kırma bahanesiyle,
süngü zoruyla
Dezenfekte havuzlarına sokuldu.
Ancak;
Suya normalin çok üzerinde
'krizol' maddesi
katılmıştı..
Mehmetçik,
Suya daha ayağını soktuğunda,
aşırı krizol maddesi nedeniyle haşlanıyordu.
Ancak,
İngiliz Askerleri,
dipçik darbeleri ile askerlerimizin havuzdan çıkmalarına izin vermiyorlardı.
Mehmetçikler,
Bellerine kadar gelen suya başlarını sokmak istemediler.
Ancak,
Bu kez İngilizler havaya
(başlarının üzerine)
ateş etmeye başladı.
Askerlerimiz,
ölmemek için,
çömelerek başlarını suya soktular.
Ancak,
başını Sudan kaldıran artık göremiyordu.
Çünkü gözleri yanmıştı…
Dışarı çıkanların halini gören
sıradaki askerlerimizin direnişleri de fayda etmedi
Ve 15 000 (15 bin) askerimiz
kör oldu.
Bu vahşet,
25 Mayıs 1921 tarihinde
TBMM.' de görüşüldü.
Milletvekilleri Faik ve Şeref Beyler
Bir önerge vererek,
Mısır'da esirlerin
Krizol banyosuna sokularak,
15 bin vatan evladının gözlerinin kör edildiğini,
Bunun faili olan
İngiliz doktor,
Garnizon Komutanı ve
Askerlerin
cezalandırılması için,
TBMM' nin teşebbüse geçmesini istediler.
Ancak,
Yeni kurulan devletin bin türlü derdi vardı.
Ağır sorunlarla uğraşan TBMM' de
Bu hesap sorma işi
Unutuldu gitti.
Ama onlar
Unutmuyorlar…
Kendi ihanetlerini bile
soykırım ambalajına sarıp,
dünya kamuoyuna
Sunuyorlar.
En üzücü olanı da
Malum birilerinin,
Bu karalama kampanyalarına
çanak tutması…
ERMELİLER SOYKIRIM YAPILDI DİYE DÜNYAYI AYAĞA KALDIRIYOR.
BİZİM
TARİHİMİZDEN HABERİMİZ YOK
Krizol banyolarına atılan askerlerimiz kör olarak cıktılar dışarı. Ermenilerin yalan yanlış çevirileri nedeni ile.
Şimdi bizler Ermenilerden kendi yaptıkları katliamlar için özür diliyoruz. Bu nasıl bir anlayış, nasıl bir düşünce bilmiyorum. Erevizyon şarkı yarışmasına ' KÖPEKLER ve TÜRKLER giremez' diye pankart açan bir grup seçildi. Özür dileyenler bu durumu açıklasınlar da görelim bakalım.
onurumsun tarafından 12/17/2008 9:06:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kimliğinikaybeden milletlerin tutsaklık ateşinde yandığını görmeden, tarihini okumadan, sadece bilmem kimlere hizmet için oynanan oyunlara hayır diyoruz.
Yüreğiniz, kaleminiz var olsun.
Ama şunu herkes bilsinki, tarih boyunca Aziz Türk Milleti hiç bir zaman özür dilememiştir, çünkü bu duruma düşmemiştir.
Aziz Türk Milleti çok yücedir.
Yanınızdayız, VATAN SAĞ OLSUN.
Saygılarımla....
ASIL ONLAR ÖZÜR DİLESELER YA....................
KARINLARINI SÜNGÜLERİYLE DEŞTİKLERİ, ERKEK Mİ KIZ MI DİYE BAHİS KURDUKLARI, YAZI TURA OYNADIKLARI BEBEKLERDEN, ANNELERDEN.....
HATIRA KALSIN DİYE KÖKÜNDEN CANLI CANLI SÖKTÜKLERİ BELİKLERİN SAHİBİNDEN.............................
KESTİKLERİ KINALI GELİN ELLERİNİN SAHİPLERİNDEN..........................
BİZLERİ FAZLA KOYUN GÖRMÜŞ OLACAKLAR Kİ ASTAR İSTİYORLAR.
BİR ERMENİ ÖLDÜRÜLDÜ DİYE SIRF YANLARINDA OLDUĞUMUZU ANLASINLAR DİYE NEZAKET GÖSTERİP - HEPİMİZ ERMENİYİZ - DİYE SOKAĞA DÖKÜLÜRSEK OLACAĞI BUDUR....
NSANA HAKETTİĞİ KADAR KIYMET VERECEKSİN. TOPLUMLAR DA BÖYLEDİR.. GEREĞİNDEN FAZLA DEĞER VERDİK, ŞİMDİ BİZİ HARCAMA PLANLARI KURUYORLAR.
BU TOPRAKLARIN EN GÜZEL YERLERİNDE OTURUYORLAR KENDİ İNSANIMIZDAN AYRI MI TUTULDULAR?
BU ÜLKEDE BİNLERCE İNSAN VAR ONLARIN İMKANINDA OLMAYAN.
BİLMEYENİN BURNUNDAN GELSİN BU ÜLKENİN AK BUĞDAYLARI.
BEN İSEM DE.
VAH BENİM BAHTI KARALI ÜLKEM!
VAH BENİM EMEK VERİP BÜYÜTTÜĞÜM SÖZDE AYDINLARIM!
VAH BENİM FEHİMSİZLERİM VAHHHH!
Sevgili Kanka;
sösde aydınlaraverilecek en güzel cevap bu olmalı dedim.
1915 olaylarını yasayla 'soykırım' olarak kabul eden Fransa, inkarını suç kabul eden tasarıyı iptal etti. Devlet Bakanı, 'Senato'ya gelmesine karşıyız' diyerek dosyayı kapattı..
Fransa'da Ermeni iddialarının reddinin ceza kapsamına alınması yönünde çabalarını aralıksız sürdüren Ermeni diasporasına büyük darbe… Fransız hükümeti ilk defa resmi olarak "Ermeni soykırımını inkarın" cezalandırılmasını öngören yasa tasarısına karşı olduğunu açıkladı. Hükümet, Ermeni lobisine yakınlığıyla tanınan Sosyalist Parti milletvekili Rene Rouquet'nin bir sorusuna verdiği yanıtta, Fransa'nın "Ermeni soykırımını" 2001′de resmen tanımış olduğunu ve Fransız hükümetinin tarihsel olayların yazım ve yorumunun parlamentonun değil tarihçilerin işi olduğu düşündüğünü bildirdi.
Ey sözde aydınlar Fransa bile bu konuda çark etti. siz hala uyuyorsunuz. sizin Türklüğünüzden şüphe etmek lazım.
Kardeşim yine sayfaya güzel bir yazı kondurmuş. Asırlardır sinemizde barındırdığımız, yemeyip yedirdiğimiz, giymeyip giydirdiğimiz, Onlar anadoluda rahat bir hayat sürsün diyerek Türkmen ve yörüklerden müteşekkil akıncılarla üç kıtada at koşturmuş, gittikleri yerlere demokrasi, insan hakları ve kardeşliği, huzuru götürmüştür. Diğer emperyalistlerin 21. asırda yaptıklarını yani sömürüyü hiçbir zaman yapmamışlardır. Son örneklerinden birisi Bosnada Osmanlının yapmış olduğu köprüyü sırplar yerle bir etti ve yeniden inşaasını yine osmanlının torunları yaptı. Milyonlarca dolara mal olan ve son teknoloji ile dahi restore ederken zorlandılar. O zamanki şartlarda nasıl bir teknoloji kullandılar ki asırlardır yıkılmadan ayakta kalabildi. Buna benzer binlerce örneği doludur osmanlının vermiş olduğu eserlerin. Gelelim ermeni meselesine Asırlardır birlikte yaşayan bu aldatılmış insanlar ne oldu da 1915 yılında Türk milletine düşman kesildiler.? Bunların nedenlerini pekalâ bilen bu üçbuçuk şerefsizler; Aydın demeyin bunlara Sadece kullanılıp atılmaya elverişli Taharet bezi yapılılar...! Bunların derdi Türklükle, Müslümanlıkla, Kendileri Türk ve Müslüman olmadıkları için Yaptıkları ve söyledikler normal karşılanmalı. Yalçın KÜÇÜK bir açıklama yaptı , araştırmaları sonucu çok önem arz eden bir şahsiyetin dedesinin mezarının Ermeni mezarlığında olduğunu açıkladı. Sonradan dönme olsalarda. Bunlar cinsine çeker. Aaah ah ; Dinime sebbeden Müslüman olsa yüreğimiz hiç yanmayacak ama böylesi zevatlar kaale almaları öldürüyor bizler. Daha çok yazılacaklar var ama bu kadar yeter sanırım. TÜRKÜN TÜRKTEN BAŞKA DOSTU YOKTUR olmamıştır de. Her zaman bir maşa bulmuştur Tütr düşmanları. Şu anda içimizdeki maşalar gibi dedim ya kullanıp atabilecekleri bir metaa olarak Kürtleri kullanmaya başladılar Kutlarım güzel bir yazı çıkmış ortaya. Saygılarımla.
"Ben Turkiye yim..Turkiye benim..Gecmisimle bu gunumle gelecegimle dimdik ayaktayim..Ne kimseye verilecek hesabim nede ozur borcum var..Acarsam tarih sayfalarimi kanlarinizda bogarim sizi..yediginiz ekmegimden ictiginiz suyumdan,kacipta sigindiginiz hamiligimden utanacak yuzunuzdemi kalmadi.."
Aydin kiligindaki soytarilar ne haddinize bana vekil olmak..Kimsiniz..Dustugunuz bu gaflet ve hiyanet icin "Ermenilere" degil,Bana ozur borcunuz var..Benim ulkemde calisiyor,yasiyor alinterimden gidalanip maas aliyor ac karninizi doyuruyorsunuz..Isigimda yasiyan hamam bocekleri ne zaman aydin oldunuz.?Unutmayinizki tarih size en buyuk cevabi verecek gercek Turk Aydinlarinin onunde utanctan eriyeceksiniz..Hatemi ler istifa edin siz bu ulkeye yakismiyorsunuz..Ozurunuz kabahatlerinizden buyuk..Niyetinizi desifre ettirdiniz..
Bu igrenc tablo karsisinda tavirsiz kalanlarin vatan sevgisi ve kanindan suphe ediyorum..
Saygilarimla.
Ersal Demir
Afrika
Lutfen bu yazinizi Form a tasiyin..Tasittirin kaybolup gitmesin..
ersaldemir tarafından 12/17/2008 3:55:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dünya ülkelerinin Çanakkale ve Kurtuluş savaşları için tüm Türklerden özür dilemesi gerekir diye yazmaya cesareti olmayanlar işin en kolayına kaçıyor...
Yabancıları yağla, yıka... bulunduğun mekânda zemini sağlamlaştır... paraya para deme (dolar de, euro de)
:)
Ne kadar kaygan bir zeminde olduklarının farkında değiller...
Ya da Şeref denen her insanda olması gereken erdemle tanışmamışlar...
Bizler onları kınıyoruz... onlarsa... ı/kınıyorlar :)
Saygılarla