- 788 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ey hayat bekle beni döndüm sana
Soru soranlar cevap arayanlar...Aslında cevap hep biyerlerdedir ama ya aranmıyordur ya da bulunmak istenmiyordur.
Hayat soru soranlarla cevabını aramayıp başkalarının bulmasını isteynlerle dolu.öyle bi boşluk almış ki insanları bazen sordukları sorular gönül penceresinden değil uzak diyarların soluk alış verişleriyle sorulur olmuş.Bu boşluk öyle sancılar yapmış ki insanda soluk bile alamaz olmuş.Gözleri hep bi yerleri aramış ama görülen yine bir çift göz olmuş.dokunulacak bir ten aranırmış ama dokunulan yine bir baston olmuş.
Ya aranılan sevgiler.hercai olup hainlik mi yoksa sadakat yapragına sarılıp kardelen mi
hangi dalda durmalı,hangisi meyve verir,hangisi seni yarı yolda bırakmaz.sorular çok .cevaplar yok.ya da aranılacak cevaplar çok ama çok uzaklarda.ya nevres rüzğarlara ulaşmak için çekeceksin dikenin sızısını ya da bekleyeceksin gülüne kavuşmayı uman çaresiz büllbül misali.
Ekleyecegin bir satırın da yoksa durmamalısın bu hayat yolculugunda.ya çekip gideceksin bakmazsızın arkana,ya da dikene razı,olup kara kışateslim olup yazı umut ederek çalişacaksın çalişacaksın.hayat ekmeğini kazanmak için yılmadan çalişicaksın.tebessümü yüzüne perçinleyerek çalişcaksın.umut yolculugunda elbet bulacaksın sana yoldaş olanı elbet biri el uzatacak sana.ama acizliğine değil hırsına,baharı dört gözle bekleyişine hayran olacaklar.
Hayat;5 harf 2 heceden oluşan,sonsuzluga uzanıldığına inanılan ama biyerlerde hep bekletilen hayat.hep ’’dur’’ denilen arkandan seni takip ettiğinde umursanmayan hayat...
Ya sebep ol,hayat denilen taşın altına koy elini ya da gölge etme.Hayata karalayacak bir mürekkebin yoksa eger,sukut et.sebep olanlara gölge etme .başka ihsan istemez hayat.alacagın buysa eger şu koca hayattan.