KARANFİL SENİN İÇİN NEYDİ
Senin için neydi bilemiyorum.
Ama benim için başlı başına bir aşkın, büyük bir sevginin timsali. Tanrı katında bile sır olan yasak duygula- rın bir tutkunun rumuzu aşkın özü idi.
Bilir misin bilmiyorum bir söz vardır.
Kişi gerçek sevdiği ile mahşerde ve ahrette elbet
beraber olacaktır.
Ben karanfilleri çok seviyorum onlara canımı ha- yatımı ve yıllar sonrada olsa bütün benliğimi verdim. Buna kimse inanmayabilir ama ben inanıyorum ki karanfillerimle mahşerde ve ahrette beraber olacağım.
Sana yine bir sözden bahsetmek istiyorum.
Eğer bir insan çok sevildiği halde bu sevginin değe-rini bilemiyor ve böyle büyük bir sevgiye ihanet ediyorsa Allah ona bir daha böyle bir sevgi göstermeyecektir.
Bu senin inanç meselen ben iman eden ve inanan bir kimse olarak hiç bir art niyeti olmayan kalbim ile bu söze yürekten inanıyorum ispat dersen her zaman söyledi-ğim gibi karanfiller en büyük şahidimdir.
Bütün bunlardan sonra senin bilmeni istediğim bir tek şey var benim gönlümdeki sevginin rumuzu olan karanfiller hiç solmadı bundan sonrada solmayacak ama hep boyunları bükük ve mahzun kalacaklar. Tanrıdan dileğim ne zaman bir karanfil görsen Allah onların mahzunluğunu senin inançsız o taş kalbinde de hissettirsin.
Benim karanfilim yüreğimin içine kök salmış yaşı-yor.
Hayrettin TARHAN