- 791 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bana´da bu yakisir
Birgün aynanin gercek yüzünü görmek icin derince baktigimizda? gördüklerimiz bizi korkuturmu?, belkide aydinlatacaktir!!
Belki tanimakta güclük cekecegiz,,, "bu bana yakismaz" diyecegiz.
Bu güne kadar nasilda tanimamisim kendimi, icimde ne kadar hircin duygularim var, sartlandirimisim kendimi emir kulu olmaya ve bunu normal saniyorum, ama ""bu bana yakisiyor" süsünü öyle benimsemisimki cikamiyorum icinden.
"Siz dinlenin" dercesine adeta isteklerinizin uyanmamasi icin enerji harcadiginizi, "bana yakismaz" düsüncesiyle ört bas ettiginizi, düsündünüzmü hic?
Yasamak istediginiz Asklarinizi, erteleyip, geride tutup, engellemekle neyi ispatlamak istediniz ?? "bana yakismaz" kelimesinimi?
Haksizliklara karsi, Kapilari kapatmakla, susmakla, görmezden gelmekle, kime faydaniz oldu? Egonuzami? yoksa "kisiligime yakismaz" düsüncesinimi?
Hep ayni ayarda olmaniz gerektigini savunmus, mütevazilikde üstüme yok "tersi bana yakismaz" sözüylemi avundunuz?
Herkesi mutlu etmem gerektigini, bu arada dar, kirli, eziyetli yollarini kendine ayirdiginizi anladiginizda, yinede inadinizdan gecmeyip, ama "böyle davranmak bana yakisiyor" dedinizmi hic?
Ben güclüyüm banada bu yakisir "gururuyla, "ne güzel basarmisim, kendimi ezdirmeyi, zahmetlere koymayi" aklinizdan gecermiydi acaba?
Aynadan bir an gözünüzü ayirip, "hayir daha bitmedi",, diyerek; kendinizi zorlayarak tekrar baktiginizda, gözleriniz size;
"kendin icin yasa, kendin icinde biraz hirsli ol" dedigini görüp, yüreginiz size biraz bencil olmaniz gerektigini söylediginde; siz ona
"ama bu bana yakismiyorki" dediginizi fark ettinizmi hic?
Ben baktim aynaya bu sabah:
Bir seyin pesinde kosuyorum diyerek, hayalimin gercek olmasina, engel olmusum! "bu da bana cok iyi yakisiyor!!!"
Güclü ve becerikli görüntüsüne bürünmem icin, basarili oldugumu kendime kanitlamam icin, sartlar ve yakistirmalar icat etmisim.
cogu zaman, susmusum, daha olgun, daha sabirli görünmem icin,
Icim feryad etsede, hisslerimin tersinde hareket etmisim,etrafimdakileri mutlu etmem icin, insanlari tatmin etmek icin,
Bana cok iyi yakistigi icin ; duymak istediklerini söyledim;
Banada ancak bu yakisiyordu.
Bana´da bu yakisir Yazısına Yorum Yap
"Bana´da bu yakisir" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
29 Kasım 2008 Cumartesi 01:18:29
"aynalar koridorunda" yansimamizi seyrederken aslinda yansitmis oldugumuzu degil,yansimada farkinda olmadan sadece gormek istedigimizi goruruz..Komik,deforme,korkunc,ilginc bir cok biz oluruz..Secimimizle gelecegi cok fazla degistiremiyoruz degilmi.? elimizde kalan tek ozgurlugumuz bulundugumuz anda mutlumu,yoksa benligimizin narsistmi olacagi..Yazinizda bir cok soylenemeyenin disa vurusunu gordum..Cesur ve kararli..Okurken dusunduren bu anlamli yazinin kalemini ve gucunu aldigi yuregi kutluyorum..
Saygilarimla
Ersal Demir