KIZIN SENI COK ÖZLEDI BABAM
" BABAMA "
BABAM BILIYORUM KI BU YAZDIGIM MEKTUBMU OKUYAMIYACAKSIN, BILIYORUM UZAKLARDAN BIR SEKILDE HISSEDECEKSIN ,YINE BEN UYURKEN GELIP ÖPECEKSIN , SEVGINLE TITREYEN KALBIME SIGDIRABILDIGIM KADARIYLA SESLENIYORUM HISSET BENI BABAM.
DAGLAR O KARLI HEYBETLI DAGLAR, ARABA ILERLEDIKCE ARKAMDA KALAN ADIM ADIM UZAKLASAN ,YÜRÜYEN DAGLAR.KIM BILIRDI BU KEZ ONLARA BAKARKEN AGLAYARAK BAKACAGIMI,BU KEZ ARDIMDA BABAMIN YOKLULGUNU TASIYACAGIMI,YASLI GÖZLERLE UZAKLASIYORDUM SON NEFFESINI ALAN SEHIRDEN, NE GITMEK ISTIYORDUM NEDE KALMAK BU SEHIR BABAMI ALMISTI ALMASINA AMA SEHIR DEGIL BU ACIYA BU DAYANILMASI ZOR YARAYA. BABALAR ÖLMEZ BILINIRMIS BABALAR HEP ARKAMIZDA OLANIMIZ GÜCÜMÜZ DÜ OYSA, SANKI ÖLMEYE HAKLARI YOKMUS GIBISINE!! RABBIM EMENETTINI ALDI BIZDEN CAN KURBAN YARADANA.
ÖYLESINE BIR BOSLUKMUSKI BU DAYANILMIYOR ÖYLE BIR YARAYMIS KI KAPANMIYOR,CANIM GITTIKCE YANIYOR, YOK YOK KÖTÜ BIR DÜS OLMALI BU GERCEK OLAMAZ RABBIM BABALAR ÖLMESIN. YARAYA MERHEM GEREK GITME BABAM DEMEM GEREK OYSA DEMIN KONUSUYORDUK YA GELDIMI HISSEDIP TUTTUN YA ELLERIMI KOKLADIN YA BENI, BIR ARA ACIP GÖZLERINI SORDUN YA BANA (BEN ÖLMEDIM DIMI ) AH BABAM AH TITREYEN SESINLE DAGLADINYA GÖNLÜMÜZÜ ( YOK BABAM ALLAH KORUSUN ) DIYE SÖYLEMISTIM BENDE SANA, ELLERIM ELINDE PARMAKLARINI OVUSTURUYORDUM KI MORARDIKLARINI FARK ETTIM YARABB DEDIM YARABB ANNEMI GÖRDÜM BIR AN GÖRMESIN DIYE AVUCUMA ALDIM ELLERINI OVUSTURDUM OVUSTURDUM AMA CAN GELMEDI, GITME BABAM DEDIM GITME YAPMA BUNU SENSIZLIKLE KOMA BIZI, BIR YANDA KURANLAR OKUNUYORDU BASINDA HOCA VARDI AILEN VARDI TUTAMADIK ISTE SENI SESIMIZI DUYMAZ OLDUN BABAM GITME BIRAKMA ELIMI AH BABAM AH OLAN OLDU HAK EMANETTINI ALDI SOGUK ELIN ELIMDE KALDI.HANI BABALAR KANDIRMAZDI HANI EVLATLARINI KORKUTMAZDI KORKUYORUM BABAM !!!! YOKLUGUNLA YÜZLESMEKTEN KORKUYORUM ÖLDÜ BABAM DEMEKTEN ACINI ÖLESIYE YASAMAKTAN KORKUYORUM, GECENIN YARISI DÜNYAMIZ KARARMISTI CANSIZ BEDENIN KANEPEDE KALMISTI ANAMIN FERYATLARI DUVARLARI YIKMISTI.
ARABANIN ARKA CAMINDAN BAKTIKCA SEL OLUYORDU GÖZYASLARIM BU KEZ BENI YOLCU ETMEYE GELEMEMISTIN HIC HALINDE OLMASA ILLA EL SALLARDIN YA BANA SON GISE CIKISINDA SIMDI NERDESIN NERDE. HER GECE UYUKU VAKTI KACAR OLDUM YATAGIMDAN RÜYAMDA GÖREYIM AZDA OLSA HASRET GIDEREYIM DIYORUM AMA UYUYAMIYORUM, HER GECE ELIN ELIMDE CAN VERISINI YASIYORUM HERGECE UYUKUYA DALMAMAK ICIN MÜCADELE VERIYORUM BU GECE ÖLMESIN BABAM GÖZLERDIMDE YINE DIYE.
KIZLARI ICIN BABALARI ILK ASK IMIS ILK SEVDA ILK YÜREK ATISIYMIS YAKISIKLIM BIRICIK ASKIM SENI COK SEVIYORUM IYIKI SENIN KIZINIM SÜKÜRLER OLSUN KI SENIN GIBI BIR BABAYA NASIP EYLEMIS MEVLAM SANKI 10 AY DEGIL YILLARIN ACISINI BIRAKTIN BIZLERE, HIC ÜZMEDIN BIZZLERI HIC INCILTMEDIN HIC BUNALTMADIN AMA KORKUTTUN BABAM ÖLÜMÜNLE COK KORKUTTUN ,SESINE HASTER SU KIZIN SESLEN UZAKLARDAN BABAM
BIR EVLAT ICIN BUNU DEMEK COK ZOR AMA MECBURUM ( ALLAHIM RAHMET EYLESIN BABAM) SENI COK SEVIYORUM IYIKI BENIM BABAMDIN YINE HER ZAMANKI GIBI SESLENIYORUM YAKISIKLIM VAROLMA SEBEBIM SENI COK SEVEN KÜCÜK KIZIN........
YORUMLAR
merhaba sevgili elif_ce!
kimi insanlar için baba yada anne yaşamın kendisidir. çekip gittiler mi yaşam hatta dünya anlamını yitirir. ben de de böyle olmuştu kasvetli bir ocak günü babamın gidişi ve gurbette oluşum adeta boğmuştu beni..
ve sessiz bir çığlıkla büyük ozan can yücelin şu dörtlüğüne sığındığımı hatırlarım..
Hayatta ben en çok babamı sevdim.
Karaçalılar gibi yardan bitme bir çocuk
Çarpı bacaklarıyla – ha düştü, ha düşecek –
Nasıl koşarsa ardından bir devin,
O çapkın babamı ben öyle sevdim.
duygu insanın insan olan yanıdır.sen hep duyguyla kal sevgili elifce
bedirhan_dılbırin tarafından 11/24/2009 5:39:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
bedirhan_dılbırin tarafından 11/24/2009 5:41:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
babanıza Allah'tan Rahmet Sana ve Ailenede sabırlar diliyorum.Çok zordur insanın sevdiklerini kaybetmesi bende bilirim.Ama Yüce Rabbim herşeyimizle bizi sınavdan geçiriyor.Bir babanın dünyada bıraktığı tek şey hayırlı bir evlattır.Onun hatıralarına sahip çıkıp onu yaşaman çok güzel.Üzerimize düşen görevi yaparsak cennettede beraber olacağınıza inanıyorum ve bunun için sana dua ediyorum.Unutma ki insan her yerde sevdikleriyle beraberdir...
SEVGİLİ ELİF
RABBİM babacınıza rahmet etsin.rabbim mekanını cennet eylesin.rabbim bütün evlatlarıda sizin gibi yürekten atasına herdaim sahip çıkmayı nasip etsin.çok güzeldi yazınız.yüreğim burkuldu.babacığım yaşıyor,bir an onun ölümünü düşündüm .gözümden yaşlar sicim gibi boşalıverdiler.yüreğiniz başka dertler görmesin.sevgiyle muhabbetle kalınız.sevgiler,saygılar.
nur içinde yatsın
babalar kızlarını çok sever
kendimden bilirim..
eminim babanız sizi hissetmiştir
yaş kaç olursa olsun baba kokusunu aramak sığınmak güzel..
keşke babanız yeniden saçlarınızı tarayabilse parmaklarıyla
umarım bu cennette olur..
çok etkilendim bu yazıdan
baba kokusu ve yüreği tadındaydı
teşekkürler
Kardeşim Takdi-i İlahi böyle her canlı ölümü tadacaktır.Düşünsenize etrafınıza baksanıza herkes sırası geldikçe ölmüyor mu ?Bir evladın babasına yapacağı en büyük iyilik onun arkasından hayır yapmak fatiha okumak ve onun ruhuna göndermektir.Biliyorum çok acı ama sabır böyle zamanlarda gerekir.İlahi emre itaat şimdi gerekir.Duygularınızı çok güzel ifade etmişsiniz. Allah babanıza gani gani rahmet eylesin. Günahlarını affedip makını cennet etsin inşaallah.
Selam ve dua ile
çok güzeldi elif..inan her satırında ağlayarak okudum..
allah babanın mekanını cennet eylesin..
onlar bizim ilk aşkımız ilk sevdamız ilk heyecanımız...
hala babamla ilk başbaşa yemeğimi hatırlarım 9 yaşındaydım..
babalar kızlarına kıyamazlar hele de küçük kızlarına...
senin şimdiki duygularının aynısını eşinle kızların arasında göreceksin ve bazen kıskanacaksın..
üzme güzel yüreğini biliyoruz ki kavuşmak var gidenlere..
yüreğin hiç dert görmesin güzel can..