- 649 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
aile
insan vucudunda hücre neyse bizim için aile odur toplumun temel taşıdır,ünlü isveçli sosyolog goston derki < türklerin aile yapısını ellerinden alınız geriye pek bir şeyler kalmaz< dogrusu bizi böylesi iyi algılamış bir sosyolog çok az bulunur,aile gerçekte hepimiz için özeldir aile bir binanın sitatigi gibidir onun patolojisini tahlil ederseniz göreceksinizki yogunlugunda kadın vardır
biz türklerde sanılanın aksine kadınımız çok önemlidir ,kadın varsa türk erkeginin bir önemi bir saygınlıgı var ,onun için kadınlarımızın ihtişamı yüreklerimizde bakidir ,onun için aşık olursak hüzünleniriz ,onun için analarımızın sözü emirdir ,kadınlarımız gök yüzünde yıldız gibidirler ,umarımki bu toplumda kadınımız kültür düzeyi yükseldikçe daha net bir duruş sergiler ,hepimizin korkuları hep beraber bizleri terk eder,derin sevgilerimiz olması gereken noktada olur ,karşı cins birliktelikleri saygıyla anılır ,bilmeliyizki kadınlarımız ailenin temel diregidir ,aile onların özsel fedakarlıgıile ayakta kalır ,gün gelir umulurki bu ülkenin erkekleri cinsel sallalntılarından kurtulurken kadınına saygı duymayı ögrenir eger şimdi bunu yapabilen olgunlugu taşıyanlarımız varsa onlara ne mutlu ,yaşam çogunlugumuz için puslar içinde bir yolculuktur bu yolculugu anlamlı kılan ,anne olan ,yar olan yaşamda yoldaş olan kadınlarımızdır ,onlara ömürce köle olsak az gelir.eger bugün türk ailesinden söz edilebiliyorsa bunun mimarı şüphesiz kadınlarımızdır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.