- 630 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
EV SAHİBİ DE SUÇLU............................................................
Başlığına bakıpta ön yargıda bulunmayın, gerçek anlamda hırsızlığın ne olduğunu herkes gibi sizde biliyorsunuz. Neden hırsızlık yapıldığını, ihtiyaçtan mı, alışkanlıktan mı olduğunu bu yazımı okuyunca daha iyi anlayacaksınız.!
Hırsızlık yapıyorsunuz da, ev sahibinin bunda suçu yok mu? Hiç düşündünüz mü? Evet evet sizden bahsediyorum; yani ev sahibinden bahsediyorum, sizin hiç mi suçunuz yok?
Tamam, hırsız suçlu da; neden suçlu? Hırsızlık kötü bir olay olduğu için mi? İradesini kullanmadığı için mi?
Buraya kadar yazımı okudunuz, hala bir şey anlamadım diyorsanız, sıkı durun! Anayacağınız dilden anlatacağım!
Evet! Hırsız sizsiniz, Ev sahibi de. Artık iradenizi yeniden keşfetmenin zamanı geldi de geçiyor bile.!?
Çünkü siz sigara, alkol, uyuşturucu içip, bedeninize karşı sağlığınızı çalarak hırsızlık ediyorsunuz!
Siz ev sahibisiniz, sizin ev sahibi olarak suçunuz yok mu? Var; sağlığınızı çalmanız için fırsat veriyorsunuz!
O halde çözüm nedir?
Çözüm sizde, beyninizde, ömür boyu hep beraber yaşıyorsun farkedemiyorsun, dahası kullanmıyorsun! evet demek istediğim, iradenizi yeniden keşfedin?...
Neden başkasına ait bir eşyayı çalmıyorsun?
Neden kalabalık yerde, birilerine sarkıntılık etmiyorsun?
Neden sizi sevenlerin sayğı duyanların yanında soytarılık yapmıyorsun?
NEDENİ; bu hareketlerin yüz kızartıcı şeyler olduğunu biliyorsun da ondan, bu ayıp sayılan şeyleri yapmamak için İRADENİ kullanıyorsun bilmeden!
Şu anda biliyorsunuz! Size zarar verenlere önlem almak sizin elinizde, önlem almazsanız; siz ev sahibisiniz, hırsıza geçit veriyorsunuz ve suçlusunuz, önlem alıp; iradenizi YENİDEN KEŞFEDERSENİZ artık hırsıza geçit vermezseniz, yani sağlığınızı kaybetmezsiniz.
Siz, sigaranın sağlığa zararları hakkında, değişik yerlerde yazı, değişik insanlardan her zaman duyuyorsunuz ve biliyorsunuz (kalp hızını arttırdığından-kalp krizi, Mide asitini artırdığından-gastrit ve ülser, El ve ayak damarlarının çapını daralttığından-yüksek tansiyon, Kolesterol vb...) öğrendiniz.
Son söz, Hırsızlık yapmayın, sizde ev sahibi gibi suçlu olmayın! Artık iradenizi yeniden keşfedin, neler yapacağınızı daha iyi göreceksiniz!
Sağlık dolu günler ve yarınlar dilerim.
YORUMLAR
Sağlık kesinlikle herşeyin başıdır...
Hırsızlık ve sağlık deyimlerini çok güzel özdeşleştirmişsiniz...
Maalesef sigara içen biri olarak söylüyorum ki içmeyelim içirtmeyelim engelleyelm sağlığımızı çalmayalım kendi ellerimizle.. saygılar...
Battal BAŞARAN
iç içmekten bir emirdir. içmeyelim derken olumlu olumsuz içmeni istiyorsunuz. Terk etmek kolay. isterseniz bunu terk edebilirsiniz. öneri istermesiniz...
Battal BAŞARAN
isterseniz terk etmek kolay...