Kaç gece uykusuz kaldı düşlerim...
Kaç gece uykusuz kaldı düşlerim, hemde bir çok gece.Yarı uyanıktım, yarı uykulu, yarı bendim, yarı sendim.
Eksikti bir tarafım, eksikti sol yanım.Bende bıraktığın kelimelerine sarıldım....üşüyordum.
Bende bıraktığın hatıralarınla avunuyordum.Bende bıraktığın özleminle seni özlüyordum.
Beni sevdiğini, beni anladığını sanıyordum hani.Yanılıyormuydum????
Düşlerimde, hayalimde bir tek sen vardın, sen vardın gözlerimi alan boşlukta.
Umudumdun, sevdamdın, benimdin....Şimdi yoksun ama.
Ne çabuk uzaklaştın benden, nasılda unuttun.Beni unuttuğun zamanlar mı bunlar yada özleneceğim zamanmı?
Aklında ismim olsun dahi kalır mı bilmem. Beni unutma diyemem ki sana, unutursun.
Bir rüzgardın estin geçtin dersin.
Diyememki sana ben yüreğimi yangınlara attım, sevdamı kalbime gömdüm diye.
Yazmak istediğim satırlarda hep ayrılık çıkıyor ya karşıma, sabrediyorum hergün artan acılarımla.
Unutmalıyım diyorum...
Unutmalıyım avuçlarımda biriken gözyaşlarımı, unutmalıyım seni.
Uzaklar hep uzak kalıyor sevdaya,biraz daha uzaklaşırsam sol yanım uzak düşecek sevdana.
Sana uzaklaşıyorum bir adım daha.
Eskiden gözlerine baktığımda kendimi görebiliyordum.Orda ikimiz vardık hep.Ya şimdi???
Şimdi donuk o bakışlar, sen yoksun o gözlerde.
Beni suskunluğunla yanlızlığa, sesizliğe mahkum ettin.
Kimbilir kaç gece uykusuz kaldı düşlerim,.Yarı uyanık sarıldım bende bıraktığın kelimelerine.Sen kaçışlara attın kendini.
Kelimeleri araladığımda bir zaman geliyor yüreğim daralıyor.Beynimi kemiriyor bir düşünce, hemde her gece.
Sen varmıydın hayatımda yoksa bir rüyamıydın???????
Ne çabuk uzaklaştın benden, ne çabuk unuttun...Düşünüyorum, hatırlayabildiğim ne kaldı senden....
SEVAY