- 655 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
çaresiz
garipçe bir tozlu yolda sürükleniyor milyonlar ,hep tesadüflerle biçimleniyor ömrümüz neyi niçin istedigimizi bilmeden yaşam denen çölde vaha arıyoruz,
hep ötelerdeki dişiliklere aşık hep korkulu gecelere misafir, gizsel dürtülerde muzdarip inançlarımızda hüzünlü,yarınları tanıyamıyoruz,belki şuan bizi bulacak ölüm ,yada pazen etekli baharlara uzak kalacagız,öpüşlerimiz yalan adımlarımız ürkek olacak korkacagız ,korkuyoruz seviyorum demeye ,o çok ötelerde yanlız uyuyacak ,ben yılgın atlar gibi kaçkın ve ürkek,birde gece bitmiyecek bilirim ,anlatamıyacak pencerem dogan günden hikayeler ,ölülerim etrafımı saracak şiirlerim yetim ,oda ırak çok ıraklarda ,sokaklar unutacak adımlarımı ,artık şirlerim olmıyacak olaki bir akşam üstü ,ölüm beni bulacak ,tümce yanlızlıklarımı yetim bırakıp.
YORUMLAR
çaresizseniz çare sizsiniz derler. doğru bulurum bu sözü. Cesaret insanın içinde biryerlerde. sevdiğini söyleyiverince herşey yok olacaksa sevmediğini gördüğünde ne yapar karşındaki. hiç değilse sevildiğini bilmeyi hakeder insan. Almak istemedikçe kimse size birşey vermez. İstemedinizki versinler. Almak isteyin, söyleyin, gelmezse en değerli olan sizin değerinizden habersizdir zaten. kendimize kıymet vermezsek kendimize kıymetli olmazsak kim bize kıymet versin... devamını bekliyorum.