- 1985 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Niye Gittin ki Sanki!!!
HER zamankinden çok istedim yanımda olmanı.Kolay deil sensiz olmak kolay deil için yarısını boş tutmak ve hiç kolay deil içinde sen olmayan yeni bir güne başlamak.
NİYE GİTTİNKİ SANKİ?Yoksa hiç gelmemiştinde benmi varsın zanettim.Peki hiç aklına geldi mi?Benim senle tamamlandığım sen olmayınca yarım olduğum?Gelmedi deilmi...
Çünkü sen her zaman güneşi sevdin ve güneş oldun bense karanlığı sevdim sırf senle aydınlana bilmek için.Ama sen bunuda umursamadın ve hiç aydınlatmadın karanlığımı.
Ama ben hep bekledim senin için karanlık olduğumu farketmeni....
NİYE GİTTİN Kİ SANKİ?Karanlığa niye gömdün ki beni?sen aydınlatmadıktan sonra karanlıkta kalmamın ne anlamı var ki...
Hayatıma merhaba dediğin gün o hiç bir şeyi umursamayanhayatımın vaz geçilmezi olabileceğini nerden bilebilirdim ki...
Zaten böyle olacağını bilsem hayatıma girmene izin verirmiydim hiç.Biliyordum bir gün bir yerde sevginin ötesinde ki o üzücü acı veren ama herşeye rağmen hayatın en güzel sözcüğüyle karşılaşacağımı.İşte hep bir gün karşıma çıkıp bana acı vermesinden korktum ama şimdi artık öyle bir hale geldim ki içimdeki duygunun acı verdini bile bile ve zevkle seni içimde yasatmaya devam ediyorum.Hemde hiç anlamıcanı bile bile.
Aslında ta başında aptallık yaptım ben seni sevmekle ama o bakışın o gülüşün her seferinde bana yaptığım aptallığı unutturdu.Ben seni herşeyinle kabul etmiştim bütün olumsuzluklarınla.Belkide kimbilir senin olumsuzluklarını sevdim ben...
Seninle tamamlandım ben sen yokken bende yokmusum meğer...
Seninle anladım ben gözlerimin ne işe yaradığını ve en önemlisi seninle anladım ben hayatımın seninle tam olduğunu.....
Çocukluğumdan beri ikiden bir çıktığında bir kalır sanırdım ne büyük yalanmış meğer...
Biz senle ikiydik sen gittin hiç kaldık....
Bak bunuda senden ögrendim işte.Meğer sen yokken hayatımda ne kadar da boşmuş herşey ama şimdi bana acı bile versen haytımdasın işte.Zaten beni de ayakta tutan herşeye rağmen aykata durmaya zorlayan da bu.
Asıl ne zaman yok olacagım biliyormusun ?Tamamen gittiğinde artık bana acı bile veremediğinde...
Niye ve kime yazdığımı bilmeden seni anlattım bu gece.Duvarlara, yastıga, dolaba,yatağa...
Kısacası sen gittiten sonraki yeni yaşam yerim olan odama.Seni dinlediler bu gece senin için nasıl acı çektiğimi ve bu acıdan bile nasıl zevk aldığımı...
NİYE GİTTİN Kİ SANKİ !!!!!!