SSanal aalemin iincelikleri
SanaL evLiLiğe Kar$ıyım Çünkü;
Bir: SanaL aLemde ya$ayanLar SanmaSınLar ki ,”devran SanaL geLmi$,SanaL gider”
GiderSe haberdar Edin…
İki: SanaL aLemde attığınız hiper yaLanLardan KurtuLmak için Gerçek aLemde bu yaLanLara GöğSünüzü Siper etmeniz gerekiyor ki, bu da fazLaSıyLa kaLbe Zarar.
Üç: SanaL aLemde SevgiLiniz Sizi kızdırdığı Zaman , ona karşı hırsınızı “Mause.!!!” u tıkLayarak aLıyorSunuz ki.mause’yle fazLa oynamayın .Gerçek aLemde sevgiliniz Size kızdığı zaman hırsınızı aLmak İçin Kuyruğu Kapana Sıkan “fare.!” Gibi ciyak ciyak bağırırSınız.
Dört: Sanal aLemde iLişkiniz dokunduĞunuz “kLavye tuşLarındayken”, gerçek aLemde “Kalbinizin içindedir.” Bu kaLbin de zamanla naSıL bir tepki vereceğini aSLa öngöremezSiniz.
Beş: SanaL aLemde yaşadıĞınız iLişki “kabLoLarLa” birbirinize bağLıyken ,gerçek aLemde ilişkiLer “pamuk ipLiğine “bağlıdır.
Altı: Sanal aLemde at gözlüğü takıp bir tek “ekranın penceresinden” ilişkilere bakarken, gerçek alemde bu gözlüğü çıkarıp “birkaç pencereden” hayata bakmanız gerekiyor..
Yedi:Sanal alemde “ağdalı Sözlerle” baştan çıkarsınız, gerçek alemde ise o ağdalı sözlerden bir tekini bile çoğu zaman duymazsınız.
Sekiz: Sanal alemde sevdiğiniz Sizi ferrari’si ile Boğaz’da gezintiye çıkarırken ,gerçek alemde “şahin” marka arabasıyla fit olurSunuz.
GERÇEKLERE DÖNÜN.
YORUMLAR
cok güzel anlatmışsınız,sanal alemi,bize cok fazla birşey kalmadı,sygılar sevgiler,