- 949 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşasaydı nasıl olurdu.
Konya anadolu ajansının bir haberidir canlar. Zaman gazetesinde okuyunca içim burkuldu. Konyalı Doğan olukçu vefat ediyor ve 3 sene sonra ailesine bir haber ulaşıyor uygun böbrek bulundu hastanızı en kısa zamanda hastanemize getirin diyor. Doğanın ailesi adeta yıkılıyor. Yürekleri bir daha yanıyor. Ölümünden 13 sene önce böbrek yetmezliği nedeniyle hastaneye nakil olabilmek için baş vuruyor Ziraat yüksek mühendisi Doğan olukçu. ama uygun böbrek bulunamıyor. Taaa Hidistana gidiyor nakil olabilmek için. nakil oluyor ama böbrek uyum sağlamıyor 42 yaşındaki Doğana. Can dostlar bu üzücü olay hepimizin başına gelebilir. Ne olurdu ülkemizde organ bağışı çok olsaydıda uygun böbrek bulunabilseydide Doğan yaşasaydı. Diyebilirsinizki vadesi yetmiş biz ne yapalım. Bir söz vardır dostlar azıcıkta tüngemecik vardır. Bu söz bizim yörenin sözüdür. tüngeme zıplama,atlama manasına gelir. 1980li yıllarada elmelıdan yusuf isminde bir hastamız vardı kardeşleri hastanın yüzüne sen yaşayacaksın diye biz böbreğimizden olamayız deyip böbreğinin birini vermediler. zavallı kahrında vefat etti. 2 küçük çocuğu öksüz gepegenç eşi dul kaldı. çocuklarının ve eşlerinin ağlayışları beni kahretti. ne olurdu canlar onlar şimdi aramızda olsalardı. bu olayları defealarca yaşadım. hele gardaşım bildiğim bu zavallıları kendi ellerimle morga götürüken içim kan ağlıyordu. Bu yazıyı yazarken bile gözlerim yaşardı canlar be. Gelin dostlar organ bağışlayalım. İnsanlar genç yaşta vefat etmesin. Onları kaderlerine bırakmayalım. Allah korusun bu olay hepimizin başına gelebilir. Hepimizin bir yakını böbrek veyabir başka organa ihtiyaç duyabilir.
BU BİZ BELKİDE YARIN SİZ. Bu akd.böbrek hastaları ve organ nakli syd derneğinin sloganıdır. selamlar sunar sizleri organ bağışına davet ederim. aşıkturhani
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.