- 1673 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ayrılık mektubu
sevgilim;
düşünüyorum bazen seni bazen sevgini. beni sevdiğini söylüyorsun korkuyorum kedinide seviyorsun ama ona hiç yemek vermiyorsun. annenide seviyorsun bunu biliyorum annen ara demeden onu asla aramıyorsun. her şeyi sevdiğin gibi doğayı da seviyorsun ama çimlerden yürüyorsun. düşünüyorum birtanem bunları seni ve sevgini uyumayı sevmiyorsun ama yemekten sonra dokuzda yatağa giriyorsun. korkuyorum birtanem sevginden. sen her zaman benle yemek yiyiyorsun beş dakka boş bırakmayıp her saniye arıyorsun ve o yatağa her gece benle giriyorsun. düşünüyorum beni sevip sevmediğini ve her seferinde o acı gerçek beni korkutarak karşıma çıkıyor. düşünüyorum da galiba sen beni sevmiyorsun. şüphelerimden vazgeçinceye kadar sevginden emin oluncaya kadar görüşmeyelim olur mu sevgilim sana hala sevgilim diyorum çünkü seni hala çok seviyorum. sen sevdiklerini ihmal eden birisin sevdiğim beni ihmal etmenin nedeni her şeyden çok sevmen mi yoksa hiç sevmemen mi. ben şüplerimi üstümden atıncaya kadar sende benim gibi geceler boyu düşün.
YORUMLAR
bazı insanlar sevdiklerini kaybetmeyeceklerini sanırlar.... kaybedince de sevilmediklerini düşünürler.... ben de sevdiklerimi hep ihmal ederim ama hiç bir zaman sevmediğimi düşünmelerimi istemem.... mesela benim sevgilim şu anda yanımda değil.... çalışıyo... ve işi çok ağır erken kalkması geekiyo... onu zorla uyutuyorum.... bazen benim ukum var diyorum işim var yorgunum diyorum.... ama yine de uyutuyorum.... mesela hep başkalarından yana oluyorum.... babasına bazen kırılıyo... babamı haklı çıkartıyorum... neden.... aşkım ailesiyle kötü olmasın diye... ama o onu anlamadığımı düşünüyo belkide... ama ben aşkımı benden çok seviyorum....
bir kedi dolanır ya ayağımıza miyavlıyarak...
bir serçe konar balkonumuza....öter.
bir bahçeden geçerken gül ilişir gözümüze...kokusuyla.
sevgi arayan bir sokak köpeğini görünce içimiz ürperirya birden...belki bir ayağı kırık,sekerken...
cam kenarına zor atmış bir körpe kuşu görürüzya gecenin bir ayazında,donmuş halde...
...................
işte öyle bir sevgi,
öyle bir yazı,
öyle bir iç sızlaması...
şimdi yüreğimde çağlayan...
Sevdigine eziyet vermek bu,
cok cok güzeldi gercekten cok güzeldi bu yazi, ihmal ettigi sevdigi degil, kendini düsündügünden, o kimseyi sevmiyor, sadece seviyorum diyerek istedigini yapiyor. Aslinda zulum etmiyor cok iyi bir insan ama sevgi vermiyor yada veremiyor.
Ellerinize saglik okurken kendimi buldum sanki. tesekkürler