- 1413 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOCUKLARIMIZI KORUYALIM!..
Günümüzde kaybolan değerlerimize sahip çıkmak nedense dillendirdiğimiz halde usul usul çeşitli etkenler sayesinde kaybolmaya yüz tutmuş durumda… Bu durumdan ziyadesiyle rahatsızlık duyup bunu dile getirenlerde var, aman canım bana ne bana dokunmayan yılan bin yaşısın diyende…
Kaybolan değerlerin hangi birini sayalım ki…Önceleri herhangi bir ulaşım aracında büyüğüne yer vermeyenlere tepki verir gerekirse kulağından çekerek nasihat ederdi büyüklerimiz ve sözlerini dinlerdik…Yaptığımızın yanlış olduğunu anlar utanırdık mahçup bir şekilde…
Peki günümüzde ne yapıyoruz. En basit ve daha iki gün önce gerçekleşen bir olayı anlatmak istiyorum…
Adam! Denir mi bilmiyorum 80 ne gelmiş. 14 yaşındaki bir kız çocuğuna Cinsel Tacizden tutuklanıp 6 aydır içerde yatıyor ve adalet o kadar hızlı işliyor ki düzmece bir RAPOR alınıp bizim bu 80 lik adam! Dışarı çıkıyor ….Basın mensupları soruyor….O cevaplıyor…Utanmadan, birde DİNİ alet ederek sünnetten İSLAM dan bahsederek…. Üstüne üstlük şahsın eşi olacak kişi kameralara poz veriyor gülerek…Bu ne yüzsüzlük bu ne aymazlık….Çocuğun babası ise şikayetçi olmuyor…
Yazık çok yazık…
ÇOCUKLARIMIZI KORUYABİLİYOR MUYUZ?
Ali ALTINLI
YORUMLAR
Yer verme konusunda, ben çocuğuma birakiyorum bu kararı. Ama çocuklar yer vermedi diye serzenişte bulunanlarında yadirgiyorum, çünkü onlar daha çocuk, onlar bizim geleceğimiz, o vermek istemiyorsa, ben yer veriyorum. Yetmez mi.İlla çocuğun kalkması neden israrla istenir, bunu da anlayamıyorum.Gelenek ve göreneklerimize elbette bagliyim, ama yer vermeme bizi büyüklerimize karşı saygısız olduğumuzu gostermemeli.Saygilarimla
Önceleri herhangi bir ulaşım aracında büyüğüne yer vermeyenlere tepki verir gerekirse kulağından çekerek nasihat ederdi büyüklerimiz ve sözlerini dinlerdik…Yaptığımızın yanlış olduğunu anlar utanırdık mahçup bir şekilde…
Kolaysa yer vermeyen birinin kulağını çekte göreyim.
Alimallah linç ederler sizi.şimdi öyle medeni bir devirdeyiz.
Kutlarım.
Öyle hassas bir konuya değinmişsiniz ki toplumsal bir yara kanıyor hala ve bu toplumda öyle akıl almaz aymazlıklar devam ediyor ki ben bu anlamda bu kişiye insan diyemiyorum ve böyle örneklerin bu toplumda daha çok olduğunu düşünerek yuhhhhhhhh diyorum özür diliyerek sizden.Ve yine bu toplumda aydın yüreklere ışık tutacak güçlü kalamlere ihtiyaç hep olacaktır diyorum.teşekkürler.
Sizi buralarda da görmek ne güzel Ali Altılı hocam.
Son paragrafda anlattığınız durum ile çok yazı yazdım. hep terslendim...
Bunu yapan, yapanları kollayan insanlarımızın insanlığından şüphe ediyorum.
Sizin de dediğiniz gibi "birde DİNİ alet ederek sünnetten İSLAM dan bahsederek…" yapmadıkları olgu yok.
Bunların ne yüzü kızarır, ne vicdanları sızlar hocam.
Bu kirlilik en kuvvetli temizleyici sabunla bile temizlenmez...
Saygılar