- 3161 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Atatürk Gibi Düşün...
2004 de bir konferans veriyorum birden bir hanımefendi ayağa fırladı. Dedi ki “Ben Norveçli ’ yim ve şu anda Norveç’te çok sık kullandığımız bir deyim var, bu deyimin anlamını anladım” dedi. Hanımefendi “nedir o deyim” dedim. “Norveççe’de “ATATÜRK gibi düşünmek” deyimi var. Çok sık kullanırız bu deyimi” ”nerelerde kullanırsınız” dediğimde “Hani bir problem veririz çöz diye o da tembellik eder çözmez. Deriz ki ona bu problemin mutlaka çözümü var. Birde ATATÜRK gibi düşün ”...
O gün otelime geldim televizyonu açtım o kadar çok kişiye bir de ATATÜRK gibi düşün dediğimi hatırlıyorum ki galiba Norveççe’den çok bizim dilimizin bu deyime fazlasıyla ihtiyacı var diye düşünmeden de edemedim...
Araştırmacı Yazar Prof.İlknur GÜNTÜRKÜN KALIPÇI
...
* Dilerim kendi milletinin evlatları da Atatürk ’ ün bilinç ve düşünce gücünün değerini Norveçli ’ ler kadar hatta bütün dünyanın bildiği kadar bilsin...
*Türk milletinin CUMHURİYET BAYRAMI kutlu olsun...
*NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
*Ne mutlu bize...Dünyanın en güzel ülkesinde, dünyanın en güzel bayrağının gölgesinde ve dünyanın gıpta ettiği atamızın izindeyiz...
...
...
Sevgili Göktürkmen ’ in yorumundan...
"Atatürk’ü anlamak için IQ’nuz kaç olmalı ?
En zeki insan’dan Atatürk’e övgü
"199.37 IQ" ile dünyanın en üstün zekâlı insanı unvanını taşıyan Dağıstanlı Prof. Dr. Nadia Camukova, Batı’daki bilgi ve Doğu’daki duygu dengesinin en iyi Türkiye’de olduğunu vurguladı. Camukova, "Türkler dünyanın dengesini korumak için varlar. Türkiye’nin vazgeçilmez, yok olma noktasından varlığa taşımış olan bir lideri, Atatürk’ü var. Türkiye Atatürk’ü yaşatmadığı zaman dünya dengesini negatif şekilde etkileyecektir" dedi.
Okan Üniversitesi’nde dün bir konferans veren Camukova’ya, salonu tamamen dolduran öğrenciler büyük ilgi gösterdiler. "Dünyada en zeki insan olmak önemli değil. İnsan olabilmek ve insan kalabilmek çok önemli" diyen Camukova, "Zekâyı rakamlar üzerinden görmek yanlış. Zekâ problemleri çözme yeteneğidir" dedi.
"Türkiye ve Türkler Allah’ın sevip de yarattığı bir soy" diyen Camukova, dünyaya verilmiş olan birkaç liderin başta gelenlerinin içinde Atatürk’ün olduğunu vurguladı. Camukova şöyle devam etti: "Türkiye’yi yok olma noktasından varlığa taşımış olan bir lider. Türklerin ileriye yönelik varlığını korumak için var olan bir Atatürk var."
Şimdi düşünün;
- "Dünyanın en zeki insanı" ünvanına sahip biri bunları söylüyor,
- Norveç, zor durumların altından kalkabilme durumunu anlatmak için "Mustafa Kemal gibi düşünmek" deyimini kullanıyor,
- Sadece zamanının değil, 20. ve 21. yüzyılın liderleri O’nu örnek alıyor,
- Dünyanın tüm liderlerini liderlik, askeri deha, psikoloojik, sosyolojik açıdan inceleyen bir araştırmada en yüksek puanı alan da O,
- Adına Latin Amerika’dan, Japonya’ya pekçok ülkede anıtlar ve parklar inşa ediliyor,
Tüm bunlara karşılık, ülkesinin insanları O’na saldırmak için birbiriyle yarışıyor.
Şimdi basit bir soru soruyorum;
"Atatürk’ü anlamak için IQ’nuz kaç olmalı ?"
Alıntı:
YORUMLAR
Kimler ne derse desin. Siz yazıyı yüreğinizden gelen sevgiyle paylaştınız, bizlere ulaştırdınız. sağolun... Keşke bizler de Norveçl'liler gibi olsak da çıkar düşüncesine kapılmadan, yeniden ATATÜRK GİBİ DÜŞÜNME'yi becerebilsek... Bunu başarabilenlere ne mutlu... Keşke "mustafa" oluşumuna imza atanlar da okusa...
www.mehmet-erbil.tr.gg
Mehmet Erbil tarafından 11/12/2008 8:37:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben bu yazıyı kimseyi aşağılamak için eklemedim.
Binyıl dostumuz şahsımıza bazen ölçüsüz çiğlikler yapmış olsa da, ülkemiz insanı ve Arguvan türk(ü)lerine oturup nefis bir yazı yazabilecek kadar, yürek ve akıl sahibidir.
Ona gönderme yapmak amacıyla hiç yazmayı düşünmem.
Bir akıllı ve zekinin, durum tespitini ve gerekçelerini anlattım ki, yazı böyle katkılar bekliyor nitel ve nicelliktedir.
IQ düşük olan kaht-i ricaldir. İşbirlikçi olan Türk halkı/ulusu değil; gayri Türk, gayri Atatürk karşıt ve alerjili ticari/yönetsel ve genel anlamda bütünsel olarak egemen oligarşidir.
Esenlikler dilerim.
Göktürkmen tarafından 10/29/2008 10:47:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
"Atatürk'ü anlamak için IQ'nuz kaç olmalı ?
En zeki insan'dan Atatürk'e övgü
"199.37 IQ" ile dünyanın en üstün zekâlı insanı unvanını taşıyan Dağıstanlı Prof. Dr. Nadia Camukova, Batı'daki bilgi ve Doğu'daki duygu dengesinin en iyi Türkiye'de olduğunu vurguladı. Camukova, "Türkler dünyanın dengesini korumak için varlar. Türkiye'nin vazgeçilmez, yok olma noktasından varlığa taşımış olan bir lideri, Atatürk'ü var. Türkiye Atatürk'ü yaşatmadığı zaman dünya dengesini negatif şekilde etkileyecektir" dedi.
Okan Üniversitesi'nde dün bir konferans veren Camukova'ya, salonu tamamen dolduran öğrenciler büyük ilgi gösterdiler. "Dünyada en zeki insan olmak önemli değil. İnsan olabilmek ve insan kalabilmek çok önemli" diyen Camukova, "Zekâyı rakamlar üzerinden görmek yanlış. Zekâ problemleri çözme yeteneğidir" dedi.
"Türkiye ve Türkler Allah'ın sevip de yarattığı bir soy" diyen Camukova, dünyaya verilmiş olan birkaç liderin başta gelenlerinin içinde Atatürk'ün olduğunu vurguladı. Camukova şöyle devam etti: "Türkiye'yi yok olma noktasından varlığa taşımış olan bir lider. Türklerin ileriye yönelik varlığını korumak için var olan bir Atatürk var."
Şimdi düşünün;
- "Dünyanın en zeki insanı" ünvanına sahip biri bunları söylüyor,
- Norveç, zor durumların altından kalkabilme durumunu anlatmak için "Mustafa Kemal gibi düşünmek" deyimini kullanıyor,
- Sadece zamanının değil, 20. ve 21. yüzyılın liderleri O'nu örnek alıyor,
- Dünyanın tüm liderlerini liderlik, askeri deha, psikoloojik, sosyolojik açıdan inceleyen bir araştırmada en yüksek puanı alan da O,
- Adına Latin Amerika'dan, Japonya'ya pekçok ülkede anıtlar ve parklar inşa ediliyor,
Tüm bunlara karşılık, ülkesinin insanları O'na saldırmak için birbiriyle yarışıyor.
Şimdi basit bir soru soruyorum;
"Atatürk'ü anlamak için IQ'nuz kaç olmalı ?"
Alıntı:
Alıntı sevmem ama bu tam uyacak.
Bilincinize ve emeğinize saygılar gönderdim.