GECENİN İÇİNDEN
HER GECE YARISI,HERKESİN UYKUDA OLDUĞU BİR ANDA DAYANILMAZ OLURSUN İÇİMDE.SENSİZLİĞİN ACISI ARTIK İÇİMDEN TAŞMAYA BAŞLAR,SIZAR GÖZLERİMDEN. GECENİN SESSİZLİĞİNİ ÇIĞLIKLARIM BÖLER.SAİRİN DEDEĞİ GİBİ BU GECE YARISI İKİ KİŞİ UYANIK"BİRİ BENİM BİRİ DE SERSERİ KALDIRIMLAR."
GECELER Mİ DAHA UZUN YOKSA GÜNLER Mİ? FARKI YOK BENİM İÇİN ÇÜNKÜ;SEN YOKSUN, BENİM İÇİN HAYAT UZUN.
DEREDEN AKAN SUYUN SESİ SENİ ANLATIR,UÇAN KUŞ SENİ ÖTER.HER SABAH GÜNEŞ SENSİZ DOĞMANIN HİCRANINI BİR KEZ DAHA YAŞAR .DOĞAN GÜNEŞ DEFALARCA ANLATIR SENİ BANA.BAHARDA YENİ AÇMIŞ ÇİÇEK, KOZADAN YENİ ÇIKMIŞ KELEBEK SENDEN BANA HABER GETİRİR.
SENSİZ BİR BAŞKA DOĞUYOR GÜNEŞ, GİDERKEN IŞIĞINI GÖTÜRMÜŞSÜN,AY İSE DAHA BİR MAT DOĞUYOR GİDERKEN NURUNU SÖNDÜRMÜŞSÜN...GERÇİ BENİM DE RUHUMU GÖTÜRDÜN YA...
NEDEN GİTTİN Kİ SEN SAHİ? BENDEN Mİ BIKTIN YOKSA ŞU KAHBE DÜNYADAN MI? VE NİYE HABERSİZ,NİYE BENSİZ GİTTİN? HANİ KAZIMIŞTIK SONSUZLUĞUMUZU AĞACA...
SENİN YOKLUĞUNDA ŞİMDİ AĞACIMIZ SIRDAŞIM OLDU.HEP SENİ ANLATIYORUM ,O İSE SUSUYOR.BELLİ Kİ ODA ÇOK ÖZLÜYOR SENİ,O DA ÇOK ÜZÜLÜYOR.BAZEN DE SENDEN BANA BİR HAYAL, BİRESİNTİ GETİRİYOR...
İŞTE SENSİZ BÖYLE BİR DÖNGÜNÜN İÇİNDEYİM.BAK YİNE SABAH OLUYOR.DEDİM YA GÜNLER DE BİR BENİM İÇİN GECELER DE.SADECE BENİ SANA BİRAZ DAHA YAKLAŞTIRMASINI SEVİYORUM SABAHLARIN.VE SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM GÖREMEYECEĞİM SON SABAHA.BİLİYORUM SEN DE BENİ BEKLİYORSUN ORADA.......