NEDEN ORUÇLUYA SAYGI YOK
Geçtigimiz günlerde bir makalede okudum sizlerle paylaşmak istedim.Geçmiş yıllarda bir islam memleketinde yaşayan hristiyan bir ailenin çocugu ramazan ayında aşikare sokakta elinde bir yiyecek yiyerek dolaşmaktaymış,bnu gören babası -evladım müslümanlar bu ayda oruç tutar ve akşama kadar yiyip içmezler bizlerde onların bu ibadetine saygı gösterip onların gözü önünde aşikare birşey yiyip içmeyelim der.Hristiyanın bu sözü ramazana gösterdigi hurmetten dolayı Allahın izni ile müslüman olmakla şereflenip imanlı gitmesine sebep olmuş.Ben bu yazıyı okuyunca ister istemez aklıma şu soru geldi acaba bizler müslüman olmakla övünüyoruz ama o hristiyan kadar oruçluya saygı duyuyormuyuz,yoksa aman boşvermi diyoruz.Şundan eminimki geçen seneler oruç tutanlara karşı dahada saygılı davranılırdı şimdi ise bu yok ne derler Allahtan korkmaz kuldan utanmaz olmaktan Allaha sıgınırım lütfen biraz daha dinini sevenleri kayırın onlara hürmet gösterin onlar kendi isteklerini degil Herşeyi yoktan var eden rabblerinin rızasını kazanmak için bu ibadetleri yapıyorlar,yapmıyorsanız yapanları müşkül durumda bırakmayın.Saygılarımla.
YORUMLAR
yazınız geçenlerde arkadaşımın anlattğı hadiseyi hatırlattı.10 yaşındaki kızı dışarda yemek yemek isteyince kızına''saygısızlık yapma'' demiş.çocuk dışarda lokantaları dolduran insanları göstererek ''bende saygısızlık yapmak istiyorum onlar gibi banane''demiş.atalarımız demiş ya hani biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar.bu da kıyametin yakın olduğunun işaretidir.allah doğru yoldan şaştırmasın bizi inş. selamlar...