- 995 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KÖPEK HAVLAMIYOR,BEBEK AĞLAMIYOR
KÖPEK HAVLAMIYOR,BEBEK AĞLAMIYOR
Ali Tarkan bağırarak:haydi herkes oyuncaklarını getirsin çabuk…..
Hepsi koşarak evlerine dağıldı. Nefes nefese ellerinde sıkıca tuttukları kutularla döndüler.herkes merakla birbirlerine bakıyor.Diğer arkadaşlarının gelmesini bekliyorlardı…Gurubun öncüsü Ali Tarkan akülü arabasından bağırarak:
---Geldinizmi?Defne,Sena,Zeliş tamam buradasınız.Şimdi herkes teker,teker ne oyuncağı varsa anlatacak sessizce dinleyip,neler yapıyor görelim….
Sessizliği Defne bozdu.
---Önce ben…tamam deyip dikkatlice Defne’ ye baktılar….
Alnına inen saçlarını sağ eliyle yukarıya kaldırdı.Bilgiç tavırlarıyla,elinde tuttuğu köpeğini herkese göstererek :
---Bakın şimdi….
Yere bıraktığı köpek,bir el çırpmasıyla havlıyor,ikinci bir el çırpmasıyla susuyor.Üstüste çırpınan elle yürüyor diğer komutla duruyordu….
Oyuncak köpeğin hünerleri herkesi büyülemişti.Sıra Sena daydı…
Özenle kutusundan çıkardığı bebeğin kimsenin görmesini istemediği bir noktadan iki parmağını bastırdı.Bebek aniden ağlamağa başladı.
Sesi yükseldi,ağlama şekli değişti,Hepsinin gözleri irileşmiş merakla bakarken Sena,,,bebeğin ağzına yalancı memeyi takınca bebek tatlı bir homurtuyla sustu gözlerini kapayarak uyumaya başladı…Bu hareket çok hoşlarına gitti. Hep bir ağızdan:Birdaha ,birdaha diye bağırmaya başladılar.Çok mutlu şen şakrak gülerek yerlerinde duramıyorlardı…..
O kadar mutlu o kadar meşguldularki,, yanlarına gelen site bekçisinin kızı Ayşeyi bile fark etmediler.o da oyuncakların hünerlerini hayranlıkla seyrediyordu…
Zeynep kutudan filini çıkardı.Yere bırakarak karnındaki düğmeye bastı..Fil ba ğırarak.…Hortumunu yukarıya kaldırdı.Su fışkırtmaya başladı…Islanmamak için kaçıştılar..Bu olay birkaç defa tekrarlandı.Çok hoşlarına gitmiş, neşeleri kat, kat
Artmış,el çırparak çoşkunun zirvesinde zıp zıp zıplıyorlardı….Birden Ali Tarkan:Site bekçisinin kızı Ayşe’yi fark etti bağırarak senin oyuncağın yokmu?..herkes susmuş Ayşenin yanlarında olduğunun yeni farkına varmıştı…
.. Ayşe utandı,,sağ elinin parmaklarını ağzına götürüp ağlıyarak hızla oradan uzaklaşmağa başladı…Gözden kayboluncayadek birkaç defa dönüp öfke dolu bakışlarla kalabalığa baktı…
Gurup tekrar eski neşesine dönmüş dünya umurlarında değildi….
Günler hep neşe içinde geçti. Deniz havuz oyun derken sezonda yavaş,yavaş bitiyordu…Her gün gidenlere yenileri ekleniyor her gün site biraz daha boşalıyordu…Arabalara yüklenen valizler,vedalaşmalar,seneye görüşürüz temennileri dahada sıklaşıyordu…
Yorgun argın evine dönen site bekçisi Memet sırtındaki çuvalı odanın ortasına boşalttı..Hanımı, çocukları etrafını sardı. Merakla yerlere dökülen şeylere baktılar.
Rengi solmuş mayolar,eskimiş tişörtler,şekli bozulmuş ayakkabılar vardı..
Hepsi yerdekilerden birini ellerine alıyor,inceliyor,bırakıp diğer birine bakıyordu.
Ayşe yerdekilerin içinde oyuncak köpeği, fili, bebeği gördü.Çok sevindi,hızla ellerine aldı.hemen fırlatıp atarken ağlayarak annesine,,,
---Bu ağlamıyor bu su fışkırtmıyor buda havlamıyorki….Dedi,,,,,
Annesi yavaş bir sesle…..
---Kızım bunlar çalışsa bize hiç verirlermi???Diyerek Ayşe ye sıkıca sarıldı….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.