- 763 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gözleri Gözlerinde...
Kendinde hissetiği yalnızlığının,hiç birşeyin eskisi gibi olmayacağının,o eski anıların hafızasınını silmek için elinden geleni yapmadığının farkına varmasının üzerinden uzun bir süre geçmesine rağmen;
içinde biryerlerinde kalan özlemin onu konuşmaya,dinlemeye,bağırmaya,gerkekirse kendini kandırmaya itmesinin;
herzamanki gibi ilgi eksikliğimi,kaybetme korkusu mu,yoksa yenilmez güçleri yenebilme yetisinin eskisi gibi olamayacağı,mücadele etmek için yaşlandığı,yorgun düştüğü düşüncesinin kanıtımıydı?
Dalgın düşüncelerle kapının ardındaki sesi duyduğuna kendisi şaşırıp anahtar deliğe girdiği anda bir hamleyle kapıya uzandı.Kendisi de anlam veremedi bu kapı fırtınalarına... Ayrıca İçindeki özlem onu; kafasındaki cevap bulamadığı ve cevap bulmak için beynini yediği soruların gizemini öğrenmek için sabırsız yapıyor ,ona bakarken direk konuya geçmesi gerektiğini düşündürüyordu...Tahamüle kısıtlıydı zamanı....
-Günün nasıl geçti.
-İyi.Ya senin?
-Çok sıkıldım bugün evde yaşlandığım düşüncesi benim canımı sıktı...Sanırım eskisi gibi değilim artık...
işte yine aynı şeyi yapıyordu?Neden konuya direk giremiyor, eskisi gibi sevilmediği,eskisi gibi beğenilmediği düşüncesinin onu mahvettiğini neden bir anda,hemencecik söyleyemiyordu?Neden birşeyleri anlatmak için gizli dilini kullanıyordu?
Ama uzun süre hayatını beraber sürdürdüğü adam onu iyi anlıyor ve neredeyse haftada bir yaşadığı depresyonu gene yaşamasının onun için bir problem olmaktan çıkmasının yanında tecrübelerini konuşturması gerektiğini ve
Tecrübelerinin "saçmalama çok qüzelsin ewet biraz yaşlandın ama bu sana yakışıyor" demek yerine Ayağa kalkıp yanına gitmesi gerektiğini söylediğine emindi....
Ayağa kalkıp ona doğru yaklaştı....Gözleri gözlerindeydi.
Dudaklarımdan çıkanı dinlemeni istemiyorum dedi...Sadece hisset.
Dudağı dudaklarına değince bu tutkulu öpüşmenin;
ona eskilerdeki birşeyi hatırlatmasını, dudağını geri çektiğinde anladı...
Korkularına, gerçek dünyaya geri döndüğünde..
Gözleri gözlerindeydi... Kulağına eğilip fısıldadı;
-Seni eskisi gibi sevmiyorum. Seni herşeyden çok seviyorum.Eski günlerden bile çok....
Kulağındaki sıcak nefesi hissetmesinin yüzündeki tebessümü oluşturduğunun farkına bile varamadı...
Gözleri gözlerinde merhaba dedi,güldüğünde kısılan bir çift göz...Özlemişim....
Birden.............
UYANDI!..
Güzel bir rüya için dini tören dedi...Tabirlerini açtı,kitapları karıştırdı... Huzur dedi,mutluluk... Paylaşmak,ayrılmamak ve KIRMIZI denizlere beraber yelken açmak...
KırmızıKurbağa
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.