- 527 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
CUMARTESİ YALNIZLIĞI.4
Anlaşamıyoruz bir kaç gündür.Sorun sende değil bende Elif.Hayır yine gelmedi para anlayacağın gelemiyeceğim galiba yanına bu cumartesi.
Sesin neden soğuk,dürüst davran ama.Aslında haklısın çok sıktık birbirimizi.Sende özgürlüğüne düşkünsün bende.Evet yalnızlığımı özledim.Çıldırıp kendime çatmayı anla ilk baştan söyledim sana ben birine aşık olursam sonra ayrılırız ama en büyük ayrılık kaybetmektir.Seni kaybetmek istemiyorum...
Sana söyledim kolay unutamadığımı.Dün gece aradı beni .Neden mi söylemedim,çünkü ayrıldık ondan.Aslında senin derdin ne biliyormusun halen anlamıyorsun beni ondan.Bana bağırma, istediğimle görüşürüm buna sen karışamazsın.Arkadaşım halen o benim derdi varmış evet dert ortağıyım ben.Hani özgürdük kızım ben avıca alınmaya gelemiyorum,ehhh ne senin nerdin kaç gündür böylesin yeni birini mi buldun ondan mı bu soğukluk beni kendinde soğutup sonta yeni bir ilişkiyemi başlayacaksın...
(telefon kapanmıştır.zil çalar.)
Gel Aydan.Berbat durumdayım.Yok şişeleri atmayı unutmuşum hadi gelme üstüme.Rahatına bak.Kahve yapıyorum.
İyi gitmiyor Aydan beni boğmaya başladı yine ,haklısın sorunlu biriyim ama söyledim ona.Anlatamıyorum ki kaç gündür derdimi.Soğuk hemde fazlasıyla.
Tamam dürüstçe cevaplayacağım.Doğru.Getiriyorum.Ne demek neden.Hadi karışma bana sende rahat bıraksana.Artık acılarımın geri gelmesini istiyorum Aydan.Birilerinin arkasından gözyaşı dökmek istiyorum.Çünkü iyice zıvanadan çıktım.Kaybettim kendimi.Her şey çok uzak bana ama Aydan sen yakınsın çünkü ötekiler gibi değilsin.Biz hep böyle olalım olurmu sen kiminle istersen birlikte ol bende sonra yine biz yanyana olalım.Çünkü aşık olmadan birinin sevgisine ihtiyacım var.Elif bana bunları vermiyor çünkü...