- 552 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gaye-i Hayal
Orta okulu yeni bitirmişti.Ders notları zayıf olduğundan istemediği halde ailesi onu meslek liesine gönderecekti.Sonunda elektrık bölümüne kaydını yaptırdılar.Tam dört sene istemediği bölümde okumuştu ve okulundan mezun olmuştu.Artık üniversite sınavlarına hazırlanıyordu.ilk sene normal bir puan almasına rağmen katsayı uygulandığından bir bölüme yerleşemişti.Hayalleri vardı ama yarıda kalmıştı.Öğretmen olmayı istiyordu ama engeller onu bırakmıyordu.Bir sene sonra yine hazırlandı iyi bir puan aldı ama tek bir bölüm seçebiliyordu o da yüksek puan olduğundan kazanamadı ve sonunda alan dışı bir bölümü kazanmıştı.Lisede okuduğu bölümün mühendisliğini dahi tercih edemiyordu çünkü puanı kesiliyordu.Adaletsizlik buradada hükmünü sürdürüyordu.Yinede kazandığı bölümü isteyerek olmasada okumaya karar vermişti.Çünkü başka seçeneği yoktu.Binlerce mağdurların arasına o da katılmıştı hiç bir sebebi olmadan.Ve hala bu sistem devam ediyordu acımasızca ama mücadeleyi bırakmamıştı hiç bir zaman.Mezun olduktan sonra memur olarak göreve başlamıştı.Ama mağduriyeti hayatının gerçek gayesinin ne olduğunu ona öğretmişti.Çünkü bazen değerler kaybedilince daha iyi anlaşılıyordu ne yazık ki!