İkinci defaların şansı
Hayatta her yaptığım iş mutlaka ikinci bir çalışmayı gerektirmiştir.Her ne hikmetse hiç bir defada hallolan işimi görmedim.Okuldan mezun oldum,görev için baş vurdum.Herkesin ataması yapıldı.Benimkinden haber yok.aradan bir yıl geçti.Kalktım Ankara’ya Milli Eğitim Bakanlığına geldim.Sordum soruşturdum.Bana dosyanda,ikametgah ilmuhaberi yok diye atmanız yapılmadı.dediler .inanabiliyormusunuz bir yıl ikametgah ilmuharberim yok diye atamam yapılmamış.Ne kadar önemli bir evrak.İkinci yıl baş vurdum atamam yapıldı.
Bu gibi örnekleri sayısız artırabilirim.
Sanırım en birincisi ben küçükken başıma gelen bir olay.Köyde çok kötü hastalanmışım,annem diğer kardeşlerime bakmak için evde kalmış babam beni hastaneye götürmüş,müşahade odasında bir gün kaldıktan sonra durumum kötüleşmiş,doktor muayene yaptıktan sonra öldüğüme kanaat getirmiş.annem gelinceye kadar morg da bekletin demiş.Anneme haber ulaşınca apar topar hastaneye gelmiş,beni almak için morga gitmiş sarılıp ağlarken ölmediğmi fark etmiş.Beni tekrar tedavi etmişler ve bu gün ben de ikinci hayatımı yaşıyorum.
Bütün bu ikincil işler o günlerden kalan bir şanstır diye düşünüyorum.
YORUMLAR
benim de hayatımda ikincilikler çok önemlidir, hatta bir sözüm var "ilkler hep hatalıdır" bu hayatın her anında böyle, insan ilk yaptığını bilmeden yaptığı için başarısız olur ama ikincisinde ne yaptığını bilir ve daha sağlam basar yere...
ikinci hayatınızı yaşamanız da sizin için büyük bir şans olmalı :)