Yazı Ve Şiir (Deneme)
Bana öksüzlüğü,yetimliği tattıran rabbim,acılarımla yorgunluğumla,hüzünlerimle dert ortağım olasın diye,sana beni sunmuştu apaçık..
Kendim olarak,çırılçıplak,sana kendimi vermeye hazırdım,ve mutluluğa bir adımdın sadece,eğer gözlerimin içine baksaydın…
Şimdi,içimde ümitsiz bir çırpınış var biliyorum,hissediyorum kanat çırpınışlarını.artık senin olmakta,benim olmanda mutlu etmeyecek beklide.kim bilir?
Hadi soyun desem,üzerinden at desem şu kırgınlığı,seninle sahil boyu,seninle el ele liseliler gibi sarmaş dolaş martıları seyredelim desem,gelir misin? avuçlarında olmama izin verir misin?
Bana bir suskunluk verdi
Hayatın acımasızlığı
Hep senden uzak,
Hep kaybettiğimde sevdiklerimi.
Bana yalnızlığı öğretti yaşam
İç dedi yudum yudum
Karanlık gecelerde usulca
Soğuk ve çekilmez yalnızlığı…
Biliyorum,sen sevdamın kördüğümüsün,hep dişlerimi kanatırcasına açmaya uğraştığım,sen yolların bitmek bilmez hasretinde,uğradığımda mutlu olacağımı hayal ettiğim durağımsın.
Biliyorum sana her vardığımda gitmemi isteyeceğin.
Beni sevmek,hüzündür biraz,biraz kıskançlıktır bazen,beni sevmek zorluktur,fakirliktir.
Söyle yollarına bir ömür harcamaktan çekinmeyeceğim,seni düşünürken tırnaklarımı yediğimi fark etmediğim,gecelerime ışık saçan,yalnızlıklarıma nefes katacak sevdiğim,söyle beni severken,bir ömür,bana Katlanabilir misin?
Sana çiçeklerle dolu bahçemin
En nadide çiçeğini büyütsem gönlümde
Kalbimi sunsam sana avuçlarımda kıpkırmızı
Şiirlerimi her daim sana yazsam
Bir ömür ellerinde,gözlerinde
Ölmek istiyorum desem
Bana bir kez olsun gülüp
Aşkım der misin?
01,mart,2006
rabbim ölümü sevenlere acı versin diye değil
yeni doğanlarda sevebilsin diye yarattı
seni hayatıma katan,beni gözlerinle buluşturan rabbime
sonsuz bir aşkla bağlıyım ben..
Ertuğrul Bayam
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.