SEN BİLME OLDUMU?? GÜZEL GÖZLÜ PRENSİM...
SEN BİLME OLDU MU SEVDİĞİM SENSİZ GECEN GÜNLERDE VE GECELERDE ATEŞSİZ YANDIGIMI.SEN BİLME OLDUMU YASTIĞIMI GÖZYAŞLARIMIN ISLATTIGINI, VE SEN BİLME SENSİZ GECEN GÜNLERİ NASIL SAYDIĞIMI...
SENİN YOKLUGUNDAKİ GECELERDE "YANIYORUM YANIYORUM YAR YANIYORUM YANIYORUM YAR YİNE BANA HARAM GECELER SENİN İÇİN AĞLIYORUM" ŞARKISINI NİLÜFER LE BİRLİKDE SAYIKLADIĞIMI da BİLME OLDUMU??HER ASKER ÜNİFORMASININ İÇERİSİNDE YALNIZ SENİ ARADIĞIMI,VE HER SÖZÜMDE SENİ HATIRLAMAK İÇİN ADETA BAHANELER ARADIĞIMI DA.. ADINI DİLİMDEN SEVGİNİ YÜRAĞİMDEN DÜŞÜRMEDİĞİMİ DE BİLME VE SENİN DIŞINDAKİ HERKESE GÖNÜL GÖZÜMÜ VE YÜREĞİMİ KAPATTIĞIMI DA BİLME OLDUMU SEVDİĞİM..SEN YÜREĞİME KAPAROYU BIRAKIP ÖYLE GİTMİŞDİN CÜNKÜ SANA AİTDİ ARTIK YÜREĞİM BİR SENİN İÇİN ATAN. VE DÖNÜŞ YOLUNU BEKLEYİP GÜNLERİ SAYAN SEN BUNLARI DA SAKIN BİLME OLDUMU SEVDİĞİM??
ÖLMENİN SADECE BEDENSEL YOK OLUŞ, AMA AYRILIK OLMADIGINI VE SIRF ÖLÜMLE AYRILIK OLMAYACAGINI İNSANIN YAŞARKEN DE AYRILIKLARLA ÖLEBİLECEGNİ BANA SEN ÖĞRETTİN AMA SEN BİLME OLDUMU SEVDİĞİM**
BENİ ANLAMAYA ÇABA GÖSTERMESENDE YÜREĞİNİN GÜZELLİKLERİNİ GÖREBİLDİĞİMDEN SENDEN KOPAMIYORUM SEVDİĞİM..BAKTIĞIM HER YERDE SEN VARSIN..SANA GÖNÜL BİLE KOYAMIYORUM.İLK SEVDİĞİM DEĞİLSİN BELKİ AMA CANDAN SEVDİĞİM VE UGRUNA HERŞEYDEN GEÇEBİLECEĞİM TEK SEVDAM VE İÇİMİ KIPIRDATAN GÖNÜL TELİMİ SIZLATAN TEK SEVDİĞİMSİN .YANINDA BİR BEBEĞİN ANNESİNE OLAN ÖZLEMİNİ GİDERDİĞİ ANDAKİ HUZURU YAŞADIĞI GİBİ MUTLUYUM AMA SEN BUNU DA BİLME OLDUMU SEVDİĞİM.
VARSIN SEN OLMAYACAKSAN YANIMDA ETRAFIMDA KİMSE OLMASIN AYRILIK SARSIN. BUNLARI DA BİLMENİ İSTEMİYORUM ÇÜNKÜ AÇIK SÖZLÜLÜK BAZEN ZAYIFLIK GÜÇSÜZLÜK OLARAK GÖRÜLÜR BENSE SENİN SEVDANLA BESLENDİM.ÖYLE YA SENİN SEVDİĞİNİM GÜÇSÜZ OLMAK BANA YAKIŞMAZ.HELE HELE DE BÖYLESİNE GÜZEL BİR SEVDAYA BİR HİÇ YÜZÜNDEN ELVEDA DEMEK HİÇ YAKIŞMAZ.GEMİNİN YÜKÜNÜ KARŞILIKLI BOŞALTTIK ÇÜNKÜ SENİNLE SEVDİĞİM.BANA HEP BAĞLANMA DERDİN AMA ŞUNUN HESABIMI YAPAMADIN BEN PROGRAMLANMIŞ BİR ROBOT DEĞİLİM O YÜZDEN YÜREĞİME HÜKMEDEMEZDİM.SENİN BENDEN İSTEDİĞİN YAĞMURA YAĞMA DEMEK GİBİ BİRŞEYDİ YANİ O DERECE İMKANSIZ...
SADECE ŞUNLARI BİL ..
. MUTLULUGUNLA MUTLU OLACAĞIMI KEDERLENDİĞİNDE İSE NE OLURSA OLSUN YANINDA OLACAGIMI BİL YETER...
SANA GELEN BANA GELSİN SEVDİĞİM,SADECE BUNLARI BİL YETER