- 1656 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
BENİ BANA GETİREN ZAMAN
Ay ışığı senin gülüşünü,penceresi kırık odamın duvarına yansıtıyor.Bütün sırları örten karanlık perde buna şahit olurken ,sevgi pınarından şerbet içmiş yüreklere umut vaad eden ay,senin gülüşünü bana hediye ediyor senin gülüşün ise yüreğime yanlızlığı.
Yıllardır yüreğimin çalmayan kapısı çaldı.Dedimya yıllar oldu bu kapıya elin sürülmediği.Yüreğimin kapısı bırak insan görmeyi insanın elinde ki ize bile hasret kalmıştı.Yıllardır duymadığım ses bile beni korkutur olmuştu,yanlızlığa mahkum ettiğim bedenim titriyor.Ellimi uzattım kapının kanlı koluna.
Ve işte yine yanlızlığa açmıştım kapıyı,kapının ardında ne bir insan ne bir gölge ne de sevginin bir sülületi vardı.Boynum bükük yüreğim ise rengini değiştiriyordu.Derken bir ses geliyor gecenin sessiz duygularından.
-Evlat ben geldim beni içeri almayacakmısın!diye
-Sen kimsin,nerdesin neden seni göremiyorum?
-Ben,insanların varlığıma,gizime inanmadığı ve inanmadığı içinde beni sahte para ile harcayan ZAMAN’IM.Senin sana getirdim dedi.
Dilim tutuldu ne diyeceğimi şaşırdım.Doğru söylüyordu hiç zamanın varlığına inanmamıştı insanoğlu ve ben.Acaba neden bumuydu ki kendimde kendimi kaybetmemin.
-Ben ki yer yüzünün en mükemmel varlığı iken bunu ben başaramadım,sen nasıl başardın bunu.Beni bana getirmeyi nasıl başardın.
-Sizin buralarda misafirle ayaktamı sohbet ederler.
Girdik içeri ve oturduk gönlümün harabe bir köşesine.
-Bak evlat ben doğrunun ve yanlışın tek ispatlayıcısıyım.Eğer bana yanlış ekilmişse yanlış ,doğru ekilmişse de doğru biter benim topraklarımda ve asla yapacağımdan da geri kalmam.Kısacası ben hak edileni işlerim insanın hayatına.
-Geçmişte ve gelecekte ne sırlar gömdü benim bağrıma senin gibi insanoğlu.Yalansa yalan,doğru ise doğru serpiştirdi toprağıma ama hiç düşünmedi benim doğru yerde ve doğru mekanda engel tanımadan konuşacağımı.Senin gibi nice delikanlılar gömüldü toprağa bana inanmadığı için ve nicelerinin vijdanalrını sızlattım ve onu rezillik,kepazelik koltuğuna, nicelerini de yusuf’un makamına otutturdum.
-İnsan hayatta mutlu olmak için öncelikle benim doğru yönümü yani doğru zamanı bulacak sonra hayatı paylaştığı insanların arasından da doğru insanı,doğru mekanda bulacak.Bu aklı olan insan için hiç de zor değil bilesin.
-Ve sen beni gözleri kapalı bir şekilde nasıl,niçin,neden hayatına işlediğini bilmezken aynı zaman da benim ilaç olduğumu sana anlatanlara da kulağını tıkadın.Ve bunun için yanlız bunu için acizsin ey insanoğlu.
-Seni sana getirdim,sana kendimi getirdim.