- 1079 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SON KEZ...
Dün gece anılarımı topladım.Her köşeye baktım,kimisini özenle yerleştirdim bavuluma,kimisini savurdum öylesine dikkatsiz...Dün geceson kez seyre daldım bu şehrin;beni her defasında farklı bir hayal alemine daldıran,semasını,son kez konuştum yıldızları.
Kalbimde kimi dostun kapanmayan yarası,kimisinin yüce sevdası son kez ağladım bu şehirde yapamadıklarıma.Gitme fikrinin bana sıcak geldiği zamanki kararalılığımdan eser yoktu dün gece.Gitmek!..Zor geliyordu ve buz gibi soğuk.Çünkü bugüne dek gidenler dönmemişlerdi çoğu kez,dönenlerse kendilerinden bir parça bırakıp dönmüşlerdi.Korktum gitmekten ve her köşesinde ayrı bir anımın saklı olduğu bu şehre dönememekten.Dün gece son kez oturdum yatağıma ve dostlarımı düşündüm.her birine daha fazla bağlıydım diğerinden.hepsi özeldi benim için hepsi vazgeçilmez.korktum gitmekten ve vazgeçemediklerimin vazgeçilmezi olmaktan.
Dün gece son kez başbaşa kaldım kendimle ve korkumu yenip sordum nihayet:"Hazır mısın gitmeye?Bu şehri terketmeye,uğruna her şeyden vazgeçebileceğin canım dediklerinin ,vazgeçilmezlerin dostlarından ayrılmaya?Hazır mısın yalnızlığa?"dedim.Kendim sustu uzun bir süre.Ben bekledim o sustu,sustu,sustu......O da korkmuştu sanırım.Ve HAYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIR diye bir haykırış yırttı gecenin ve kendimin bu sessizliğini.Ben sevinçten deliye döndüm.Artık daha da çok seviyordum kendimi,gitmeyelim demişti çünkü.
Öyleyse dedim anılarımı çıkarmalıyım bavulumdan.Ve hepsini eski yerine koydum ama bu defe özenle...Lâkin birkaçı vardı her hatırlayışımda bana acı veren.Atmak istedim çöpe ama kıyamadım işte işte.Ve kaldırdım onları eski bir sandığa.Fakat korktum dışarı çıkmasından.Bu yüzdendir ki;üzerine kat kat kilitler vurdum.Kilitlerin sayısını ben bile unuttum!
Gidemedim işte başka diyarlara,bırakamadım iyiyi de kötüyü de,silemedim kimseyi dostlar arasından,atamadım en berbat,en acı anılarımı dahi.Ben bu şehri,bu hayatı,dostlarımı her şeyimle,herşeyiyle sevmişim...
BUNLARIN ÖTESİNDE SEVGİLİ ASLINDA SENDEN GİTMEKTEN KORKTU YÜREĞİM SEN BENİ ARDINA BİLE BAKMADAN BIRAKIRKEN BU BERBAT ŞEHİRDE....ASLINDA SENLİ ZAMANLARDAN KOPAMADIM.İÇİMDEKİ BİZİ YETİM BIRAKAMADIM SEVGİLİ....
2004