- 91 Okunma
- 2 Yorum
- 10 Beğeni
Hiçlik Makamımın Yeşil Uykulu Morpheus’u 🪽🍃🕊
Yünlü bulutların kaburgaları ve yağmurun uzun kışlık giysileri arasında kalbimi onarıyorum.
Elimde cümlelerden yarattığım bir kürek ve bir kazma var. Üzgün ve hasta olduğumda, bacaklarımda devleşen mor okyanusların kalbimi kucakladığını biliyordum. Bir geceden diğerine, mavi eyeliner’ı ve siyah Grant takımı, bize yine doğal yıldızlar parlatan podyumunu yansıtıyordu, gök gürültüsü kalbin üzerinde atan bir serçe parmak.
Kalbime şeker ikram etmek istediğim zamanlardan birinde, gözlerimin içinde göz duvarlarımın arasında yürürken kalbimi tamir ediyorum.
Yolun ortasında duran bir çocuk
Gözlerini kalp duvarıma iliştirip duruyor.
Başını ve ellerini tutan bir çocuk yolun ortasında zıplıyor. Zaman zaman kirpiklerimizin uçlarından birbirimize kaçamak bakışlar atıyoruz.
Elleriyle gökyüzünü kazıyordu ve ben oturduğum yerde kalbimi kazıyordum.
Aynı duyguların farklı edatları olabileceğimizi düşündüm. Düşüncelerimin yüzlerce parçası gidiyordu ve binlercesi, onarmak için kazdığım kalbime saldıran konvoy fırtınalarının gerçekleriyle içeri giriyordu.
Tekrar çocuğun olduğu yöne baktığımda şaşkınlığımı gizleyemedim. Yolun ortasında sırtüstü yatıyordu. Ayaklarını göğe kaldırmış, bisiklet sürüyormuş gibi pedal çeviriyordu.
"Bu Buda ne yapıyor?" Cümlemin bir ses olarak çıktığını fark ettiğimde çok geçti. Hemen ağzımı kapatmama rağmen çocuk yanıma geldi.
Kızıl saçları ve mavi gözleri zarif okyanus resitallerini andırıyordu. Yüzünün dörtte üçü çillerle kaplıydı, yüzünün detayları sıra dışı bir kraliyet tacı gibiydi. Bu hali bile güneşi kıskandıracak kadar güzeldi. Jöle fasulyelerinde açan gül şekerlemeleriyle nefesini yüzüme üflüyordu. Analiz ederken, aniden
"Hadi birlikte yapalım"
"Ne"
elleri aniden omuzlarıma bastı ve yere düştüm
"Hahaha bu sefer gökyüzüne tek başıma bisiklet sürmüyorum. Vay canına, bu inanılmaz. Harika değil miyiz"
Anlamadığım şeyi söylemekten kendimi alamadım. Ayaklarımın gökyüzüne doğru pedal çevirdiğini gördüğümde, yüzümde büyük bir mutluluk vardı. Dahası, kalbimin içindeydik.
Kalbimdeki çırak tamircinin bir çocuk olduğunu gördüm. Yutkundum.
Agust
Septr 2024
Hiçlik Makamımın Yeşil Uykulu Morpheus’u
🪽🍃🕊
[URL]youtu.be/mLG8g2ooFSA[/URL] 🍃
YORUMLAR
Gerçekler çok acı.Rüya güzel ise eğer hiç bitmesin istememiz bundan belki de.Yapmak isteyip yapamadıklarımızın hayalleri belki de rüyalar.Anlamlı ve bir o kadar da muhteşem bir yazı.Felsefi yönü baskın.Duyarlı yüreğinizi ve mahir kaleminizi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Believe_TülAySLAN
Eyvallah neneh.
Sevgi ve ışıkla kalalım sonsuzca
🕊🍃🤍