- 36 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ORHANGAZİ'DE NE VAR NE YOK?
Orhangazi gündemine dair bir değerlendirme yapmamız gerektiğini hissederek ilk olarak Sarı Halk otobüsleri hakkında çıkan asparagas haberlere değinmek istiyorum. Burdan Topuklu Efe diye sahaya sürülmek istenen Chp Orhangazi İlçe başkanımız Berna İl’e sesleniyorum; Dost acı söyler meyvası tatlıdır. Köylü ile köylü olmadan, işçi ile işçi olmadan, popülist siyaset ile Orhangazi’de başarılı olamazsınız. Bir vatandaş olarak yazıyorum bu yazdıklarımı hiç bir siyasi parti dernek veya cemiyete üye değilim. Sade bir vatandaşım. Vatandaş olarak Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne verdiğim dilekçelerin hiç birinin işleme konduğuna şahit olmadım. Birde kalkıp seçim zamanı oy isteyeceksiniz. İşiniz gücünüz balolar, festivaller böyle mi Halkçı partisiniz siz? Muhalefete muhalefet olmaz diyeceksiniz çünkü başka sığınağınız yok. Burdan Chp Bursa İl başkanı Sayın Nihat beye sesleniyorum; Lütfen teşkilatınıza sahip çıkın bu gidişle yerel seçimden zaferle çıkıp genel seçimde dağılacaksınız. Yöneticilerin bu tutarsız hareketleri insanları küstürmektedir.
MUHTARLAR GÜNÜ MUHTARLARI YANLIZ BIRAKMAK
Muhtarlar günü seçilmiş muhtarlarımızı arayıp tebrik eder iken bir Muhtarımız kırgın olduğunu dile getirdi. Hayrolsun Muhtarım demem ile derdini açması bir oldu. Atanmışlar seçilmişlere laf edemez. Köy Muhtarları köyüne hizmet için muhalif olduğu kişi ile bile iş yapar menfaat gütmez. Ancak bunu atanmışlar bilmez. Muhtarlara tepeden inme siyaset ile ancak küstürürsünüz. Akp dahi Muhtarlara sahip çıkar iken Berna başkanın azarlamalarını duyuyoruz. Köylü ile köylü, işçi ile işçi olun diyoruz. Köylü ile kavga etmeyin.
Eğer siyasî tecrübeniz yok ise diksiyon dersi alın. Eğitim alın. Balolarda burjuva havaları yapmak ile CHP’li olunmaz. Yeri geldiğinde köylünün sofrasında yerin olacak, yeri geldiğinde harmanında olcaksın yoksa o makamlarda gelip geçicidir. Köylüyü, İşçiyi, Vatandaşı CHP’den soğutmayın derim. Dost acı söyler meyvesi tatlıdır. Vatandaş ile içiçe elele olun. Kuyunuzu kazanlar ile değil benden söylemesi...
"Köylü Milletin efendisidir." Der; Mustafa Kemal Atatürk
YÜCEL MARABA VE AKP
Gelelim Mevcut yönetime parti olarak İlçe kongrenizi yaptınız bu mevcut kadro ile Orhangazi bir dönem daha yönetmeyi düşünüyorsunuz öyle mi? Daha Toki’yi yönetemiyen adamlar Orhangazi’yi yönetecekler vah Orhangazi vah...
Hele O Komşum olacak zat Kürt Türk siyaseti üzerinden hamasetini satmaya çalışması, milli kahramanlara laf etmesi, kandan beslendiklerini deklare etmekten başka bir şey değildir. Mafyaları karıştırmış olacak ki İstiklâl madalyası olan vatan delilerine çatma bahtsızlığında bulundu. Tekzip yazmayacağım dediği halde tekzip gibi yazı yazdı. Ben yinede nezaketen teşekkür ederim.
Bekir Aydın ve Yücel Maraba Toki antlaşması
Bende söyleyenin yalancısıyım. Kaynağım yine akp kaynakları Toki seçimlerinde Bekir Aydın ve bazı yandaşlar ile gizli ittifak yaparak Toki seçimlerine etki ettiğini, hatta Seçim günü kendi ağızlarından bizzat gizli ittifak yaptık diye herkes duydu. Benim bloğumda hiç bir tamirat olmadığı halde tamirat gösterildi. Belgeleri bende mevcut. Bir yıldır denetleme raporları yayınlanmıyor ama Yücel Maraba oralı değil, O İlçe siyasetine yön verme gayretinde, biz şu kadar kişiye yardım ediyor aş veriyoruz diye bir de yazıyorlar. BİR ELİN VERDİĞİNİ DİĞER EL BİLMEMELİ ama nerdeee...
Orhangazi’de yeni oluşumlara muhtaç maalesef, görünen köy klavuz istemez. Orhangazi’yi çiftliği gibi görenler evlere şenlik kadrolar ile yöneteceklerini sanıyorlar, ancak Orhangazi yokluğa mahkum edilecek. İngiltere’de aranan yatırımlar, lobiler Orhangazi’ye ne getirebildi. Getirse idi maliye bakanımız getirir idi. Göreve geldiği zamandan beri ülkeye kaç sent döviz girmiş bir açıklasınlar. Orhangazi için bir projesi olmayan Orhangazi’ye bir değer katmayan mevcut Yönetim ne beklemektedir?
KERAMET ILICASI VE ILIPINAR’DA NELER OLUYOR?
Keramet ılıcası mevcut durumu ne olacak? Bursa Büyükşehir Belediyesi daha neyi beklemektedir. Gerekli girişimleri yapıp Keramet ılıcasını halka kazandırmalı, işgalden kurtarmalıdır. Kaldı ki Ilıpınar da aynı durumdadır. Atıl bir halde olan Ilıpınar çok güzel mesire alanı olabilecek konumdadır. Ancak definecilerin tahribatlarına terkedilmiş durumdadır. Orhangazi Gerçek manada Ankara’da en sıradan taşra kasabaları kadar hizmet alamamaktadır.
İZNİK GÖLÜ KURUYOR!
Arkadaşlar iznik gölü neden kuruyor buldum. Uzaylılar gelip gölden su çekiyor, Cargil ve Gübre fabrikası su çekiyor dedik yok hayır dediler, Cargill’e eylem yapın dedik sesleri çıkmadı. Hektaş’a aslan kesildiler, demekki Gölün suyunu uzaylılar çekiyormuş...
İlçemizde kimin eli kimin cebinde belli değil, Akşamdan sabaha taraf değiştirenleri görmeye alıştık. Hiç bir zaman siyaset için yazı yazmadım. Milletin ve devletin yüksek menfaatleri için fikir beyan ettim. Sadece şunu söylemek istiyorum. İlçemiz Toki Etrafında ki makilik alana meşe peliti ekelim. Hem Orhangazi Belediyesi hemde Kaymakamlığa, Orman Dairesine buradan sesleniyorum.
Orhangazi’nin geleceği için ağaçlandırma yapalım. Çocuklarımız için. Orhangazi için.
Haftanız güzel, Derun-i Nizam’ın uluları, Ricaül Gayb’ın erenleri ve HIZIR (as) Yoldaşınız olsun...
Not: Bu makale 11 Kasım 2024 tarihinde Orhangazi lider gazetesi ve Orhangazi tv’de tefrika edilmiştir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.