- 62 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Selaya karşı olan zalim
Selaya karşı olan zalim
Esmaya kulluk"A-Z"yedir peygamberimiz zirve kul de.İmamı yaratılanın de...tanıyorsan peygamberimiz bu.Selaya karşı olan adil değil
Nebiler ırk kültürleriyle şirkle kavga verdiler...evet...“Nebiler Dinsizliğe Karşı Değil,Yanlış Din Algısına Karşı Mücadele Etmiştir…”de
Rabbimiz;Bizi hayırlı işlerimizde muvaffak kıl.Şerre giden yollarımızı kapat.Bize her iki alemde iyilik ve güzellik ver.de
İslam sana uymaz...sunnetullahtır ölçüsü...ayet ve Kur’anı ölçü sayma...yanıldı sunnilik de Şiilik de...ikisi bir birine kardeş değil...sünnetullaha asilikle dolu iki mezheb de...Arab ırkını üstünlüyor sunnilik fars ırkı için yararlı Şiilik...Irkçı ikisi de...Irkların Kültürlerinin etkisinde iki mezheb de.Yeni tefsir yeni fıkıh şarttır...güneş yoksa ayla mı yetinelim...esmaya secdeli akıl bu tefsirden üstündür daha ilahidir...
Adil esmasına göre yaradılan"A-z"yedir...hayrul beşerdir peygamber demek adil esmasının zikridir...Alimlerin imamı peygamberimiz
Esmaya secdeli düşünce duygu eylem hal daha ilahidir sunnilikten de Şiilikten de...Esmalara secde ölçümüz olsun artık
Kumar Rahman esmasına asiliktir...Uyuşturucu şafi esmasına asiliktir.Faiz ise farklı ...ölçülü ise rahman esmasına aşktır...borç vermeye yakın faiz haram değildir...
Faiz ancak aldatma varsa haramdır.ticaret de...Rahman esmasına asiliktir aldatma...Muhtaca acımak hediye etmek Rahmanın işi
Cahiliye faizi haramdır ancak...ölçülü faiz ölçülü ticaret haram değildir...Parayla para kazanılır bu asilik değil esmalara
Adil olmayan kazanç adalliğe asilik olduğu için haramdır...para para kazanmalı ticaret bu.faiz ölçüsüzse haramdır ticaret de...
Faiz haram değil...sunniliğin yorumu bu.Ölçüsüz faizde aldatma var haramdır o.Adil bir ölçü helaldir...
Para hasıraltı edildi yıllar yılı sunnilik faizi haram kılmamalıydı veya şertlera göre haram etmeliydi...hangi esmaya asilik var ki faizde...kardeşlik duygusuna asilik var ama komşun açken tok yatıyorsun bu da haram de öyleyse adillik bunu gerektirir ölçün ne haram koyarken...ayetleri yorumlarken...
Sahiblik sebeblik ölçülük vermektir tapmak ve şirk yaratılanı sevmek şirk değil.Parayı kadını sevmek şirk değil.dünyayı da sev
Şirktir haram faiz şirke sebebse haramdır.ancak.esmaya kulluk içinse faiz ganimettir.ANA sebeb şirktir haramda ölçü bu.Helalde de
Hayat sünnetullahı öğretir...vahiy de...Anlayana...İslam sunnetullah öğretisini ölçü alan bir sistemin adıdır diğer tarifleri silelim...vahiyle geldi ama beşeri dindir sunnilik çünkü beşerin müdahalesi çok...ilahi din esmaya secdededir...sünnetullaha secdededir..."A-Z"yedir günahlar ve sevablar...adilliğe bilimsizlik kadar bilimsizlik de asiliktir ama sunnilik bilimsizliği günah saymaz...bilimle dünya cennet edilmeliydi...demez...geriliciliğin sebebi İslam değil sunniliktir...İhlaslılık marifet-i muhammedi yer yüzünün halifesi olsun diyorsan artık sunnilikle yetinme...
Sunnilik fatihasız namaz olur mu sorusunu cevaplıyor ama namaz esmaya secdedir demiyor...esmaya kulluğu teşvik etmiyor...gericilik ve ölçüsüzlük var sunnilik de...güya ayet-hadis icma kıyas delil olmuş onlara...anlaşılmayan ayet tahriftir...uydurulan hadis peygamberin marifetine asiliktir...icma ve kıyas secdeli aklın ürünü olduğu için güzeldir ama genelleme aklı adaleti yok eder.kıyasla da akıl ve adalete asilik yapılmış...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.