Siyasi Sosyal Dini ve Kültürel Gidiş
Hey,
Merhaba,
Selamün Aleyküm,
Selamün Hello,
Hi;
Erenler, gardaşlar, arifler, napasunuz. Nefes alıp vermeye devam mudur?
Ülkemizden dünyaya bir bakış, belki cahilce bir öngörü olarak gelebilirse de, neyleyelim gözlüğümüz böyle. Değiştirebilene şimdiden teşekkür ederim.
Sol ve Komin kökenli düşünceler Ankara Gar Patlaması ile imha edildi, susturuldu. Sonra Kemalist kökenliler Etö diyerek, muhafazakar Kökenliler Fetö diyerek imha edildi ve susturuldu. Susturanın tuttuğu maşanın önemi yok, sırada ülkücü kökenlilerin imhası ve susturulması var. İhtimal önümüzdeki dönem sıra onlarda.
Kuzey Kore ve Bedevi karışımı bir topluma benzetileceğiz yavaş yavaş. Sonra okullar ve ibadethaneler öncülüğünde çıkarılacak yasaların ardından ciplemeler başlayacak. Mülkiyet ve özel hukuk kamu hukukunun tozunu yuttuktan sonrada yeni nesil yeni krallıklar dönemine geçeceğiz.
Yukarıda yazdıklarımın olmaması için bir neden göremiyorum. Toplum bu şekilde yoğruluyor. Bu gidişin önüne geçebilecek bir güç veya toplumsal örgüt yok piyasada.
Z Kuşağının mafyalaşmasını önleyemeyeceğiz, illegal hayat tercihleri gittikçe çoğalacak, Alfa Kuşakları İlk Çağlardaki sürülere veya kabilelere dönüştürülecek ( iş-işveren sosyolojisi de buna dahil). Matematikteki ve Askerlikteki decimal yani onarlı sistemle çok sıkı bir şekilde yönetilmeye başlayacağız.
Üçüncü dünya savaşı engellenemezse ardından yeni din gelecek, bu yeni dine eski dinistler zaten buu Tanrımız veya Peygamberimiz ön görmüştü, filozoflar zaten bunlar zaman döngüsünde bilinenlerdi, şairlerin çoğu sarhoş düşüncelere devam ederken ozan ve arifler azalacak azalacak, robotumsu aileler meydana çıkacak, büyük şehirler yavaş yavaş terkedilecek ve kırsalda insan avı başlayacak (ova ve orman köylüsünün karşısına asker-jandarma gönderimi zaten kaç asırdır devam ediyor), bu sistemi de robotumsu ve insani karışık devlet yönetimleri destekleyecek.
Mısır, Güney Amerika ve Asyadaki Piramit toplumları gibi yok olacağız eğer dünya bu piramit sisteminden yani baş bel ayak üçleme yönetimin ve düşünce kültüründen kurtulamazsa.
Hayali olmayan insanların geleceğinde ne olabilir ki, görüntü çağı hayalleri verem etti ve ölüm salgını kaçınılmaz değil mi?
Üretim konusu zaten değişecek.
Saygılarımla...
En sevenlerinize emanet olun.
Y.