- 61 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
GÜZELCE MEKTUPLARI -5 ORADAN BURADAN
10*10*2024*Pazar
Bugün 10 Kasım Pazar, hava kapalı ve oldukça rüzgârlı. Yine de bu yazıyı balkonda rüzgâra karşı yazıyorum. Biraz önce torunumun balkona taşımış olduğu odunları duvarın dibine dizdim. Benim kız artık şömineyi yakmanın zamanı geldi diyor. Ben ise her zaman oturduğum koltuğuma yerleşirken, beni gören Sarı (kedilerimden bir tanesi) kucağıma zıplayıp her zamanki yerine yerleşti. Oturmaktan başka yapacağım bir şey yoktu. Onu gören Melekte Sarının yanına yerleşti.
Sıra televizyonun karşısına oturmaya geldi. Bugün Pazar olduğuna göre bol bol maç seyredip yorumlara kulak vereceğim demektir. Neyse Galatasaray Samsun’u yendiğine göre iyi oldu sıra Beşiktaş a geldi. Oda kazanırsa gel keyfim gel.
Biraz sonra bilgisayarı açıp yazdığı yazıyı dosyama geçeceğim. Aslına bakarsanız bugün Çay Bahçesine gitmeyi düşünüyordum ama kısmet değilmiş. Artık Tess Gerittsenin benim için yeni sayılan Gece Nöbeti isimli kitabından birkaç bölüm okumaya geldi.
Dediğim gibi daha sonra da televizyona sıra gelecek. Şimdilik benden bu kadar Hoş kalın hoşça kalın.
Tuğrul Ahmet Pekel
10*10*2024*Pazar
Not -1
Bu yazıyı yazdıktan sonra tavuklardan ve köpeğimiz Elsa’dan bahsetmemek olmaz. Tavuklar bahçenin her yerini didikliyorlar. Elsa’da bol keseden havlayıp duruyor. Yani kısaca minik bir çiftliğimiz var diyebilirim.
Not-2
Şimdilik bu kadar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.