- 81 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kızlar göbeğini açtı diye helak mı olacağız...Abartmayalım
Kızlar göbeğini açtı diye helak mı olacağız...Abartmayalım
Hz Adem cezalandı şeytan cezalandı...adil var çünkü varlıkta ama adil mi ki Kızlar göbeğini açtı diye helak mı olacağız...Abartmayalım
Maturidi"İmandan çıkarmaz bu suç"diyecektir sorulsa...artı-eksiyi götürür matematikte yani affı vr bu tip günahların... tevbe ve bir hayırlı iş yaptığında affolur...Kız çocuklaınıokutmayan beyinler bu küçük günahlaı abarttılar..
Kızlar göbeğini açınca helak olacağımıza inandırılmışız ne ilgisi var...Ekonomik çöküntü daha büyük etken oysa ki...
Osmanlı tarihini incelesek en büyük düşmanımızn "FAKİRLİK OLDĞUNU "görekteyiz...
İnsanlık tarihii inceleyelim mi...Kavimlerin helak olma sebepleri; peygamberlerini yalanlamaları, putlara tapmaları, zulüm ve sapkınlıkta ileri gitmeleri...
Büyük günahlar var küçük güahla var...Kızlarımızı okutmadk küçük günahlara razı olsaydık onların ve İslam dünyasının fakir kalışına sebeb olmazdık...
Büyük günahların hangi günahlar olduğu çeşitli ayet ve hadislere göre belirlenir. Farklı kişilerden farlı büyükgünah listeleri var...günahlrdan birin seçmek zorunda kaldığımızda hangisini seçmenin doğru olduğunu doğru kararı yakalamamız için alilerimiz günahları büyü -küçük diye ayırmışlr günahın küçüğü olmaz çünkü..
Şirk en çok kahırlandıran günah..."A-Z"yedir günahlar da evablar da ehven-i şerri seçmek doğru karar iki günahtan birine mahkum kaldığımızda
Ekonomik çöküntü olursa çöpler bile toplanmaz hastalıklar artar...ŞAFİ esmasına asi oluruz şafi esmsna asiliktir hastanelerin azlığı doktorların azlığı labratuvarların ilaç üretiminin azlığı...
Ekonomik çöküntü oldu Osmanlıda tımar askerleri kaldırıldı ve çoğu eşkiyalaştı...Ticaret yolları değişince Osmanlı ekonomik olarak çöktü eşkiyalık arttı...
Fakirlik en büyük düşmanı oldu Osmanlının ve ırkçılık da baş gösterdi üstün silah üretemedi çünkü Osmanlı
Fakirlik tetikledi üstün silah üretemedik ve dış güçler ahlakımızı bozmaya da imkan buldular medyalarıyla ve casularıyla ırkçılığı yaydılarümmetçilik yok oldu...fakirin başına her kötülük üşüşür çünkü...
Evet...Günahlar berekti götürür...Osmanlı ticaret yollarınıngeliryle geçiniyordu gül gibi de geçindi günahlar arttı lütfunu aldı Allah darlık verdi ama şu da bir gerçek çıplaklık tek günah sanmaçıplaklık bereketi bir götürse işsizlik on götürür"A-Z"yedir etkenler sebebler...Fakirlik var ithal ettiklerimizi üretsek üretemiyoruz çıplaklıktan daha çok darlığa bereketsizliğe sebebtir bu...çıplaklığı abartmayın...iş sahaları yok eskiden paralar yastık altındaydı...ve işsizlik vardı çıplaklığın sebeb olduğu bereketsizlik birse on kat bereketsizliğe sebeb oldu paraları yastık altına koymalar...Aklı susturmayalım lütfen o neyin bereketsizliğe etkisinin ne kadar olduğunu "A-Z"ye doğru tesbit ediyor...ham softalık yapmayalım abartmayalım aklı susturmayalım...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.