- 165 Okunma
- 1 Yorum
- 4 Beğeni
Mezarlık Bekçisinin Kuru Otlar arasında Bulduğudur
Sigara paketi içindeki folyonun iç yüzüne yazılmış, dörde katlanmış...
(İlk İntiba:
Kargacık burgacık harflerle ve özensiz yazılmış; ya yazmayı yeni sökmüş; ya eli titremiş yazarken)
...
(üstte kalemin yazdığı denenmiş "mu" yazılıp üzeri karalanmış)
Ru’hum
Bugün de geldim. bak iyice yazmayı öğrendim.
Gündüz biraz aklıma gelmiyormuş gibi,
ama sonra da çıkmıyor gibi oluyor.
Bugün (kere.. yazılıp üstü çizilmiş) bir çorba içirdi annem, aklıma sen gelince çorbayla tükürüğümü yutamadım.
Boğulacak gibi oldum ama öksürünce annem helal dedi sırtıma vurmuş gibi yapınca geçti.
Gittiğinden beri oyuncaklarımı toplamadım sen gelirsin diye , annem kızdı biraz. Ama bence gelebilirsin,ben olsaydım gelirdim.
Dün gece gene ağladım.(annem buna kızmıyor) Ama ağlayıp uyursan büyüdüğünde kederli olursun dedi.
Keder demek yani büyüyünce de ağlatan şeyler olur demek.
Dün gece üşüdüm diye kalın yorgan örttüler, gene ısınamadım ama söylemedim.
Sen beni uyuturken elini yanağıma koyduğunda hiç üşümezdim.Keşke dün de koyabilseydin.
sonra hep anlattığın komik cüce keçi hikayesini hatırlayıp güldüm.(şimdi yazarken de güldüm)
Bir de kavuşurmuşuz uslu olursam annem söyledi.
üşüme orda inşallah,
beni özlersen beyaz tüy gönder, ben anlarım
(Ge..yazilip üstü çizilmiş) Seni çok özledim, Gene gelirim
bu da imzam( ok işareti kalp içinde gülen yüz,yanına göz yaşlı gülen surat)
narçiçeğin nazlı kızın
.
.
.
Bekçi tekrar dörde katlayıp otlar arasına bırakır mektubu...Bir sigara yakar, bir derin nefes çeker dumanı üfürüp havaya bakar; sonra tekrar mektubu koyduğu yere...
Mektup yine kuru otlar arasında, yanında beyaz bir kuş tüyü...
Dengi Naz
İstanbul 7.11.2024 17:59:00
YORUMLAR
neye yorsam bilemedim,
aradığım hiç bir değer yokken ve gün zaten...
örneğin çocuk Narin
ve hala ve hala kim katilleri belirsizken...
ve sonrası, nerede yaşadığınızı bilmesem de gizeminiz ve yazmışlığınızla.
yarın canım ülkemde yaşayan herkes için imana sayılmışken,
sevmiyorum boşa yazılmış şeyleri değerli şairem.
eyvallah.
Dengî Naz
Bir uğurda / kararda kâvi ise insan; gelen oklara da hazır ve istekli olmalı; zira bu da bir nevi samimiyet testidir .
Bu bağlamda, bu kutsi imtihanda, ok niyetine kaleminizin seçilmesinde hikmet vardır, neznimde anlamlidir.
Yazının gerçek hikayesine dair bir not var; ancak onu buraya eklemedim...Hikayesini hafifletecek şekle getirdim, zira Okuru sarsmak istemedim,
Ortak acılar,değerler hepimize bir, gündem malûm, kader mâkus, mektup da senelerdir açılmayı bekliyor.
Olur böyle ...
Hurmetlerimle