- 118 Okunma
- 4 Yorum
- 9 Beğeni
ON KASIM MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Nice zorlukları aşarak ve gözünü kırpmadan cephede savaşarak bu vatanı dış güçlerinden alıp bu cumhuriyeti kuran mavi gözlü bu yiğit paşayı rahmetle anıyoruz...
Bağımsızlığın önderliği yapan komutan ve eşi bulunmayan devlet adam MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ile kendini kıyaslamaya kalkan tartışmalara yol açan kişiler karşısında bu millet dimdik ayakta duracaktır...
Hayatını Türk milletinin bağımsızlığına ve vatan toprakların korumaya adamış eşsiz bir liderdir..
Barış yanlısı hoşgörülü oluşuyla tüm dünyanın saygı duyduğu cesaretli fikirleriyle ekonomik, siyasi ve sosyal alanda köklü devrimler yapan tek liderdir..
En acı olanı kurduğu fabrikalardan hiç bir tane bırakmayıp özelleştirme adı altında hepsi teker teker satılmıştır...
EY BÜYÜK ATAM Sen mekanında rahat uyu! Bizler emanet ettiğin bu vatana her zaman olduğu gibi gönülden sahip çıkacağız..
Analar babalar her zaman yeni nesillere Atatürk sevgisi aşılıyacaklardır..
Öğretmenlerimiz bu Cumhuriyet’in kurulmasının hiç de kolay olmadığını okullarda öğrencilerimize anlatacaklardır...
Mavi gözlü liderimiz Türk insanını çağdaş uygarlığın üzerine çıkarmış,Köylüyü, çiftçiyi her zaman baş tacı yapmış tarımı ön planda tutmuştur..kıyas arayanlar önceki ile şimdiki tarıım politikasına bakmalıdır...
Kadın haklarına önem gösterip hiçbir dünya liderinin yapamadığını yapmış ve kadınların gerek toplumsal hayatın içine girmesini gerekse çalışma ortamında görev almasını sağlamıştır..kıyas yapanlar önceki ve şimdiki kadın haklarını kıyaslasınlar..binlerce öldürülen kadınların hesabını versinler...
Kim ne derse desin kim ne söylerse söylesin Bu büyük lider MUSTAFA KEMAL ATATÜRK kalplerimizde yaşayacaktır...
Dünya ya böyle bir lider daha gelirmi bilinmez..
Sonuçta bu dünyaya gözlerini yummuştur.. Cumhuriyet ile getirdiği ilkeler yaşatmak her türk evladının asli görevidir...
Ne Mutlu Türk’üm diyene,ne mutlu MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜ sevene!”
YEŞİLIRMAK
YORUMLAR
Günden güne eksikliğinin ve yokluğunun boşluğu çığ gibi büyüyen Ebedi Başkomutan Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü 86 ncı ölüm yıldönümünde rahmet minnet ve şükranla anıyor ruhu şad mekanı cennet olur inşallah diyor, bu anlamlı dizeleri gönülden tebrik ediyorum. Saygılarımla.
YEŞİLIRMAK
Saygılar
YEŞİLIRMAK
Sevgiler