- 123 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CAHİL....... GÖZÜKEN BU UYANIKLARIN.........SAF OLMADIĞINI........TEKRAR ONAYLIYORUM....?
BU SAF GEÇİNEN UYANIKLAR I@ SÜ ÇOK YÜKSEK..YAHUDİ ASILLI ENİSTAİN ’ İ BİLE YARI YOLDA BIRAKACAK BU DÜZENMAZLAR-MENFAATÇİLER-KURAL TANIMAZLAR- AKLAKSIZ VE ŞEREFSİZLER-GÜNAHSIZ ZAVALLI İNSANLARI DOLANDIRANLAR...İEŞİNİ SİGORTA YAPIP UÇURUMDAN ATAN..PİSLİKLER-ÇOCUKLARINI ONA- BUNA SATANLAR...HASTANEDE ÜÇ KURUŞ PARA İÇİN BEBEKLERİ.. ÖLDÜRMEK İÇN...ENTÜBE YAPIP KARŞISINDA HEMŞİRE-DOKTOR...MİLLETLE..ÇOCUĞUN ANNESİYLE DALGA GEÇENLER...BU ŞERFSİZ VE ONURSUZLARI.. KİM..NEREDE... NASIL ...YETİŞTİRDİLER BİLMİYORUM.. UTANÇ DUYUYORUM BU VİCDANSIZ --SUÇ ÖRGÜTLERİNİ---KORUYAN --KOLLAYAN OLMASA BUNLAR SIRITIP ...MİLLETLE ALAY EDEMEZ...BU HAİNLER..!NARİNİ KATLEDEN BU HAİNLER..MAHKEME ÖNÜNDE HESAP VERECEKLER...! KIZIM... HERŞEYİ BİLİYOR DİYEN BİR ANNE...KIZININ --NEYİ BİLDİĞİNİDE--TÜRK TOPLUMUNA ANLATMAK ZORUNDADIR..! DEVLET ÇOK GÜZEL ÇALIŞIYOR...MENDEN BİLE ŞÜPHE DUYUYOR...BENİM KIZIM KAYBOLDU DİYEREK --HEDEF.. ŞAŞIRTANLAR-- KÜÇÜCÜK..CAHİL AKILLARIYLA...DEVLETLE ALAY MI EDİYORLAR ACABA...? BU DEVLET ; --KAĞNI ARABASIYLA GEYİK AVINA ÇIKAR...BİLMİYORLAR...? GEYİK NE KADAR HIZLI OLURSA OLSUN...KAĞNI ARABASIYLA MUTLAKA YAKALAR...! TABİKİ...ÜSTÜ ÖRTÜLMEZSE...GERÇEKLERİN...SONRA DA OLSA --AÇIĞA ÇIKMA ---GİBİ BİR HUYU VARDIR GERÇEKLERİN...! DEVLETİ ; OLAYLARIN AKIŞINDA OYALAYAN VE YANILTAN-YANLIŞ BİLGİLER VEREN--TÜM KÖYÜ.. KORKU VE TEHDİTLE SUSTURAN... CİNAYETİN BAŞ AKTÖRÜ VE UYGULAYICISIDIR..TABİKİ...? BU KÖYDEN BİR TAVUK BİLE KAYBOLMAZ...BİZİM HABERİMİZ OLUR DİYEN ZEVATLAR...NARİNİN ÖLDÜRÜLÜP ...GÖMÜLMESİNE KÖR-ŞAŞI BAKANLAR HALA ÖLÜM... KORKUSUNDA.. GERÇEKLERİ ANLATAMAMAKTADIRLAR...! ..OKUL ÇOCUKLARI-NARİNİN ARKADAŞLARIDA--SUSMAKTADIR..! BU İĞRENÇ ZEVATLAR...! MUHTAR VE ÇETESİ EYERTUTMAZ DERESİNDE KEŞİFLER YAPMIŞ...ELEKTRİKLERİ KESMİŞ...MISIR TARLALARINA NE EKİLDİYSE ...? ATEŞE VERMİŞ...TELEFONLARI.. UZMAN KİŞİLERİ ÇAĞIRIP MAKİNAYA BAĞLATIP--GERİYE DÖNÜLMEZ --BİR ŞEKİLDE...KÖYDEKİ İLİŞKİLİ TÜM AKRABALARININ KAYITLARI SİLİMİŞ OLMASI NE GARİP DEĞİLMİ...? ÖLÜM ...İZLERİ SİLMEK- SİLMEK İÇİN... HER YERİ KARBEYAZI YAPAN VE ADLİ TIP’ TA ÇALIŞMIŞ KİŞİLERDEN BİLGİ VE EĞİTİM ALAN... BU KİŞİLER...YANLIŞ İHBARLARLA.. DEVLETİ YANILTMIŞLAR...JANDARMANIN KONUŞMALARINI KAYDA ALAN BU ÇETELERE GEREKEN MÜEBBET VERİLMEZ İSE...BU KAPALI TOPLUM OLARAK YAŞAYAN...AŞİRETLEŞEN İNSANLAR...ADALET ÖNÜNDE GEREKEN CEZA VERİLMEZSE...KENDİ REKLAMLARINI YAPIP --HOROZLANMALARI---KAÇINILMAZDIR...! BUNLAR...CESEDİ TAŞIYAN İŞÇİLERİ...NEVZAT BAHTİYAR--BU CİNAYETİ TEK BAŞINA İŞLESEYDI...NEVZAT BAHTİYAR AİLESİYLE BİRLİKTE YAKILIP YOK EDİLMEZMİYDİ...? SUÇ NEYDİ...? ...NARİNİN ...GÖRMEMESİ GEREKEN---BİR VEYA BİRKAÇ OLAYI GÖRÜP ... VE GÖRDÜĞÜNÜDE BABASINA AÇIKLAMAK İSTEMESİYDİ...! ÇÜNKÜ ...NARİNİN HER GÖRDÜĞÜNÜ BABASINA ANLATMA GİBİ BİR HUYU VARDI. ...AİLESİDE BUNU BİLİYORDU VE BU KONU KAYITLARA GEÇMİŞTİR...! FAKAT BUNU ANLATMAMASI GEREKİYORDU...TOPLUCA MECLİS KURULDU VE İCABINA BAKILARAK...YOK EDİLDİ...! NARİNİME ...ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM...CENNETİYLE MÜJDELESİN...BU GÜNAHSIZYAVRUYU...AMİN. KURAN CÜZLERİYLE --ELİF , BASIYLA---PEMBE TERLİKLERİYLE GÖMDÜLER SUYUN ALTINA ...DİNSİZ...VİCDANSIZLAR...! BİLMİYORUM...?--GÖRMEDİM...?---HABERİM YOK...?---BEN ...ORDA DEĞİLDİM...? BU CÜMLELER...CAHİL GEÇİNEN UYANIKLARIN KURDUĞU CÜMLELERDİR...? BİZLER ; ON FAKÜLTE BİTİRSEK...DEVLETİ BU KADAR OYALAYAMAZDIK...VESSELAM...! UTANMA-ARLANMA--İNSANLIK KALMAMIŞ...EL- FATİHA...? BUNLAR...O KADAR...O KADAR...DİNDAR Kİ...NARİNİ ÖLDÜRDÜKTEN SONRA...YİYİP-İÇİP ÜSTÜNE İKİ REKAT NAMAZ KILACAK KADAR...PARAYA TAPMIŞ KİŞİLER VARMIŞ BU KÖYDE...MAHALLEDE...? BENCE...İDAM GELMELİ..Kİ... BU PİSLİKLER TEMİZLENSİN...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.