- 97 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AHLAKİ DEJENERASYON VE YENİ NESİLLER 4
A A Denemeleri AHLAKİ DEJENERASYON VE YENİ NESİLLER 4
·
AHLAKİ DEJENERASYON VE YENİ NESİLLER
4
Tecavüz olayları herkeste büyük bir infial meydana getiriyor, hemen herkes olayın nedenlerini araştırmaya yönelik beyin fırtınasına başlıyor. Ancak bazıları bu infial anında yanlış yorumlara yol açacak açıklamalar yapıyor. Maksadını aşan açıklamalar infialleri artırıyor. Toplum nefretini yönlendirecek bir yer arıyor, maalesef bazı mihraklar tarafından kitlesel linçler başlatılıyor.
Maalesef bu yüzden de uygun tartışma ortamı engelleniyor, çözüm arama çabaları akamete uğruyor. Sağlıklı düşünme ortamı ortadan kaldırılıyor. Bu da toplumsal sorunların çözümünü zorlaştırıyor. Tecavüz vakalarında şeffaf giyinişin etkisini söz konusu eden açıklamalar üzerinde tartışma açılmadan, görüş sahiplerini linç eden açıklamalar, hatta bu açıklamalara yapılan yanlış, yanıltıcı yorumlar meseleyi saptırmakla da kalmadı, sağlıklı düşünme ve tartışma imkanını da ortadan kaldırdı.
Oysa medeni insanlar olarak düşünce özgürlüğünü ortadan kaldırmadan uygun bir dille konuşma, tartışma ve araştırma kapılarını ardına kadar açık tutmalı değil miyiz? Bu durumda yapılacak olan hiçbir hissi yoruma yer vermeden, söyletmen vurun söylemlerini ter ederek düşünce ve tartışma ortamını teessüs etmelidir.
Transparan kıyafetlerin tecavüz vakalarında etken olduğu inkar edilemez bir gerçektir. Ancak bu durum tecavüz edileni suçlu, edeni ise masum yapmaz hiçbir zaman ve hiçbir şekilde. O halde bu durumu iyice tevzih etmek ve kamuoyuna mal etmek elzemdir.
Özellikle yalnız gezen kız ve kadınlarımızın geç vakit dışarda kalmayacak şekilde ihtiyaçlarını gidermeleri, eğitim, öğretim ve diğer insani gerekleri güvenli bir şekilde karşılamaları, cezaların caydırıcılığı, kitlelerin cezalar konusunda bilgilendirilmesi bu alanda oldukça mesafe almamızı sağlayacaktır.
Özellikle hapishanelerin durumu ve orada tecavüzcülere yapılan muamelelerin kamuoyu tarafından bilinmesi, verilen cezaların kesinliği konusunda kitlelerin bilgilendirilmesi olayların önlenmesinde etken olacaktır.
Dahası genç kız, kadın ve çocuklarımızın bilinçlendirilmesi de hayati bir özellik arz etmektedir. Bu konunun ulusal düzeyde ele alınması, eğitim camiası ve medya olarak kamuoyunun bilinçlendirilmesi için gerekli çalışmalar yapılmalıdır.
Bütün bunların yanında korunmaya muhtaç insanımızın bileklik, panik butonu gibi araçlarla güvenliklerinin sağlanması yoluna gidilmeli, bu konuda yapılabilecek her şey bir an önce düşünülmeli ve icraata geçilmelidir.
Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 22.2.2015
YORUMLAR
Bak hele İsmail arkadaşıma bak hele
Yaaa hangi çağda yaşıyorsun hem de KAMAL PAŞANIN kurduğu çağdaş modern ilerici AVRPAİ vs vs ülke de sen neler yazıyorsun yaaa
Transparan giysiler neden tecavüzleri artırsın ki
Bilakis transparan giysiler tecavüzleri önlüyor çünkü tüm kadının güzelliklerini ortaya koyduğu için tecavüze gerek kalmadan karşılıklı ihtiyaçlarını gideriyorlar modern ve çağdaş bir şekilde
Sen hâlâ çağdaş ve modern olamamışsın İsmail arkadaşım
Onurla gururla Matild Manukyan gibi her şehirde vergi rekortmenleri çıkartmamız lazım değil m
Çağdaş ve modern bir şekilde karşılıklı rızayla BASTIR PARAYI-AL BEBEĞİ ne güzel hallediliyor işte
Yaaaa işte böyle oluyor İsmail arkadaşım
Ben de soruyorum ajitasyoncu çocuk gibi sahi insanları oğulları ve kızları var mı bunları anlatabilecekleri
Ühü ühü ühü
Yaşasın özgürlük
Yaşasın çağdaşlık
Yaşasın cesur pozlarla paylaşımlar
Yaşasın yaşasın yaşasın vs v s vs lerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
cem3453
dur bir anlayayım Halacığımız seni nasıl tarif edecek,
yoksa var ya ne gemi, ne deniz!!!
cem3453
halacık değmez dedi bir zavallı için bedel ödemeye!