- 47 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MAAŞ ATIŞLARI.
MAAŞ ARTIŞLARINDAN MEMNUN DEĞİLİZ.
Bazı çalışanlar sadece bir işe sahip oldukları için teşekkür eder ve bu nedenle daha az para aldıklarını düşündüklerinde bile daha fazla para isteme konusunda isteksizdirler. Ancak iş iştir ve iyi şirketler bunu anlar. İşvereninizin gelir ve kar elde etmek için kullandığı kaynaklardan biri olduğunuzu kendinize hatırlatmanıza yardımcı olur. Maaş zammınızın beklediğinizden düşük olması durumunda, sadece eve götürmekle ilgili ödemelerinizi almak yerine konuşun, ancak bunu kesin ve akılda tutarak yapın.
Patronunuzla aldığınız maaş zammı hakkında konuşun. En son performans değerlendirmenize dayanıyorsa, kuruluşun beklentilerine göre sıraladığınız yeri sorun. İşvereninizin beklentilerinin gerisinde kalmış olabilirsiniz ancak maaş artışınızın istediğiniz kadar olmadığını ve iletişimin zayıf olduğuna işaret edene kadar öğrenemezsiniz. Her durumda, düzeltebileceğiniz bir şey olabilir. Patronunuza, sizi daha iyi bir maaş artışı alabileceğiniz bir seviyeye yükseltmek için gerekli performans iyileştirmelerini yapma konusunda istekli olduğunuzu söyleyin. Çalıştırılabilir bir çözümünüz olduğunu göstermek için ona bir performans geliştirme planı sunun
Kendinizi işveren pozisyonuna koyun. Tüm personel için maaş artışlarını etkileyen bir iş yavaşlaması yaşanıyor olabilir. Bu olduğunda, birçok şirket çalışanlarını geçmişte olduğundan daha düşük zam almaları konusunda uyarır. Eğer bir otorite konumundaysanız, çalışanların iş tatminini sürdürmek için maaşları yeterince rekabetçi tutarken, siyahta kalmanın ne kadar zor olduğunu zaten biliyorsunuzdur. Bununla birlikte, şirketiniz finansal durumunu etkileyen iş değişiklikleri yaşıyorsa, hayal kırıklığı yaratan bir maaş artışını kabul etmeniz ve sıfır olmadığına şükretmeniz gerekebileceğini söyledi. AON Hewitt’in “2012-2013 ABD’li Maaş Artışı Anketi Özeti” başlıklı maaş artış çalışmasına dayanarak, 2013’e ilişkin artırımların yaklaşık yüzde 3 olacağı tahmin edilmektedir. Modern pazarın rekabetçi doğası göz önüne alındığında, çalışanların büyük çoğunluğu için yüzde 10’luk ve yüzde 12’lik günler uzun sürebilir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.