Beyaz ceket _ baba Müslüm.
Hepsi senin suçun Müslüm baba !
Sen varken heryer ne kadar samimi ve gerçekti.
Biliyormusun Müslüm baba ?
Dünya çok sahte artık ve biliyormusun her yerde kin var nefret var .Parkları yıktılar Müslüm baba , bütün çiçeklerini söktüler günde en az üç öğün Narin öldürülüyor bizim buralarda ve aslında hepimiz biraz ucundan tutuyoruz bu cinayetin ve sonra gözlerimizi kapatıyoruz ve narin imdat bile diyemiyor Müslüm baba .Biliyorum senin anneni de baban gözlerinin önünde öldürmüştü ve sena bu yüzden ençok beyaz ceket yakışırdı içinin ışığı dışına vurur gibiydi .
Annelerimizin al yazmaları bile artık kara , Hayal kurmak kanun hükmünde kararnamelerde yasaklandı .kaçak hayal kuranların gözlerine mil çekiyorlar işte tamda bu yüzden içimiz dışımız bürokrasi uzmanı, yani biliyormusun Müslüm baba hepimiz muhteşem insanlara dönüştük senden sonra dostluk arttı, kimse kimsenin arkasından konuşmuyor komşuluk desen en üst seviye de .
Yardımlaşma , imece mi dersin ? Birimiz açken asla birimiz tok uyumuyor. Çocukları bir görsen öyle saygılı ki büyüklerine ,bizde örnek insanlarız tabi. Sağlık sektörü muhteşem, eğitim Avrupa sıtandartları nı aştı ve Avrupa bizi kıskanıyor bile hemde çok.! Devlet en çok bu iki alana bütçe ayırıyor. Heryer de demokrasi var.
Ve biliyormusun Müslüm baba toplum olarak çok ilerledik internet denen örümcek ağı bizi hiç saramadı kitabın değerini anladık . Sahi köy okulları kapatılırken sen niye isyan etmedin ? Yıkıla yıkıla yaşamak yormadı mı seni hiç.?
Ama sen Müslüm baba sen niye bukadar erken gittin ...
Herkes kraliçe , herkes kral da baba evet kendimizi çok da beğeniyoruz ... Dudaklar silikon kuaförlük revaçta papel gırla ...
Lakin _
Biz artık sevmeyi unuttuk baba.
Kendimizi bile !
Dünyanın her köşesine saniyeler içinde ulaşabiliyor ken insan kalpleri kapsama alanımızın dışında kalıyor , egolarımıza çok iyi baktık kocaman oldular oysa ekonomik nedenlerle ögünlerimiz sofrada açlık sınırının altına düştü.
Hislerimiz sahte, yüzlerimiz sahte , robota döndük baba ... Bir Ajda kaldı yetmişin de he birde ben! Rimelim ve küpelerim hep baki , yüreğim mî? hıh ..!.. dikenli bir mezarlık içlerinde birde gül yeşerdi ve ben bir ona inanıp sarıldım oda ellerimi çok acıttı,gözyaşımla sulandı kabrim ve yeniden topragım da cılız çigdemler açtı.
Boşver baba yüregimi yedim ben artık .
O güzel insanlar o güzel atlara binip gideli /
Dünya panayır yeri ..….baba!!
Toprağın altı nasıl sahi !?
Narin,i gördün mü ? Beyaz ceketin le ört üstünü üşümesin sen hepimizin babası değil misin Müslüm baba?.
Toprağın altı üstünden daha güvenli degilmi ...ve biliyorum açmadan solan her çocuk toprağın altında bir tohuma dönüştü ve baharda ve sonbaharda ve kışın üstünde açan bütün
_ kardelen çiçeklerinin adı Narin_ Şimdi
Sahi sen nasılsın gideli , iyimisin Müslüm baba?
Senin şarkılarını senin gibi hiç kimse söyleyemedi senden sonra...
Sen be baba Müslüm!!!
Sen niye bukadar erken terk ettin bizi!?!
Ama ben senin şarkılarını söylemekten hiç vazgeçmedim.?!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.