- 156 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Beyinsiz kim mi
Beyinsiz kim mi
Beyinsizlik "A-Z"yedir...
(A’râf,/155)Beyinsiz kim mi.Görmediğine inanmaz o.Tufana inanmaz.depremi yaşar sahibini sebebini doğru algılamaz o
Akıl gözdür cebraildir hızırdır öğretmendir kılavuzdur...Aklını beynini kullanmayan beyinsiz gibidir...göz yum diye akıl kullanma diye verilmedi..
Ayet hz musanın tur-u Sinaya gidişiyle ilgilidir...deprem yaşanmış...helak acı kahır zuhur etmiş...çünkü o 70 kişinin içinde"görmediğimize"inanamayız diyenler vardı ama içteki beyinsiz afaroz edilmeli..şeytan taşlanmalıkıymet verilmemeli onun düşüncesi duygusu hali eylem de taşlanmalı adil var varlıkta...
Ayetin tefsiri ile ilgili neler söylnmiş mi...Fahreddin er-Râzî, ikinci ziyaret esnasında söz konusu yetmiş kişinin müthiş bir sarsıntıyla bayılıp düşmelerinin sebebine ilişkin olarak müfessirlerden şöyle bir bilgi aktarır: Mûsâ yetmiş kişiyi Tûr’a götürdü. Dağa yaklaştıklarında bütün dağı bir bulut sütunu kapladı. Mûsâ bu bulutun içine girdi; onun isteği üzerine diğerleri de bulutun içine girerek hep birlikte secde ettiler; Allah’ın Mûsâ’ya “şunları yap, şunları yapma...” gibi emirlerini ve yasaklarını duydular. Bulut çekilince, “Ey Mûsâ! Allah’ı apaçık görmedikçe sana inanmayacağız” dediler (Bakara 2/55). İşte bu yüzden onları sarsıntı çarptı (XV, 17). Bu olay kısmen Tevrat’ta da anlatılmakta, ancak orada olay ilk ziyaretin anlatıldığı bölümde geçmektedir (Çıkış, 24/ 15-18).
İçimizdeki beyinsizlerin işledikleri yüzünden, bizi helâk eder misin, Allah’ım.”(A’râf,/155)Beyinsiz kim mi.Görmediğine inanmaz o
Müşrikler de beyinsiz .siyonist diyor ki ırkım üstün zanisi de mi...sunilik diyor ki muhammed ümmetiyiz kardeşiz...zani ile de mi... Kardeşlik"A-Z"ye gösterilmeli.. şehadetli kardeşimdir dersen adil seni yılanlara ısırtır...
Ümmetten cizye almazsın ama zaniini de başınaamir etmezsin..adile asi değilsen
Yenicoğrafi keşifler osmanlıyı fakirleştirdi.Beyinsizler yıkılışa sebeb.Gelirleri yeni silahlar geliştirmeye kullanamaz beyinsizler …Osmanlının düşmanı ingilizdi.hollandayı bile tokatladı gemi donanması çok güçlüydü...Osmanlıyı da mutlaka baskıladı ama Allah izin vermedi...silah üretmede de ticarette de rakipsiz olmak için er şere baş vururdu günümüzdede Saddam Kaddafi Nasır nükler üretmek isteyince yok edildiler...ama yok olma pahasına da olsa silah üretmezsen sömürülürsün...GÖRMEDİĞİN hem kahhar hem latif ingilizin cehennemi yok cennet de...ama görmediğimizin var...imtihandayız...Baskılara boyun eğmek çözüm olamaz der akıl beyin ama beyinsiz çözüm sanar bu çözümsüzlüğü...
Hz Adem zelle işlerse şeytanın musallat edileceğini ne bilsin ama KAHHAR var...ve hz Adem de şeytan da kahharı acı ile öğrendi...öğretir o kendini beyinsiz dirense de öğretir...Osmanlı İngilizin baskılarına rağmen kimyasal üretmeiydi çanakkalede 250 bn şehit vermek istemiyorsa...
KAHHAR var yokuşa sürse yokuşa koş aşağı sürse aşağı koş görmesen de var...beyin böyle der...beyinsiz ısrar eder görmeden inanmak istemez...Sömürülmemek istiyorsan nüklerin olacak...der beyin beyne asilik beyinsizliktir ve Osmanlı yıkıldı arab da kürt de türk de acıyı tattı"A-Z"beyin yol yordam öğretir öğrenmek istemesen de beyinsiz öğrenmez...Beyin esma sahibi var der o sahib o sebeb der...Osmanlıyı rızık eksilterek ticaret yollarını değiştirerek tattırdı...eğer silah sanayii geliştirmiş olsaydı vaktiyle fakirleşmezdi Osmanlı ve yıkılmazdı...En uzun ömürlüsü Osmanlıdır kurulan İslam devletlerinin...
Yenicoğrafi keşifler osmanlıyı fakirleştirdi.Beyinsizler yıkılışa sebeb.Gelirleri yenisilahlar geliştirmeye kullanamaz beyinsizler o yokmuş gibi olurlar ama kahrı adailliği her zaanı her yeri kuşatmıştır onun...
Beyinsizler bizi geri bıraktı de.der Kur’an.Şükürsüzler gelirle silah geliştirmeyenler içimizdeki beyinsizlerdir.helak oluruz de onları şeytan taşlar gibi taşlayalım de...
İslam değil sunnilik mezhebi bizi geri bıraktı ...kilise müşrik havra müşrik ama sunnilik de şiilik de rıkçı...İslam ise evrensel marifet evrensel...Beyinsiz olmayan tek marifet ehli...Beyinsizgeri de bırakır...helaka da ebe olur varlıkta adil var kahhar var çünkü...
Beyinsiz dinlemese de BEYİN şöyle der:güçlü ilahları olmayan İslam ülkesi de olamaz..."Oyuncaktır o ülke"isteyen saldırır ona...Hz İbrahimi ateşe attı işte Nemrut.
Hz İbrahim kadar ihlaslı olsan yine de Nemrudun elinden kurtulamazsın ...der Kur’an...yani beyin ey korkak beyinsizlikten kork... yanılttın insanları.Teknoloji şart..
Müşrik kendini beyinli sansa neye yarar...Evet Allah müşrike neden mi izin veriyor.Fanidir müşrik...yok oluyor işledikleri Karunun malı binkere el değiştirmiş işte...
Kur’ana göre "Akletmek" nedir...emanetçi olduğunu bilmesidir insanın ve O insan şükür için emanetleri rızaya köle eder
Sömürülmek istemiyorsan güçlü silahlar üret der beyin ey beyinsiz...
Batı ülkeleri Allahtan belasını buldu ukraynada.silah depoları boşaldı kasaları da teröre desteğin ilahi cezası bu.Adil var varlıkta der beyin ey beyinsiz...