- 71 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLU YAŞAMAK.
YÜZDE 99’UN MUTLU YAŞADIĞI BİR ÜLKE İSTİYORUZ”
Emeğin sömürülmediği, yüzde 1’in değil, yüzde 99’un mutlu yaşadığı, herkesin güvenceli, insanca çalıştığı bir işinin ve gelirinin olduğu, ekonomik krizlerin faturasının emekçilere yıkılmadığı bir ülke istediklerini belirten Temsilci Karaaslan, “Sendikal hak ve özgürlüklerin önünün açıldığı, grevlerin yasaklanmadığı düşünmenin, düşünceyi ifade etmenin cezalandırılmadığı bir ülke istiyoruz. Kadınlara yönelik cinayet, şiddet, taciz ve tecavüzün son bulduğu, eşit yurttaşlığın, barış ve kardeşliğin hâkim olduğu, çocuklarımızın okula aç gitmediği, laik ve bilimsel eğitimden mahrum bırakılmadığı bir ülke istiyoruz. Bunun yolu hep birlikte mücadele etmekten geçiyor. Bozuk düzenin çarkları ile ezilen milyonlar olarak en son 31 Mart seçimlerine ‘Bizi yok sayamazsınız, biz buradayız.’ diyerek damgamızı vurduk. Önümüzde yine çok zorlu bir süreç var. Ama emeğimizi hedef alan saldırıların dalga kıranı yine bizleriz. Emeğin birliği, halkların kardeşliği için, bilimden yana, aydınlık bir gelecek için umut yine bizleriz.
Yeter ki gündüzlerinde sömürülmeyen, gecelerinde aç yatılmayan, emeğin, eşitliğin, özgürlüğün, demokrasinin, barışın, laikliğin hâkim olduğu bir dünya ve ülke için omuz omuza verelim. Hepinizi KESK Yürütme Kurulu adına tekrar sevgi ve dostlukla selamlıyorum. Hoşça kalın, umutla kalın, mücadele ile kalın.”
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.