- 107 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ASALETİN -İNSANLIĞIN OLMADIĞI YERDE ...AHLAKTAN BAHSEDİLEMEZ...!
ADALET BOZULURSA AHLAK OLMAZ ...!.
SÜT BOZULURSA ...MAYA TUTMAZ...İNSANLIK BOZULURSA...İYİLİK-GÜZELLİK OLMAZ...? .VAHŞET OLURSA ...SEVGİ -SAYGI OLMAZ...?BU KADAR OLMAZIN İÇİNDE BİR DE OLANLARA BAKALIM. İNSANLIK ÇIĞIRINDAN ÇIKINCA...NE OLUR ACABA...? İŞTE İSRAİL VAHŞETİ...HASTANELER BİRLEŞMİŞ MİLLETLERİN...ASKERLERİ SALDIRILAR YAPILIYOR..HERKES SESSİZ BU VAHŞETE...? LÜBNAN VE FİLİSTİN ESARET ALTINDA BOMBALANIRKEN...ADALET-DEMOKRASİ- İNSAN HAKLARI DİYEN YÜZSÜZ AMERİKA VE AVRUPA... HERŞEYE -KATLİAMA SESSİZ KALIRKEN...AÇLIK VE SEFALET.. PARANIN TEK ELDE -MONOPOLDE YÖNETİLMESİNİ İSTEYEN SİYONİSTLER-AMERİKALILAR..GÖZÜNÜ ORTADOĞU-ASYA DEVLETLERİNE..KÖRFEZE GÖZ DİKERKEN...BURADA OLAN SUNİ SAVAŞLAR -AMERİKANIN PENTAGON DÜZEYİNDE İSTİLA -ELE GEÇİRME VE BURDAKİ TOPLUMLARI KÖLELEŞTİRME ZİHNİYETİSİR. İSRAİL VE AVRUPA DEVLETLERİ OLAN İNGİLİZ VE FRANSIZLAR..HEP BİRLİKTE TÜRKİYE ÜSTÜNDE OYUN VE PLANLAR YAPARAK...100-YIL ÖNCESİ GİBİ..TÜRKİYE-İRAN-IRAK-SURİYE TOPRAKLARINI SİYONİST İŞGALİ -PİYON İSRAİL-UŞAKLARINI SAHAYA SÜREREK KUŞATMA VE SAVAŞ..BAŞLATMIŞLARDIR. YA SESİNİ ÇIKARACAKSIN-GÜCÜNÜ GÖSTERECEKSİN YADA SUSUP ...SAVAŞ ÇANLARINI DİNLEYECEKSİN...! OSMANLI DEVLETİNİ DİZE GETİRDİK...ŞİMDİ SIRA TC YIKMAK İÇİN HAZIRLANAN SENARYOLARDA BOŞA ÇIKACAKTIR...! ŞU AN GEREKLİ OLAN TÜRK MİLLETİNİN İÇTE -İÇİMİZDE BİRLİĞİ SAĞLAYARAK...KAYA GİBİ SERT VE SAĞLAM OLMALIYIZ...? ANADOLUYU-KÖRFEZİ VE ORADAKİ DEVLETLERİ-İRAN -IRAK -KATAR-BAHREYN-FAS-TUNUS CEZAYİR-SURİYE -RUSYA AKLINI BAŞINA ALMAZSA...KÖRFEZİN ATEŞİ HERYERE SIÇRAYACAKTIR...! AMERİKA PKK-PYD GİBİ AMERİKAN UŞAKLARINI...150.000- KİŞİLİK HAZIRLADIĞI..WAGNER ORDUSUNU-PARALI VEYA GÖNÜLLÜ-MODERN SİLAH VE TECHİZATLA DONATIP-EĞİTEREK...TÜRKİYE-İRAN-IRAK-RUSYA VE SURİYEYİ YUTMAK İÇİN HAZIRLIK YAPMIŞLARDIR...! AMERİKA...OSMANLININ İŞGALİNDE İNG,L,Z-FRANSIA VE YUNAN ASKERİNİ KULLANMIŞTI ŞİMDİ İSE KÖRFEZE ...İNGİLİZ-FRANSIZ VE İSRAİLLE TEHDİT OLUŞTURMAKTADIR...! AMERİKA İPEK YOLUNU AŞARAK...ÇİNİN TİCARET YOLLARINI KESMEK İÇİN ...100-YILDA BİR EMPERYALİST KUŞATMA İÇİN TEKRAR KÖRFEZE GELMİŞTİR. HİÇ BİR SAVAŞI TEKE-TEK KAZANAMAYAN AMERİKAN EMPERYALİSTLERİ...MASAYA GENE SAVAŞ PİYONLARINI SÜREREK GÖZ-DAĞI VERMEYİ ADET HALİNE GETİRMİŞTİR...? HAYDİ HAYIRLISI DERKEN...İBLİS AMERİKAYI VE ŞEYTANLARINI...LANETLİYORUM...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.