- 305 Okunma
- 7 Yorum
- 11 Beğeni
masumiyet
tanrı, şeytanı dünyaya sınavımız olsun diye gönderdi; ama yenidoğanlar çetesi, şeytanın bile karanlığına gölge düşüren bir ihanetle insanlığın kalbine çöreklendi. Şeytan hile yapar, ama masumiyete kalkan eller, Tanrı’nın bile sessiz kaldığı bir ihaneti besler.
#masumiyet
şeytan, sırtında çıkını ve elinde “yenidoğan çetesi” yazılı kitabıyla hastanenin önünde durakladı. bakışlarında her zamanki sinsi gülümseme yoktu, aksine bir şaşkınlık vardı. “burada bana gerek yok,” dedi kendi kendine. alışık olduğu karanlık planlar bile burada hafif kalıyordu. bu yer, onun bile oyunlarına yer bırakmayacak kadar karmaşık ve kurnaz bir düzenle yönetiliyordu.
yenidoğan çetesi, bir grup ve çokça insandan oluşuyordu; dünyaya yeni gelen masum bebekleri hastanede rehin alıyor, onların yaşamlarını hiçe sayarak her bir hayat üzerinden para kazanan bir düzenin dişlileriydiler. bu insanların arasında, hipokrat yemini etmiş doktorlar da vardı. beyaz önlüklerinin ardında yatan bu doktorlar, ettikleri yeminleri unutarak bebeklerin yaşamlarını tehlikeye atan, vicdanlarını çıkarlarına feda eden kişilerdi. onlar, masumiyeti karanlık çıkarlarla boğuyor, şeytanın bile elini kolunu bağlayacak kadar derin bir aldatmacanın parçası haline gelmişlerdi. burada kötülük, sadece karanlık oyunlarla değil, insanların güvenini suistimal eden, beyaz önlüklerin ardına gizlenen soğukkanlı bir planla işliyordu.
şeytan, yıllarca insanları hileyle kandırmış, onları kendi karanlık yollarına çekmişti. ama burada işler farklıydı. yenidoğanların yaşam mücadelesi, bu acımasız çetenin ellerinde oyuncak olmuştu. doktorlar ve onların etrafında örgütlenmiş bu çete, her yeni doğan masumu hastane odalarında hapsederken, onların hayatları üzerinden kazanç elde ediyordu. her bebek bir umutla doğarken, bu sistem onları birer kazanç kapısı haline getiriyordu. oysa dünyaya gözlerini açan her bebek bir umut olmalıydı, ama bu yerde umutlar kirli pazarlıkların kurbanı oluyordu.
şeytan bir süre etrafına baktı, beyaz önlüklü doktorların ve onların organize ettiği düzenin soğukluğunu hissetti. burada onun bile oynayamayacağı kadar derin bir oyun dönüyordu. yenidoğanların savunmasız bedenleri, hipokrat yemini etmiş doktorlar tarafından rehin alınmıştı. her biri birer rakam, birer kazanç kapısı olarak görülüyor, masumiyet, paranın karanlık dünyasında kayboluyordu. şeytan, işlediği kötülüklerin bu düzen karşısında ne kadar basit kaldığını fark etti. o, kötülüğü gözyaşı ve aldatmacayla yapardı; ama burada hesaplanmış, soğukkanlı ve acımasız bir aldatmaca vardı.
yenidoğan çetesi, bebeklerin en saf anlarını çalarak onları hayata tutunamaz hale getiren, yeminlerini hiçe sayan doktorlar ve onların örgütlediği bir sistemdi. burası, şeytanın bile kendini gereksiz hissedeceği kadar karanlık bir yerdi. çünkü burada kötülük, hipokrat yemini edenlerin ellerinde, insanlık adına yapılabilecek en büyük ihanete dönüşmüştü.
şeytan, sırtına vurduğu çıkınıyla yavaşça geri çekildi. “burada bana gerek yok” dedi, çünkü bu çete, onun karanlık planlarını bile gölgede bırakacak kadar acımasızdı. burada, masumiyetin yerini almış olan vicdansızlık öylesine derindi ki, şeytan bile geri adım atmak zorunda kaldı.
YORUMLAR
Can hocam, bebek katliamlarını ve vicdanların çürümüşlüğünü şeytan öznesiyle çok güzel resmetmişsiniz. Bir söz vardır; "şeytana bile pabucunu ters giydirir" diye. Hikayeleştirdiğiniz bu meteforda şeytan çaresizce pabucunu şaşkınlıkla ters giyip gitmek zorunda kalmış. İnançlara saygım vardır hocam fakat böylesi insanlar varken şeytanı Yüce Allah ne diye yaratsın ki. Bence şeytan/iblis diye ezer ettiğimiz şeyler insanların nefislerindeki kötücül duygulardır, diye düşünüyorum. Kutluyorum yürekten
CaNMaYBuL
şeytan bile insanın kötülüğü karşısında çaresiz kalmışsa, belki de en büyük iblis insanın içinde saklıdır
nefsin karanlığı, şeytana bile pabucunu ters giydirir derler ya, o karanlık şimdi apaçık ortada
yüreğinize sağlık, derin düşüncenizle selam olsun
selamlar
şeytan geri çekildiyse, belki de kötülüğün bile sınırları vardır, ama burada insanın ihanetinin sınırı yok. masumiyetin kanla mühürlendiği, beyaz önlüklerin altında kara vicdanların pusuya yattığı bir düzen bu. şeytanın bile şaşkınlıkla izlediği, insanın kendi karanlığında kaybolduğu bir sahne. burada kötülük, planlı değil, soğuk; sinsice değil, alenen. vicdan mezara gömülmüş, hipokrat yemini mezar taşında yalnız kalmış. bu hastane değil, umutların ve masumiyetin çetesi; burada şeytan bile figüran olur.
kalemine sağlık...
CaNMaYBuL
insanın kötülüğü bile artık şeytanı gölgede bırakmış
bu düzenin beyazı karanlıktan daha kirli
şeytan bile burada sustuysa, insanlık çoktan mezarını kazmış
sevgiler ❤🙏👍
sen kibar adamsın usta,
ama ben sövüyorum içlerinde nice kelli felli bu ( az daha hayvan diyecektim ki durdum, onlar nereden bileceklerdi sonuçta " insan" denilleni bilselerde kendi cinslerine bu alçaklığı) alçaklara!
aydınlık yüreğe selamımla,
eyvallah.
CaNMaYBuL
herkesin dili dönmez gerçeği söylemeye
kendi karanlıklarına dokunmadan, başkasına ışık tutmaya kalkarlar
ben de kibar değilimdir içlerinde
bildiklerini iddia ettikleri “insan” kelimesi bile yakışmaz onlara
eyvallah değerli dostum
selamlar
şeytan bile şeytanlığından utanır hale geldi...
bunlar aklın almayacağı insanlığın kabul etmeyeceği şeyleri yaparken utanmadılar demek ki kokmuşluklarından çürümüşlüklerinden ...yazıklar olsun...
duyarlı yüreğinize değerli kaleminize selam olsun
CaNMaYBuL
şeytanın bile yüzünü kızarttığı bu çürümüşlükte
utanmayı bile unutmuşlarsa, insanlıktan geriye ne kalır?
selam olsun vicdanını kaybetmeyen yüreğe, kalemine sağlık
selamlar
Kimsenin tercihlerine karışmam normalde. Neye inandığı beni hiç igilendirmez. Vicdanı olduktan, doğruyu yanlışı ayırabildikten sonra bir insanın inançlı olup olmaması O'nu ilgilendirecek bir konu...
Ama böyle canavarlar söz konusu olduğunda bir Allah korkusu da şart oluyor bence. Bu yaratıklarda vicdanın zerresi olmadığı için onları korkutacak bir güce ihtiyaç var kesinlikle. İnsanlıklarından utanmasalar Allah'tan korkar, böyle işlere girişmezlerdi hiç değilse.
Hepsine lanet olsun.
Yazı da çok güzel... Gönlünüze sağlık...
Mavilikler tarafından 21.10.2024 12:02:12 zamanında düzenlenmiştir.
CaNMaYBuL
vicdanı olan insan zaten doğruyu yanlışı bilir, inanç da bireysel bir tercihtir elbette. ancak böyle canavarlar karşısında, gerçekten de onları durduracak bir güç, bir korku şart. vicdanları olmayan bu yaratıklar, belki insanlıktan utanmaz ama allah korkusu taşısalar böylesine karanlık işlere bulaşmazlardı. hepsine lanet olsun.
güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim, gönlünüz dert görmesin.
Onlara doktor dersek doktorlara hakaret olur , onlar tacir , ölüm taciri , herkes yaptığını çeker bu dünyada ve öbür dünyada, kimsenin yaptığı yanına kalmaz buna inanıyorum, Akıl almıyor son zamanlardaki vicdansızlık ve iğrenç olayları, Güven yine yok oldu, Zalimler en ağır cezalara çarptırılırlar diyeceğim ama , cezalar yetersiz:( hangi vicdana sığar yüzüne bile bakmaya kıyamadığımız bebelerin böyle bir sona ermesi, anne, baba olmak için nasıl bekleyen o insanlar , Rabbim bu pislikler yüzünden bebeğini kaybeden tüm insalara selamaet versin çok can yakıcı, dile getirdiğiniz için teşekkürler,
CaNMaYBuL
onlara doktor demek gerçekten doktorlara hakaret olur, onlar yalnızca birer ölüm taciri. herkes bu dünyada ve öbür dünyada yaptığının karşılığını elbet bulur, kimsenin yaptığı yanına kalmaz. vicdansızlık ve güvenin yok oluşu aklın sınırlarını zorluyor, cezalar ise bu zulmü karşılamaktan çok uzak. tanrım, bu canileri insanlık adına en ağır şekilde cezalandırsın ve bebeğini kaybeden tüm insanlara sabır versin.
saygılar
Anlamlıydı..Şöyle bir baktığımızda bütün zalimler okumuş olmasına rağmen okuduklarını yüreklerine sığdıramayanlar.Menfaatleri uğruna bütün kutsallarından ıramış,gözünü maddiyat üzeri karartmış ,burnunun ucunu göremeyecek kadar kör mahluklar.Bunlar insan olamazlar ancak insanlığın yüz karası olurlar.Ne dua bunları düze çıkarabilir ne de beddua düştükleri çirkef durumdan daha beterine uğratır.Ümitsiz vakıadır bunlar.Görüldüğü yerde başı ezilmeli büyüyüp kobra olmadan.Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh. tarafından 21.10.2024 05:12:58 zamanında düzenlenmiştir.
CaNMaYBuL
zalimlerin karanlığı, vicdanlarını sığdıramadıkları yüreklerinden taşan menfaat hırsıdır. insanı insan yapan değerleri çiğneyen, gözünü kör eden bu yaratıklar, insanlıktan uzak, sadece gölgesinde yaşam sürerler. ne dua ne beddua fayda eder. onlar, her geçen gün çirkeflerinde daha da kaybolurlar.
yürek temizliğiyle, insan kalabilenlerin kalemi daim olsun. saygıyla.