- 88 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Peygamberin sünneti ölçü mü
Peygamberin sünneti ölçü mü
Yradan sahib yaradan sebeb ama yaradılan ancak görevlidir emanetçidir aynadır...esmaya
Sünnetullah var insanın sünneti tefsirdir...Alim var insanların ilmi bilmi tefsirdir...Tefsir"A-Z"yedir kıymette bazısı ise tahrif
Allahın gaffarlığı var insanın gaffarlıkla ilgili görevi var...şefaatçilik görevdir...Hakkedene verilir ödüldür...
Ehl-i sünnet arabın dede dinidir...
Kur’an Allahın ilmindendir...Kur’ana tevbe et sunnilikten.ilme bilme …
Sunnilik için Allahın şeriati diyen müşrik olur...ilimdir alimin şeriati bilimdir...tarihseldir sunnilik bölgeseldir evrensel değildir...kıyamete kadar da değildir...Sunniliği Osmanlı ile korudular ama sunnilik yıkıldı sunnilik yüzünden...İlim bilim ile kavgalı çünkü sunnilik
Rabçı ol Arabçı şarabçı olma...işte ayet:Kafirlere ve münafıklara boyun eğme, üzücü sözlerine de aldırma. Sen Allah’a tevekkül et. Vekil olarak Allah yeter.(33/48)
Birine karşı sabrın kalmadığında . Allah’ın sana karşı ne kadar sabırlı olduğunu düşün dedi
Hz Ebu Bekir (R.A)Gazzeli siyoniste sabredemedi...ama binlerce çocuk şehit oldu...acımasızlar sabırsızlar...
Saruğa misvağa sünnet diyen...Hz Ademin de sünnetlerini yaşa bu sünnetler bölgesel tarihsel güzellikler değilse kıyamete kadar ilaçsa...gericilik değilse bilimle kavga değilse...
Bozulanlara güvenme...insan sözü bozulur...ilim bilimdir ölçü insan ölçü değil elçidir ilim değil tefsiridir ilimleri bile halleri de emanettir sünnetleri de emanettir...Öyle insanlar vardır ki sözleri seneddir...sened al insanlardan.Ukrayna-rusla savaştı AB ye petrol anlaşmasını kaldıracak yürülükten ...tarihseldir sözleşmeler...İlim bilimdir kıyamete kadar bozulmayan...
Rabçı ol...sana dua eden kardeşlerin olacaktır kıyamete kadar...
Arabçı şarabçı olma RABÇI OL...Arab düşmanı değilim gericilik düşmanıyım.Peygamberimiz de Arabın cahilliğine düşmandı.Rabçıyım alimedir aşkım
Ortadoğu huzur bulmaz hicret et...Abbas da netanyahu ile anlaşır çin engel olamzsa...Büyükler engel güçlüler...engel sömürücüler engel...Onlar yönetecekler ortadoğuyu
Adam "şefaatçiliği reddediyor...Şefaat peygamberde emanettir Sahib Allah sebeb Allah...emanetçiyim de müşrik olmazsın...
Peygamberin sünneti ölçü mü
Ata dinidir sunnilik...Kur’an"At besle"demiş tank yapma dememiş hz Muhammed misvak kullanmış ama misvakta kal dememiş...Sunnilik gericilik...
Siyonist Musavi kilise İsevi Sunnilik de Muhammedi değil %90 muhammedi%10 atadini...Şamanistin elinde davul sunnide misvak...
Sunni tanrı kelimesine bile düşman ırkçı din Arabın ata dini çünkü o...
Sahib ve emanetçiler var Büyük tanrı ve küçük tanrılar sanma.şefaate emanetçi secdeli.Sahibe hesab verir emanetçi.meyve verir ağaç..şefaate emanetçi var görevli yani..sahib ve sebeb sadece Allah de...
Yaradılandan şefaat dile ama emanetçi emaneti sahibi için korur.Ben secdeliden şefaat diliyorum ağaçtan meyve de diliyorum
Rabçı ol...dünyyı da ahireti de kaybedeksi...Sabah namazını uykuya kaptırdık NÜKLERİ müşrike...
ÖLÇÜ TEVHİDDİR...peygamber sünneti tefsirdir ancak ur ama ölçü erecesinde değil...evet:Tevhide hadim turizm faydalıdır...hac gibidir...Gez dünyayı gör Konyayı ...Gör sultanahmei gör eyüp sulanı...Gör yahya efendiyi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.