- 181 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TOPLUMSAL DRAMADA BERGEN VE KADIN CİNAYETLERİ....!
KADINA YÖNELİK ŞİDDET’DE ERKEĞİN ÖZ GÜVEN EKSİKLİĞİ VE YETİŞTİRİLMESİNDE ..AİLE İÇİNDE ERKEK ÇOCUĞUNA VERİLEN ŞIMARIKLIKLA YÜRÜYEN.. TÖRPÜLENMEMİŞ ERKEK İÇ GÜDÜSÜNDE BABA OLUP AİLE GEÇİNDİRECEKSİN..ÇOCUKLARININ VE KADININ İHTİYAÇ VE SOSYAL HAKLARINI SAĞLAMA GÖREVİ ERKEKDEDİR ANLAYIŞI BAŞTAN İTİBAREN ASIRLARDIR KURULMUŞ BU YANLIŞ DÜZENDE DAİMA KADINI YİYİP -TÜKETEN...ÇALIŞMA HAYATINDAN UZAK OLMASI VE AİLESEL BASKILARLA KIZ ÇOCUKLARININ YANLIŞ BÜYÜTÜLMESİNİN SONUÇLARINI ...BASKI-ZÜLÜM-CİNAYET -IRZA GEÇME İ- ERKEK İÇ GÜDÜLERİNİDE HAYVANLAŞTIRARAK ..EŞİNİ EVLENDİKTEN SONRA ERKEĞİN KADININI MALI GİBİ GÖRMESİ TOPLUMSAL BİR SANRIDIR HİÇ BİTMEYEN VE KADIN-KIZ ÇOCUKLARININ ÖLÜMÜ VE ERKEK CİNAYETLERİNİN EN ACIMASIZ TARAFIYLA KIRK BIÇAK DARBESİYLE YAŞANMAKTADIR ..! AİLELERİN KENDİ İÇİNDE ERKEK EGEMEN TOPLUMDA KADIN EZİLEREK HER YAPTIĞINA AYIP DAMGASI VURMASI...GELİN OLMADAN KÖLELEŞTİRMESİ...KOCANDIR...HEM DÖVER ../ HEM SEVER ZİHNİYETİ...ERKEKLER GİBİ ...KADININ ÖZGÜR YAŞAMASI AİLEDE SINIRLANDIRILARAK YAŞAM HAKKI TAMAMEN KISITLANARAK...KADININ EĞİTİMİ , GÜCÜ DAİMA AŞAĞILANARAK...TOPLUMSAL VE KANUNİ HAKLARIDA DARALTILARAK...İSTANBUL SÖZLEŞMESİ KALDIRILMIŞTIR .AİLE İÇİ ŞİDDET-TEHDİT ZORLA EVDE HAPİS TUTARAK YADA ÇOCUKLARINDAN UZAKLAŞTIRILMASI , KADININ ÖZ ÇOCUKLARINA DÜŞMAN EDİLMESİ-KAYNANA VE ERKEĞİN AİLESEL BASKISI SONUCUNDA...OLMAKTADIR ...! KADININ SON AŞAMADA ÖLDÜRÜLMESİ YADA SAKAT BIRAKILMASI , YÜZÜNE KEZZAP ATILMASI VAHŞETİNİ BU EŞLERİN SALDIRISI İLE -KADINLAR BİREBİR YAŞAMAKTADIR .BÜTÜN KADINLARI ÖLDÜRSEK...BU ERKEKLERDE GALİBA BİRB,İRİNİ DÜZER SAVAŞ ÇIKARARAK KENDİ ERKEK SOYLARINIDA TÜKETİRDİ BU ACIMASIZLAR , HADDİNİ BİLMEZLER...! BEN CİNNET GEÇİRDİM...İÇKİLİYDİM KENDİMİ BİLMİYORDUM DİYEN BİR KİŞİ ; O.. OLAYDA NEDEN KENDİNİ ÖLDÜRMEZDE ...CANI BEDAVA OLARAK GÖRDÜĞÜ KADIN YADA ÇOCUKLARI ..TARTIŞTIĞI KİŞİLERİ ÖLDÜRÜP ...BEN BU İŞTEN SIYRILIRIM ALGISI GEÇ VE HAKSIZ ADALETİ UYGULAMA SİSTEMİ ...BU KİŞİLERE CESARET VERİCİDİR. UZAKLAŞTIRMA , GERİYE BIRAKMA , YALANCI ŞAHİT BULMA...HUKUĞU HER ZAMAN ZEDELEMİŞ...BU ŞAHIŞLARA ÖVGÜ YADA ÖDÜL GİBİ GÖZÜKEN YARGILAMA SONUÇLANMADAN KİŞİ ONLARCA SUÇ İŞLEYİP. , TOPLUMDA SERSERİ MAYIN GİBİ DOLAŞARAK...GASP-IRZA GEÇME-ADAM KAÇIRMA VE UYUŞTURUCUYA KARIŞMA , SATIŞ YAPMA..GİB, AĞIR SUÇLAR SIRADANMIŞ GİBİ TOPLUMDA GÖSTERİLMESİ ...ADALETİN GERÇEK TOKADI YADA ŞAMARI İNMEDİKÇE ...BU İNSANLAR TOPLUMA KAZANDIRILMASIDA GÜÇ OLDUĞUNDAN BENCE YERİN 200-METRE ALTINDA MADEN OCAKLARINDA KARIN TOKLUĞUNA ÇALIŞTIRILMALIDIR...! SUÇLAR KATAGORİYE SOKULARAK , YARGILAMA HIZLI VE ACİL DEĞERLENDİREREK...ADALET SAĞLANMALIDIR.
MERSİNLİİ BERGEN HANIMIN OLAYINDA... ..SAHİPSİZ.. CELLADINA AŞIK BİR KADININ HİKAYESİNDE GAZİNOLARDA ŞARKI SÖYLEYEREK.. AİLESİNE BAKAN BİR KADININ MADDİ-MANEVİ İLİKLERİNE KADAR SÖMÜRÜLMESİDİR . BU DEFA DÜZELİR DİYEREK ..BERGENİN DEFALARCA KATİLİNE KOŞMA NEDENİ..GEÇMİŞTE KÖTÜ BABASININ ANNESİNE VE BERGENE GÜN YÜZÜ GÖSTERMEMESİ SONUCUNDA BU YANLIŞ KİŞİYE SARILMASI VE TUTKUYLA BAĞLANMASI SONUCUNDA BU KATİL ÖNCE BERGENİN ANNESİNİ KATLEMEDEN ÖNCE ...BERGENİN YÜZÜNE VE VUCUDUNA ADİTLE ZARAR VERMESİ..GÜNLERCE HASTANEYKEN TEHDİTLERİNE DEVAM EDEN BU PSİKOPAT...HAPİSTEN ÇIKINCA ÖNCE BERGENİN ANNESİNİ KATLETMİŞ VE DAHA SONRA BERGENİ DEFALARCA VURDUĞU BIÇAK DARBELERİYLE ÖLDÜRDÜKTEN SONRA...PİŞMANMISINIZ SORUSUNA İSE...DEĞİLİM BİR DAHA VURURU DEMESİ AKIL SAĞLIĞININ PSİKOPAT DÜZEYİNDE OLMASI VE AĞIR MÜEBBET YEMEMESİ...SONUCUDUR . ÖLDÜRMEYE PROGRAMLI BU KİŞİLERİN AKIL HASTANESİNDE KAPALI HÜCRELERDE TUTULMAMASI ...İSE ; DEVLETİ YÖNETEN VE YARGIMA SİSTEMİNİN ÇALIŞMAMASI... BU SERSERİ PATLAMAYA HAZIR BOMALAR ...TOPLUMUN ÖZGÜRLÜĞÜNÜ -YAŞAMA HAKKINI- KORUNMA HAKKININ YOK EDİLMESİDİR...? İLGİLELERE DUYURULUR...? : YAZAR : M.SERDAR AŞCIOĞLU. BU BİR İNCELEME YAZISIDIR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.